YZ250F
LAKŠI, OŠTRIJI I NAPREDNIJI NOVI YZ250F.
Potpuno novi okvir preuzet je izravno od izvanrednog modela YZ450F koji je u svojoj prvoj sezoni pobijedio na brojnim MXGP i Supercross utrkama. Uz izmijenjenu geometriju i promijenjeni položaj ispušne grane, nižeg težišta obostranih greda aluminijskog okvira i poboljšanu ravnotežu krutosti moguće su okretnija vožnja zavojima i brze promjene smjera.
Još jedna velika promjena na modelu YZ250F za 2024. potpuno je nova kompaktna karoserija s iznimno tankim pokrovima, kao i puno ravnijim profilom sjedala za brzo prebacivanje težine. Tu je i novi iznimno učinkovit sustav upravljanja zrakom i izmijenjeni modul ECU koji poboljšava vrhunske performanse 4-taktnog, odzivnog agregata od 250 ccm – dok nova verzija aplikacije Power Tuner ima intuitivnu funkciju „Quick Tuning” (brzo ugađanje).
YZ250F
Novi aluminijski okvir s obostranim gredama
Za novu generaciju modela YZ250F upotrijebljen je isti dizajn okvira koji se nalazi na modelu YZ450F koji je pobijedio na utrci MXGP. Uz nižu ispušnu granu i nove nosače spremnika, poboljšano rukovanje ovim laganim aluminijskim okvirom s obostranim gredama omogućuje vam bržu i uglađeniju vožnju zavojima. Niže težište i manja težina čine novi model YZ250F okretnijim no ikad, a izmijenjena ravnoteže krutosti i nosači agregata specifični za model YZ250F pružaju puno osjećaja i povratnih informacija.
Optimizirana ergonomija za vozača
Izmijenjeni trokut vozača prilagođen je vozačima različitih veličina i tjelesne građe. Pokrovi su 50 mm uži, ravnije sjedalo 5 mm je više, a oslonci za noge niži su za 5 mm te osiguravaju bolju ergonomiju, veću pokretljivost vozača i povećani nadzor. Nove bočne ploče pružaju čvršći i lakši izgled, a novi manji prednji blatobran poboljšava protok zraka do hladnjaka radi dosljednog hlađenja.
Veća vršna snaga
YZ250F već se smatra jednim od najkonkurentnijih i najodzivnijih 4-taktnih agregata od 250 ccm na niskom i srednjem području okretaja. Novi sustav upravljanja zrakom u stražnjem kanalu zajedno s reprogramiranim modulom ECU povećava vrhunske performanse motora, čineći ovaj pobjednički stroj za utrke na Velikoj nagradi motokrosa još konkurentnijim za svakog vozača.
Učinkovito upravljanje zrakom
Novi učinkoviti sustav upravljanja zrakom kanalizira svježi zrak odostraga kroz prostore između spremnika goriva, okvira, sjedala i bočnih ploča, povećavajući učinkovitost agregata pri visokim okretajima i svodeći na minimum širinu karoserije. Kada onečišćeni zrak dospije u laganu kutiju za zrak, prethodno je pročišćen vrtlogom koji odstranjuje čestice smanjujući začepljenje pročistača zraka i olakšavajući rutinsko održavanje.
Izmijenjene postavke ovjesa
Široko je rasprostranjeno stajalište kako je prednja vilica marke KYB modela YZ250F među najboljima u klasi, a motocikl nove generacije ima izmijenjene postavke vilice kao i novi regulator prigušenja kompresije koji se može ručno prilagoditi. Stražnji ovjes Monocross i amortizer marke KYB također su dostupni i s izmijenjenim postavkama za visoku razinu vuče i nadzora, a aplikacija Power Tuner sadrži korisne podatke o postavkama ovjesa za brza i precizna ručna podešavanja.
Bolji osjećaj stražnje kočnice
Osjećaj stražnje kočnice na novom modelu YZ250F poboljšan je usvajanjem novog materijala za stražnje crijevo. Oblikovana je za pružanje preciznijeg osjećaja za širi raspon nadzora pri vožnji uskim zavojima ili za prilagodbu položaja tijekom leta pri skakanju.
Lanac bregastog vratila niskog trenja
Unaprijeđeni agregat s obrnutom glavom modela YZ250F opremljen je novim lancem bregastog vratila niskog trenja koji je dizajniran za prilagodbu povećanoj vršnoj snazi. Novi dizajn je širi i izdržljiviji, a sustav DOHC također donosi prednosti novih lančanika za lanac bregastog vratila i novih postavki zatezača za optimalnu učinkovitost.
Lagane komponente
Yamahini dizajneri usredotočili su se na smanjenje težine gdje god je to moguće uz zadržavanje pouzdanosti i izdržljivosti modela YZ250F. Značajno smanjenje težine postignuto je novim podokvirom, preoblikovanim spremnikom goriva i pumpom za gorivo – kao i novom vodilicom lanca i obnovljenim upravljačkim kabelima.
Novi sustavi nadzora vuče i regulacije pokretanja
Nova generacija modela YZ250F opremljena je najnovijom elektroničkom tehnologijom koja vam omogućuje najvišu razinu upravljivosti. Nadzor pokretanja omogućuje vam da postavite maksimalan broj okretaja agregata kada se startna vrata spuste za hvatanje pobjedničke pozicije na startu. A sustav nadzora vuče nudi dvije razine pomoći kao i funkciju OFF (isključi).
YZ250F
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, Jednocilindričan |
Zapremina | 250 ccm |
Provrt x hod | 77,0 mm x 53,6 mm |
Omjer kompresije | 13,8:1 |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 5-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Aluminijski |
Kut prednje vilice | 26°55 |
Predtrag | 119 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Preokrenuta teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 310 mm |
Hod ovjesa straga | 313 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 270 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 240 mm |
Prednja guma | Gume 80/100-21 51M |
Stražnja guma | Gume 110/90-19 62M |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.180 mm |
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.275 mm |
Visina sjedala | 970 mm |
Međuosovinski razmak | 1.475 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 350 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 105 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 6,2 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 0,95 l |