XTO 425HP V8
EKSTREMNOST – PRIJEĐITE SLJEDEĆU RAZINU.
Novi oblik snažnih linija i dinamičan izgled modela XTO 425hp V8 odmah nagovješćuju najnovije koncepte i tehnologije najbolje u klasi, koje samo čekaju da se pokažu.
Prvi 4-taktni model s izravnim ubrizgavanjem. Prvi s integralnim elektronskim upravljanjem koji se besprijekorno povezuje s Yamahinim Helm Master® sustavom. Prvi koji je postigao novu razinu potiska, okretnog momenta i brzine. To je prava revolucija performansi za veće brodove i nevjerojatna priča. Dođite do najviše razine. Otkrij ekstremno.
XTO 425HP V8
Iznimna snaga, okretni moment i kontrola
XTO znači ekstremni izlazni potisak zbog toga što ova izvanredna V8 jedinica pruža potpuno novu generaciju snage, performansi i precizne kontrole koja nikada prije nije bila dostupna. Zajedno, naši agregati XTO 375hp V8 i XTO 425hp V8 i jedinstveni sustav Helm Master® pružaju besprijekorno integrirano potpunu snagu i rješenje za upravljanje većih linijskih brodova. Istražite ekstremne uvjete.
Atmosferski agregat sa 5,6 litara V8 snage
U srcu ovog vrhunskog agregat Yamahina je najnovija tehnologija, podignuta na nove razine. Uz značajke poput izravnog ubrizgavanja goriva s pomoću 5 crpki, VCT (varijabilna bregasta osovina), DOHC (dvije bregaste osovine u glavi), pumpa za ulje s dvije komore, 2-stupanjska pumpa za vodu, četverostruki termostati, naš jedinstveni sustav ispuha In-bank… ljestvica je postavljena.
Vrhunska učinkovitost izravnog ubrizgavanja
Zahvaljujući našem neprestanom traženju sve veće učinkovitosti i ekonomičnosti, često se napredak u industriji najprije dogodi u Yamahi, a sustav goriva modela XTO vanbrodskog motora dobar je primjer za to – to je prvi 4-taktni motor s izravnim ubrizgavanjem. U stvari, modeli XTO vanbrodskog motora puni su takvih naprednih rješenja, od sustava za izmjenu ulja u vodi do ispušnog sustava za povećanje potiska.
Ugrađeno električno upravljanje – učinkovita uglađenost.
Ovaj iznimno učinkovit sustav, zapravo ugrađen u samu pogonsku jedinicu, nije samo lakši i manje složen od zasebnog hidrauličkog sustava, nego je i čišći kako bi se uklopio i funkcionirao. Štoviše, vrijeme odaziva kormilaru brže je i preciznije – a rezultat je još uglađeniji.
Praktičnost je važna svakom vlasniku
Zbog toga model XTO 425hp V8 ima promišljene značajke poput ovih: Sustav za izmjenu ulja u mjenjaču u vodi – dok je plovilo još uvijek na doku. Višedijelna kapa agregata koja ima brave za brzi pristup i omogućuje siguran i jednostavan pristup za održavanje i prilagodbe. Sustav velike izlazne snage za stabilno punjenje od 72 A – i 58 A čak i pri niskom broju okretaja u minuti.
Ekstremne performanse zahtijevaju tehnološku izdržljivost.
Na ovoj razini ne može biti kompromisa kada je u pitanju kvaliteta i pouzdanost izrade , tako da je svaki djelić modela XTO iznimno čvrste izrade. Od masivne pogonske osovine do zupčanika koji podnose okretni moment u najtežim radnim uvjetima – i od osovine propelera iznimno velikog promjera do potpuno novog dizajna mjenjača, niskog koeficijenta trenja i boljeg hlađenja.
Ispušni sustav za povećanje potiska.
Ovaj tehnološki koncept ispušta ispušne plinove kombinirajući tri različita pravca, ovisno o razini broja okretaja. Jednostavno rečeno, rezultat je oko 300 % više obrnutog potiska (nego što bi imao bez tih mjera) i bolja uravnoteženost između prednjeg i obrnutog potiska prilikom manevriranja s pomoću sustava Helm Master® – uz dodatnu veću učinkovitost pri punoj snazi.
Više pogonske snage – propeleri modela XTO OS.
Ovi propeleri dizajnirani su tako da se mogu nositi s ekstremnim zahtjevima koje će vlasnici vanbrodskog motora, modela V8 XTO, postaviti pred njih. Stoga su glavčina i lopatice veći, čvršći i snažniji – a izrađeni su od dupleks nehrđajućeg čelika za veću otpornost na koroziju. Zadnje, no ne i manje bitno, oni sadrže naše jedinstveno rješenje Shift Dampener System (SDS™).
XTO 425HP V8
Engine
Dimensions
Additional Features
Electric-Drive Technical specs
Tip agregata | 4-takta |
Zapremina | 5.559 ccm |
Broj cilindara/Konfiguracija | 60 ° – V8, 32-ventila, DOHC s VCT-om |
Provrt x hod | 96,0 x 96,0 |
Snaga na propeleru pri srednjem br/okr | 316,9 kW / 5.500 o/min |
Maksimalan br/okr | 5.000 – 6.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Direct Fuel Injection |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Prijenosni omjer | 1.79 (25:14) |
Dimensions
Additional Features
Electric-Drive Technical specs
Preporučena visina krmenog zrcala | X: 640 mm U: 767 mm E: 894 mm |
Kapacitet posude za ulje | 7,8 litara |
Težina bez propelera | 442 – 463 kg |
Additional Features
Electric-Drive Technical specs
Kontrola | Digitalna elektronska “Drive By Wire” daljinska komanda (DBW) |
Trim & Tilt | Snaga trima & Nagib |
Zavojnica rasvjete / Alternator | 12 V – 90 A s ispravljačem/regulatorom |
Propeler | Opcija |
Modeli s kontra rotacijom propelera | Available on X, U and E |
Shallow Water Drive | Standard |
Tilt limitter | Standard |
Digital Network Gauge II (CL7) | Opcija |
“Shift Dampener System” (SDS) sustav | Opcija |
Full tilt up angle | 77° |
Napomena | Podaci na ovom listu o snazi u kW temelje se na standardu ICOMIA 28 prema kojem se mjerenje vrši na osovini propelera |