PRObike – Yamaha

XTO 425HP V8

Ovaj proizvod mijenja pravila igre. Vanbrodski motor koji bez napora
kombinira neusporedivu snagu, okretni moment i brzinu s
najmodernijom tehnologijom i performansama.

XTO 425HP V8

EKSTREMNOST – PRIJEĐITE SLJEDEĆU RAZINU.

Novi oblik snažnih linija i dinamičan izgled modela XTO 425hp V8 odmah nagovješćuju najnovije koncepte i tehnologije najbolje u klasi, koje samo čekaju da se pokažu.

Prvi 4-taktni model s izravnim ubrizgavanjem. Prvi s integralnim elektronskim upravljanjem koji se besprijekorno povezuje s Yamahinim Helm Master® sustavom. Prvi koji je postigao novu razinu potiska, okretnog momenta i brzine. To je prava revolucija performansi za veće brodove i nevjerojatna priča. Dođite do najviše razine. Otkrij ekstremno.

XTO 425HP V8

 

Iznimna snaga, okretni moment i kontrola

XTO znači ekstremni izlazni potisak zbog toga što ova izvanredna V8 jedinica pruža potpuno novu generaciju snage, performansi i precizne kontrole koja nikada prije nije bila dostupna. Zajedno, naši agregati XTO 375hp V8 i XTO 425hp V8 i jedinstveni sustav Helm Master® pružaju besprijekorno integrirano potpunu snagu i rješenje za upravljanje većih linijskih brodova. Istražite ekstremne uvjete.

Atmosferski agregat sa 5,6 litara V8 snage

U srcu ovog vrhunskog agregat Yamahina je najnovija tehnologija, podignuta na nove razine. Uz značajke poput izravnog ubrizgavanja goriva s pomoću 5 crpki, VCT (varijabilna bregasta osovina), DOHC (dvije bregaste osovine u glavi), pumpa za ulje s dvije komore, 2-stupanjska pumpa za vodu, četverostruki termostati, naš jedinstveni sustav ispuha In-bank… ljestvica je postavljena.

Vrhunska učinkovitost izravnog ubrizgavanja

Zahvaljujući našem neprestanom traženju sve veće učinkovitosti i ekonomičnosti, često se napredak u industriji najprije dogodi u Yamahi, a sustav goriva modela XTO vanbrodskog motora dobar je primjer za to – to je prvi 4-taktni motor s izravnim ubrizgavanjem. U stvari, modeli XTO vanbrodskog motora puni su takvih naprednih rješenja, od sustava za izmjenu ulja u vodi do ispušnog sustava za povećanje potiska.

Ugrađeno električno upravljanje – učinkovita uglađenost.

Ovaj iznimno učinkovit sustav, zapravo ugrađen u samu pogonsku jedinicu, nije samo lakši i manje složen od zasebnog hidrauličkog sustava, nego je i čišći kako bi se uklopio i funkcionirao. Štoviše, vrijeme odaziva kormilaru brže je i preciznije – a rezultat je još uglađeniji.

Praktičnost je važna svakom vlasniku

Zbog toga model XTO 425hp V8 ima promišljene značajke poput ovih: Sustav za izmjenu ulja u mjenjaču u vodi – dok je plovilo još uvijek na doku. Višedijelna kapa agregata koja ima brave za brzi pristup i omogućuje siguran i jednostavan pristup za održavanje i prilagodbe. Sustav velike izlazne snage za stabilno punjenje od 72 A – i 58 A čak i pri niskom broju okretaja u minuti.

Ekstremne performanse zahtijevaju tehnološku izdržljivost.

Na ovoj razini ne može biti kompromisa kada je u pitanju kvaliteta i pouzdanost izrade , tako da je svaki djelić modela XTO iznimno čvrste izrade. Od masivne pogonske osovine do zupčanika koji podnose okretni moment u najtežim radnim uvjetima – i od osovine propelera iznimno velikog promjera do potpuno novog dizajna mjenjača, niskog koeficijenta trenja i boljeg hlađenja.

Ispušni sustav za povećanje potiska.

Ovaj tehnološki koncept ispušta ispušne plinove kombinirajući tri različita pravca, ovisno o razini broja okretaja. Jednostavno rečeno, rezultat je oko 300 % više obrnutog potiska (nego što bi imao bez tih mjera) i bolja uravnoteženost između prednjeg i obrnutog potiska prilikom manevriranja s pomoću sustava Helm Master® – uz dodatnu veću učinkovitost pri punoj snazi.

Više pogonske snage – propeleri modela XTO OS.

Ovi propeleri dizajnirani su tako da se mogu nositi s ekstremnim zahtjevima koje će vlasnici vanbrodskog motora, modela V8 XTO, postaviti pred njih. Stoga su glavčina i lopatice veći, čvršći i snažniji – a izrađeni su od dupleks nehrđajućeg čelika za veću otpornost na koroziju. Zadnje, no ne i manje bitno, oni sadrže naše jedinstveno rješenje Shift Dampener System (SDS™).

XTO 425HP V8

 

Engine

Dimensions

Additional Features

Electric-Drive Technical specs

Tip agregata

4-takta

Zapremina

5.559 ccm

Broj cilindara/Konfiguracija

60 ° – V8, 32-ventila, DOHC s VCT-om

Provrt x hod

96,0 x 96,0

Snaga na propeleru pri srednjem br/okr

316,9 kW / 5.500 o/min

Maksimalan br/okr

5.000 – 6.000 o/min

Sustav podmazivanja

Direct Fuel Injection

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Prijenosni omjer

1.79 (25:14)

 

Dimensions

Additional Features

Electric-Drive Technical specs

Preporučena visina krmenog zrcala

X: 640 mm U: 767 mm E: 894 mm

Kapacitet posude za ulje

7,8 litara

Težina bez propelera

442 – 463 kg

 

Additional Features

Electric-Drive Technical specs

Kontrola

Digitalna elektronska “Drive By Wire” daljinska komanda (DBW)

Trim & Tilt

Snaga trima & Nagib

Zavojnica rasvjete / Alternator

12 V – 90 A s ispravljačem/regulatorom

Propeler

Opcija

Modeli s kontra rotacijom propelera

Available on X, U and E

Shallow Water Drive

Standard

Tilt limitter

Standard

Digital Network Gauge II (CL7)

Opcija

“Shift Dampener System” (SDS) sustav

Opcija

Full tilt up angle

77°

Napomena

Podaci na ovom listu o snazi u kW temelje se na standardu ICOMIA 28 prema kojem se mjerenje vrši na osovini propelera

Electric-Drive Technical specs

Digital Maximizer

No

Mjerač stanja akumulatora

No

YAMAHA HRVATSKA

Boja

Pearl White, Light Gray Metallic