PRObike – Yamaha

XSR900

XSR900 drži se na svim rutama, bilo da se nalazi na onim sanjarskim zavojitim cestama ili na otvorenom pravcu, u oba se slučaja osjeća kao kod kuće. Opremljen suvremenim elektroničkim paketom koji svakom vozaču pruža iznimnu razinu nadzora u svakoj situaciji. Uz sportski Quick Shifter, kao i opuštajući tempomat, ovim 3-cilindričnim snažnim strojem možete ići kamo želite.
Kategorija:

XSR900

LEGENDA JE PONOVNO ROĐENA.

Nemojte da vas zavara bezvremenski dobar izgled modela XSR900, jer ispod izgleda trkaćeg motocikla iz 80-ih postoji neka ozbiljna iznimno učinkovita tehnologija. Ne samo da ima uglađeni CP3 agregat zapremnine 890 ccm s iznimno velikim brojem okretaja, koji udovoljava zahtjevima norme EU5, već je opremljen i laganim podvozjem u Deltabox stilu s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, laganim kotačima kojima je kružnim postupkom stanjena stjenka (engl. Spinforge) i potpuno prilagodljivim ovjesom.

Model XSR900 dokaz je djelovanja filozofije Faster Sons. Dizajnom nadahnutim nekim od najpoznatijih Yamahinih strojeva iz prošlosti, ovaj motocikl iznimnih performansi rezultat je desetljeća intenzivnog istraživanja i razvoja.

 

XSR900 Značajke

Povijesni dizajn pod utjecajem Yamahina utrkivanja
Čist i namjenski dizajn modela XSR900 omogućuje jedinstvenu mješavinu bezvremenskog sportskog stila u kombinaciji s pozivanjem na Yamahine legendarne trkaće motocikle s okvirom Deltabox iz 1980-tih. Pojedinosti poput razmaka između izbočenog sjedala kakva su u kafiću i spremnika goriva po uzoru na trkaći – kao i minimalističkih bočnih ploča i skrivenog stražnjeg svjetla – ističu njegov položaj istinskog modela iz asortimana Faster Son.

Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
XSR900 opremljen je iznimno kvalitetnim materijalima. Od vrhunskih pojedinosti u kokpitu, izbušenih čepova vilice i kovanih aluminijskih nožnih kontrola do dvobojnih i dvostruko prošivenih sjedala-kao i pojedinosti nadahnutih trkačima, poput stezača za brzo otpuštanje i sklopivih oslonaca za noge putnika – izgled i dojam ovog vrhunskog motocikla iz asortimana sportske baštine izaziva trajni ponos vlasništva.

Prilagodljiv i opušten položaj u vožnji
Vidjet ćete da vam ergonomija na ovom izvanrednom motociklu iz asortimana sportske baštine daje svu fleksibilnost i svestranost koja vam je potrebna pri različitim vrstama vožnje – sportskoj, urbanoj ili opuštenoj. Položaj neznatno pomaknut unatrag sa širokim ručkama upravljača pruža osjećaj čistog Roadstera – a opušteni položaj stopala i udobno sjedalo pružaju ugodan i siguran osjećaj vožnje.

Potpuno LED osvjetljenje u stilu modela XSR
XSR900 ima potpuno LED osvjetljenje s podijeljenim projektorom i poluokruglim pozicijskim svjetlom, stilski uobličenim u okruglo prednje svjetlo retro efekta. Skriveno je stražnje svjetlo zatamnjeno, što poboljšava čisti i bezvremenski izgled motocikla – dok kompaktni i jaki LED pokazivači smjera upotpunjuju paket rasvjete.

Suvremena paleta povijesnih boja
XSR900 odaje počast prošlosti kroz boje i grafiku ukazujući na Yamahine povijesne trkaće motocikle. Mogućnost Legend Red moderna je izvedba jedne od najpoznatijih Yamahinih shema boja za utrke, naglašavajući činjenicu da implikacije performansi i dizajna iz osamdesetih još uvijek imaju snažan utjecaj u današnje vrijeme – s podvozjem Deltabox kao jasnim dokazom.

Iznimno učinkovite kočnice i ovjes
Nisu napravljeni nikakvi kompromisi kada su u pitanju tehničke specifikacije modela XSR900 koje uključuju radijalni glavni cilindar marke Brembo i dvostruke prednje diskove promjera 298 mm, koji vam pružaju veliku snagu kočenja i preciznu upravljivost. Potpuno prilagodljiva preokrenuta vilica i sustav stražnjeg ovjesa sa sponama lako se postavljaju prema vašim potrebama, a najnoviji Yamahini iznimno lagani kotači imaju kružnim postupkom stanjenu stjenku i minimiziraju neovješenu težinu radi učinkovitijeg odzivnog upravljanja.

Istančane elektroničke kontrole namijenjene vozaču
U središtu napredne elektronike modela XSR900 jedinica je za mjerenje tromosti sa šest osi izvedena iz modela R1, koja upravlja sustavom kontrole proklizavanja nadzorom snage, sustavom kontrole proklizavanja nadzorom nagiba stražnjeg kotača (engl. Slide Control System, SCS) i sustavom nadzora podizanja prednjeg kotača (LIF) za sigurnu vožnju u različitim uvjetima. Načini rada mogu se odabrati i nadzirati putem TFT mjernog instrumenta u boji.

Svestrani CP3 agregat zapremnine 890 ccm velikog okretnog momenta, koji udovoljava zahtjevima norme EU5
Yamahin CP3 agregat zapremnine 890 ccm savršeno pristaje sportskom i svestranom Deltabox podvozju modela XSR900. Proizvodeći visoku razinu linearnog okretnog momenta, ovaj uglađeni i kontrolirani agregat s 3 redna cilindra spreman je omogućiti svaki stil vožnje koji zaželite u tom trenutku. Snažno ga potjerajte za uzbudljive adrenalinske performanse ili ga pustite da se povuče pri nižim okretajima u višem stupnju prijenosa ako želite usporiti. Uz posebno fino ugođene usisni i ispušni zvuk, svaka je vožnja zvučni doživljaj. Pojačajte okretaje ili se opustite, odabir je vaš!

Lagano podvozje Deltabox stila, duga stražnja vilica
Prvi put razvijen za Yamahine trkaće motocikle 1980-ih, Yamahin dizajn okvira Deltabox prepoznat je po kombinaciji snage i male težine. XSR900 opremljen je najnovijom verzijom okvira Deltabox koji ima stjenke različite debljine što daje „fino ugođenu krutost” pružajući sportsko i precizno rukovanje s višom razinom osjećaja i povratnih informacija. Nova, dulja stražnja vilica daje motociklu opušten i stabilan osjećaj koji pristaje njegovu svestranom karakteru.

QSS, tempomat, spojka A&S
XSR900 standardno ima iznimna svojstva i obuhvaća sustav brzog mjenjača (engl. Quick Shift System) za mijenjanje u više i niže brzine bez spojke te spojku Assist & Slipper (A&S) za veći nadzor podvozja pri usporavanju. Tempomat je idealan za opuštanje u vožnji.

 

XSR900 Specifikacije

Agregat

Tip agregata

4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 – cilindara

Zapremina

890 ccm

Provrt x hod

78,0 mm × 62,1 mm

Omjer kompresije

11.5:1

Maksimalna snaga

87,5 kW (119,0 KS) / 10 000 o/min

Verzija sa smanjenom snagom

A2 Version restricted – 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted – 70,0 kW (95,2 PS) @ 9.000 rpm

Maksimalan okretni moment

93,0 N-m (9,5 kgf-m) / 7000 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

5 l / 100 km

CO2 emission

116 g/km

Rasplinjač

Elektronično ubrizgavanje goriva

 

Šasija

Okvir

Dijamant

Kut prednje vilice

25°00′

Predtrag

108 mm

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopska vilica

Sustav ovjesa straga

(Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

130mm

Hod ovjesa straga

137 mm

Prednja kočnica

298 mm

Stražnja kočnica

245 mm

Prednja guma

120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume

Stražnja guma

180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume

Dimenzije

Ukupna dužina

2155 mm

Ukupna širina

860 mm

Ukupna visina

1155 mm

Visina sjedala

810 mm

Međuosovinski razmak

1495 mm

Minimalna udaljenost od tla

140 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

193 kg

Kapacitet spremnika goriva

14 l

Kapacitet spremnika za ulje

3,50 l

 

YAMAHA-MOTOR.EU

Boja

Legend Red, Midnight Black