XSR900
LEGENDA JE PONOVNO ROĐENA.
Nemojte da vas zavara bezvremenski dobar izgled modela XSR900, jer ispod izgleda trkaćeg motocikla iz 80-ih postoji neka ozbiljna iznimno učinkovita tehnologija. Ne samo da ima uglađeni CP3 agregat zapremnine 890 ccm s iznimno velikim brojem okretaja, koji udovoljava zahtjevima norme EU5, već je opremljen i laganim podvozjem u Deltabox stilu s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, laganim kotačima kojima je kružnim postupkom stanjena stjenka (engl. Spinforge) i potpuno prilagodljivim ovjesom.
Model XSR900 dokaz je djelovanja filozofije Faster Sons. Dizajnom nadahnutim nekim od najpoznatijih Yamahinih strojeva iz prošlosti, ovaj motocikl iznimnih performansi rezultat je desetljeća intenzivnog istraživanja i razvoja.
XSR900 Značajke
Povijesni dizajn pod utjecajem Yamahina utrkivanja
Čist i namjenski dizajn modela XSR900 omogućuje jedinstvenu mješavinu bezvremenskog sportskog stila u kombinaciji s pozivanjem na Yamahine legendarne trkaće motocikle s okvirom Deltabox iz 1980-tih. Pojedinosti poput razmaka između izbočenog sjedala kakva su u kafiću i spremnika goriva po uzoru na trkaći – kao i minimalističkih bočnih ploča i skrivenog stražnjeg svjetla – ističu njegov položaj istinskog modela iz asortimana Faster Son.
Iznimno kvalitetne pojedinosti i vrhunski materijali
XSR900 opremljen je iznimno kvalitetnim materijalima. Od vrhunskih pojedinosti u kokpitu, izbušenih čepova vilice i kovanih aluminijskih nožnih kontrola do dvobojnih i dvostruko prošivenih sjedala-kao i pojedinosti nadahnutih trkačima, poput stezača za brzo otpuštanje i sklopivih oslonaca za noge putnika – izgled i dojam ovog vrhunskog motocikla iz asortimana sportske baštine izaziva trajni ponos vlasništva.
Prilagodljiv i opušten položaj u vožnji
Vidjet ćete da vam ergonomija na ovom izvanrednom motociklu iz asortimana sportske baštine daje svu fleksibilnost i svestranost koja vam je potrebna pri različitim vrstama vožnje – sportskoj, urbanoj ili opuštenoj. Položaj neznatno pomaknut unatrag sa širokim ručkama upravljača pruža osjećaj čistog Roadstera – a opušteni položaj stopala i udobno sjedalo pružaju ugodan i siguran osjećaj vožnje.
Potpuno LED osvjetljenje u stilu modela XSR
XSR900 ima potpuno LED osvjetljenje s podijeljenim projektorom i poluokruglim pozicijskim svjetlom, stilski uobličenim u okruglo prednje svjetlo retro efekta. Skriveno je stražnje svjetlo zatamnjeno, što poboljšava čisti i bezvremenski izgled motocikla – dok kompaktni i jaki LED pokazivači smjera upotpunjuju paket rasvjete.
Suvremena paleta povijesnih boja
XSR900 odaje počast prošlosti kroz boje i grafiku ukazujući na Yamahine povijesne trkaće motocikle. Mogućnost Legend Red moderna je izvedba jedne od najpoznatijih Yamahinih shema boja za utrke, naglašavajući činjenicu da implikacije performansi i dizajna iz osamdesetih još uvijek imaju snažan utjecaj u današnje vrijeme – s podvozjem Deltabox kao jasnim dokazom.
Iznimno učinkovite kočnice i ovjes
Nisu napravljeni nikakvi kompromisi kada su u pitanju tehničke specifikacije modela XSR900 koje uključuju radijalni glavni cilindar marke Brembo i dvostruke prednje diskove promjera 298 mm, koji vam pružaju veliku snagu kočenja i preciznu upravljivost. Potpuno prilagodljiva preokrenuta vilica i sustav stražnjeg ovjesa sa sponama lako se postavljaju prema vašim potrebama, a najnoviji Yamahini iznimno lagani kotači imaju kružnim postupkom stanjenu stjenku i minimiziraju neovješenu težinu radi učinkovitijeg odzivnog upravljanja.
Istančane elektroničke kontrole namijenjene vozaču
U središtu napredne elektronike modela XSR900 jedinica je za mjerenje tromosti sa šest osi izvedena iz modela R1, koja upravlja sustavom kontrole proklizavanja nadzorom snage, sustavom kontrole proklizavanja nadzorom nagiba stražnjeg kotača (engl. Slide Control System, SCS) i sustavom nadzora podizanja prednjeg kotača (LIF) za sigurnu vožnju u različitim uvjetima. Načini rada mogu se odabrati i nadzirati putem TFT mjernog instrumenta u boji.
Svestrani CP3 agregat zapremnine 890 ccm velikog okretnog momenta, koji udovoljava zahtjevima norme EU5
Yamahin CP3 agregat zapremnine 890 ccm savršeno pristaje sportskom i svestranom Deltabox podvozju modela XSR900. Proizvodeći visoku razinu linearnog okretnog momenta, ovaj uglađeni i kontrolirani agregat s 3 redna cilindra spreman je omogućiti svaki stil vožnje koji zaželite u tom trenutku. Snažno ga potjerajte za uzbudljive adrenalinske performanse ili ga pustite da se povuče pri nižim okretajima u višem stupnju prijenosa ako želite usporiti. Uz posebno fino ugođene usisni i ispušni zvuk, svaka je vožnja zvučni doživljaj. Pojačajte okretaje ili se opustite, odabir je vaš!
Lagano podvozje Deltabox stila, duga stražnja vilica
Prvi put razvijen za Yamahine trkaće motocikle 1980-ih, Yamahin dizajn okvira Deltabox prepoznat je po kombinaciji snage i male težine. XSR900 opremljen je najnovijom verzijom okvira Deltabox koji ima stjenke različite debljine što daje „fino ugođenu krutost” pružajući sportsko i precizno rukovanje s višom razinom osjećaja i povratnih informacija. Nova, dulja stražnja vilica daje motociklu opušten i stabilan osjećaj koji pristaje njegovu svestranom karakteru.
QSS, tempomat, spojka A&S
XSR900 standardno ima iznimna svojstva i obuhvaća sustav brzog mjenjača (engl. Quick Shift System) za mijenjanje u više i niže brzine bez spojke te spojku Assist & Slipper (A&S) za veći nadzor podvozja pri usporavanju. Tempomat je idealan za opuštanje u vožnji.
XSR900 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 – cilindara |
Zapremina | 890 ccm |
Provrt x hod | 78,0 mm × 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11.5:1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119,0 KS) / 10 000 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | A2 Version restricted – 35,0 kW (47,6 PS) @ 6.000 rpm A2 Version unrestricted – 70,0 kW (95,2 PS) @ 9.000 rpm |
Maksimalan okretni moment | 93,0 N-m (9,5 kgf-m) / 7000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 5 l / 100 km |
CO2 emission | 116 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 25°00′ |
Predtrag | 108 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | (Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 130mm |
Hod ovjesa straga | 137 mm |
Prednja kočnica | 298 mm |
Stražnja kočnica | 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2155 mm |
Ukupna širina | 860 mm |
Ukupna visina | 1155 mm |
Visina sjedala | 810 mm |
Međuosovinski razmak | 1495 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 193 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 14 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,50 l |