PRObike – Yamaha

XSR700

XSR700 je kultni motocikl koji je na cesti zaslužio poštovanje. Svestrani karakter u samom je srcu stroja. XSR700 motocikl je koji se vozi kuda god poželite. Od opuštenog krstarenja do vožnje zavojima, ovaj motocikl sposoban je za sve.
Kategorija:

XSR700

STVOREN ZA IZAZOV.

Pristupačan motocikl na kojem uživaju kako novi tako i iskusni vozači. Dvodijelni okvir, konstrukcija spremnika goriva i dizajn sjedala još su uvijek ključne značajke modela XSR700, što jamči jednostavnu prilagodbu po kojoj je motocikl poznat.

Karakter modela XSR700 definiran je sjajnim spojem laganog i okretnog okvira sa razigranim CP2 agregatom velikog broja okretaja. Iznimno okretnim motociklom lako je upravljati u bilo kojem okruženju, od zavoja i krivudavih cesta do prometnog gradskog prometa, što će vas svakako oduševiti.

XSR700 Značajke

Nova LED svjetla asortimana XSR

XSR700 ima okruglo LED prednje svjetlo nadahnuto nasljeđem s podijeljenim projiciranjem i polu-kružnim pozicijskim svjetlom. Stražnje LED svjetlo klasičnog je okruglog oblika, a kompaktni LED pokazivači smjera bolje su oblikovani i pružaju izvanrednu vidljivost.

Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla

Također, klasično oblikovani invertni LCD mjerni instrument ima suvremene značajke i postavljen je u prednji položaj radi bolje jasnoće i vidljivosti. Linije i položaj dizajnirani su tako da pristaju potpuno novom glavnom svjetlu, dajući motociklu elegantniji izgled „prćastog nosa” na prednjem kraju.

Razvijene pojedinosti dizajna

Kao dodatak upravljaču i polugama potpuno crne boje, prekidači su tehnički nadograđeni, što ih čini lakšim za uporabu. Vozaču omogućuje daljinski pristup invertnom LCD zaslonu. Hladnjak je također dobio novi bočni poklopac, a premješteno glavno svjetlo ima nove integrirane nosače kako bi se omogućio čistiji izgled.

Agregat CP2 zapremnine 690 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5

S povećanjem zrelosti modela XSR700 došlo je do nekoliko poboljšanja kako u performansama tako i u sigurnosti. Kao i modeli s istim CP2 agregatom, XSR700 ima karakterni agregat zapremnine 690 ccm usklađen s normom EU5. Dodatno poboljšava vožnju na modelu XSR700 – no zadržava svaki inč zabave uz višenamjenske performanse agregata.

Lagan i tanak cjevasti okvir

Za jednostavno upravljanje i preciznu okretnost, XSR700 ima tanak, lagani čelični okvir koji se lako može prilagoditi zahvaljujući dvodijelnom podokviru. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kompaktnim međuosovinskim razmakom i jednostavnim sustavom ovjesa pruža odzivnu i privlačnu vožnju.

Izrađen za optimalno uživanje u vožnji

Ovaj prvi stroj izrađen po filozofiji Faster Sons bez narušavanja upravljanja osigurava originalni retroizgled s daškom staromodnog stila. Dimenzije okvira i raspodjela težine pažljivo su osmišljeni kako bi pojačali osjećaj uzbuđenja koje donosi ubrzanje te kako bi se vozač osjetio povezan s motociklom.

Iskustvo vožnje koje nadahnjuje samopouzdanje

Kako bi se poboljšale performanse vožnje, XSR700 opremljen je novim, većim prednjim kočnim diskovima promjera 298 mm za poboljšani osjećaj i zaustavljanje, dok u međuvremenu izmijenjene prednje vilice i gume Michelin Road 5 pružaju poboljšane povratne informacije s ceste kako bi vozaču ulile samopouzdanje.

Boje i grafike nadahnute Yamahinom prošlošću

Na sheme boja utjecali su prepoznatljivi motocikli iz bogate Yamahine povijesti. Čuveni dvotaktni RD350LC iz ranih osamdesetih nadahnjuje suvremeno izvođenje shema boja, što rezultira svježom Historic White i elegantnijom Historic Blue kombinacijom boja.

XSR700 Specifikacije

Agregat

Tip agregata

CP2, Dva cilindra, 4-ventila, 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC

Zapremina

689 ccm

Provrt x hod

80,0 mm × 68,6 mm

Omjer kompresije

11.5:1

Maksimalna snaga

54,0 kW (73,4 KS) / 8750 o/min

Maksimalan okretni moment

67,0 N-m (6,8 kgf-m) / 6500 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

Electronic ignition (TCI)

Sustav pokretanja

Electronic ignition (TCI)

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

4,3 l / 100 Km

CO2 emission

100 g/km

Rasplinjač

Elektronično ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir

Dijamant

Kut prednje vilice

24°30′

Predtrag

90 mm

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopska vilica

Sustav ovjesa straga

link ovjes, Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

130mm

Hod ovjesa straga

130mm

Prednja kočnica

298 mm

Stražnja kočnica

245 mm

Prednja guma

120/70 ZR 17M/C (58W) bez zračnice

Stražnja guma

180/55 ZR 17M/C (73W) bez zračnice

Track

nedostupno

Dimenzije

Ukupna dužina

2075 mm

Ukupna širina

820 mm

Ukupna visina

1130 mm

Visina sjedala

835 mm

Međuosovinski razmak

1405 mm

Minimalna udaljenost od tla

140 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

188 kg

Kapacitet spremnika goriva

14 l

Kapacitet spremnika za ulje

3,00 l
Boja

Historic White, Historic Blue