XSR700
STVOREN ZA IZAZOV.
Pristupačan motocikl na kojem uživaju kako novi tako i iskusni vozači. Dvodijelni okvir, konstrukcija spremnika goriva i dizajn sjedala još su uvijek ključne značajke modela XSR700, što jamči jednostavnu prilagodbu po kojoj je motocikl poznat.
Karakter modela XSR700 definiran je sjajnim spojem laganog i okretnog okvira sa razigranim CP2 agregatom velikog broja okretaja. Iznimno okretnim motociklom lako je upravljati u bilo kojem okruženju, od zavoja i krivudavih cesta do prometnog gradskog prometa, što će vas svakako oduševiti.
XSR700 Značajke
Nova LED svjetla asortimana XSR
XSR700 ima okruglo LED prednje svjetlo nadahnuto nasljeđem s podijeljenim projiciranjem i polu-kružnim pozicijskim svjetlom. Stražnje LED svjetlo klasičnog je okruglog oblika, a kompaktni LED pokazivači smjera bolje su oblikovani i pružaju izvanrednu vidljivost.
Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla
Također, klasično oblikovani invertni LCD mjerni instrument ima suvremene značajke i postavljen je u prednji položaj radi bolje jasnoće i vidljivosti. Linije i položaj dizajnirani su tako da pristaju potpuno novom glavnom svjetlu, dajući motociklu elegantniji izgled „prćastog nosa” na prednjem kraju.
Razvijene pojedinosti dizajna
Kao dodatak upravljaču i polugama potpuno crne boje, prekidači su tehnički nadograđeni, što ih čini lakšim za uporabu. Vozaču omogućuje daljinski pristup invertnom LCD zaslonu. Hladnjak je također dobio novi bočni poklopac, a premješteno glavno svjetlo ima nove integrirane nosače kako bi se omogućio čistiji izgled.
Agregat CP2 zapremnine 690 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
S povećanjem zrelosti modela XSR700 došlo je do nekoliko poboljšanja kako u performansama tako i u sigurnosti. Kao i modeli s istim CP2 agregatom, XSR700 ima karakterni agregat zapremnine 690 ccm usklađen s normom EU5. Dodatno poboljšava vožnju na modelu XSR700 – no zadržava svaki inč zabave uz višenamjenske performanse agregata.
Lagan i tanak cjevasti okvir
Za jednostavno upravljanje i preciznu okretnost, XSR700 ima tanak, lagani čelični okvir koji se lako može prilagoditi zahvaljujući dvodijelnom podokviru. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kompaktnim međuosovinskim razmakom i jednostavnim sustavom ovjesa pruža odzivnu i privlačnu vožnju.
Izrađen za optimalno uživanje u vožnji
Ovaj prvi stroj izrađen po filozofiji Faster Sons bez narušavanja upravljanja osigurava originalni retroizgled s daškom staromodnog stila. Dimenzije okvira i raspodjela težine pažljivo su osmišljeni kako bi pojačali osjećaj uzbuđenja koje donosi ubrzanje te kako bi se vozač osjetio povezan s motociklom.
Iskustvo vožnje koje nadahnjuje samopouzdanje
Kako bi se poboljšale performanse vožnje, XSR700 opremljen je novim, većim prednjim kočnim diskovima promjera 298 mm za poboljšani osjećaj i zaustavljanje, dok u međuvremenu izmijenjene prednje vilice i gume Michelin Road 5 pružaju poboljšane povratne informacije s ceste kako bi vozaču ulile samopouzdanje.
Boje i grafike nadahnute Yamahinom prošlošću
Na sheme boja utjecali su prepoznatljivi motocikli iz bogate Yamahine povijesti. Čuveni dvotaktni RD350LC iz ranih osamdesetih nadahnjuje suvremeno izvođenje shema boja, što rezultira svježom Historic White i elegantnijom Historic Blue kombinacijom boja.
XSR700 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | CP2, Dva cilindra, 4-ventila, 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC |
Zapremina | 689 ccm |
Provrt x hod | 80,0 mm × 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11.5:1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) / 8750 o/min |
Maksimalan okretni moment | 67,0 N-m (6,8 kgf-m) / 6500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | Electronic ignition (TCI) |
Sustav pokretanja | Electronic ignition (TCI) |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 4,3 l / 100 Km |
CO2 emission | 100 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 24°30′ |
Predtrag | 90 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 130mm |
Hod ovjesa straga | 130mm |
Prednja kočnica | 298 mm |
Stražnja kočnica | 245 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR 17M/C (58W) bez zračnice |
Stražnja guma | 180/55 ZR 17M/C (73W) bez zračnice |
Track | nedostupno |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2075 mm |
Ukupna širina | 820 mm |
Ukupna visina | 1130 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 188 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 14 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,00 l |