XSR125
ROĐEN ZA SLOBODOUMNE
To je najdostupniji motocikl u Yamahinoj liniji Sport Heritage – a isporučuje se s vrhunskom specifikacijom koja obuhvaća LED svjetla kakva imaju i snažniji modeli XSR700 i XSR900 – kao i lagani okvir Deltabox i prednje preokrenute vilice koji omogućuju pouzdanu i ugodnu vožnju.
Više od svega, XSR125 spreman je da postane dio Yamahinog elegantnog i jedinstvenog pokreta Faster Sons koji obuhvaća cjelokupnu kolekciju odjeće i dodatne opreme koji pristaju vašem stavu. To je siguran put do više zabave i slobode – a spreman je priuštiti vam događanje mnogih stvari.
XSR125 Značajke
Najbolji agregat od 125 ccm EU5 u klasi
Pružajući punih 11 kW – maksimalnu snagu dozvoljenu za kategoriju A1 – najbolji agregat u klasi jednak je onima u dizajnu modela MT-125 i YZF-R125, a sadrži Yamahin sofisticirani sustav promjenjivog razvoda ventila koji osigurava optimalnu snagu i okretni moment za snažnu učinkovitost i živahno ubrzanje. Potpuno usklađen s normom EURO5 osigurava minimalne količine štetnih emisija.
Čistokrvni i bezvremenski stil modela XSR
Uz snažnu vodoravnu liniju, čisti i bezvremenski stil modela XSR125 po uzoru na asortiman Faster Sons pod utjecajem je Yamahinih jačih modela XSR700 i XSR900 Sport Heritage. Značajke starinskog dizajna poput zaobljenog spremnika za gorivo, dugačkog ravnog sjedala i okruglih svjetala spojene su s najnovijom tehnologijom agregata i podvozja, čime XSR125 odaje počast prošlosti gledajući naprijed u budućnost.
Prednja vilica USD od 37 mm
Završna obrada čisto crne boje usklađena s bojom okvira i kotača, kako bi se naglasio lijepi retro stil te prednje vilice USD od 37 mm osiguravaju vam uglađenu i pouzdanu vožnju. Uz okvir Deltabox, 17-inčne kotače, 1330 mm međuosovinskog razmaka i 815 mm visine sjedala, ova specifikacija čini prilagodljivo podvozje modela XSR125 idealno pogodnim za vozače svih veličina.
Elegantne gume kvadratnog uzorka
Lagani aluminijski naplatci modela XSR125, s 10 krakova, imaju gume kvadratnog uzorka koje sjajno izgledaju i omogućuju maksimalno prianjanje. Kombinacija stražnje gume 140/70-17 i prednje gume 110/70-17 daje pouzdan i predvidiv osjećaj upravljanja, što ovaj okretni i lagani stroj čini jednim od najboljih načina za istraživanje grada.
Tehnološki napredno glavno prednje i stražnje LED svjetlo
Okrugla prednja i stražnja svjetla klasičnog stila savršeni su primjeri koji pokazuje kako se na modelu XSR125 kombinirala ljepota starine s najnovijom tehnologijom. Uz znatno manje napajanje od uobičajenih svjetala daje puno svjetliji snop svjetla, glavno prednje LED svjetlo pretvara noć u dan – dok kompaktno stražnje LED svjetlo stražnjem kraju motocikla daje čist i harmoničan izgled.
Snažan i lagan okvir Deltabox
Ono po čemu se modeli Yamahe od 125 ccm razlikuju od ostalih motocikala u klasi jest okvir Deltabox. Uz dvostruke grede postavljene u ravnu liniju od glave upravljača do osovine stražnje vilice radi optimalne čvrstoće, ovaj napredni dizajn omogućuje precizno i predvidivo rukovanje te jednostavno upravljanje za maksimalno pouzdanu vožnju.
Vrhunske pojedinosti
Unatoč pristupačnoj cijeni, XSR125 isporučuje se s nizom vrhunskih pojedinosti koje naglašavaju iznimne specifikacije i isplativost modela. Uz prednje i stražnje LED svjetlo te LCD mjerni instrument, ovaj lagani model najbolji u klasi ima blatobrane u boji, rebrasto sjedalo i aluminijske nosače.
Okrugli LCD mjerni instrument
Kućište okruglog mjernog instrumenta satenske je crne boje sa kromiranim svijetlim okvirom i savršeno nadopunjuje klasično okruglo glavno svjetlo dajući modelu XSR125 uistinu bezvremensku privlačnost koja izgleda dobro u svakoj situaciji. Zahvaljujući suvremenom LCD zaslonu, mjerni instrument savršen je primjer kako dizajn baštine može dobro funkcionirati s modernom tehnologijom.
XSR125 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | Hlađenje tekućinom, SOHC, Jednocilindričan, 4-takta |
Zapremina | 124 ccm |
Provrt x hod | 52,0 mm x 58,6 mm |
Omjer kompresije | 11.2 : 1 |
Maksimalna snaga | 11,0 kW pri 10.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 11,5 Nm pri 8.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 2.1 L/100 km |
CO2 emission | 47 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 26º |
Predtrag | 95 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska preokrenuta vilica promjera Ø 37 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 110 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 267 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 110/70-17 |
Stražnja guma | 140/70-17 |
Dimenzije
Ukupna dužina | 1.960 mm |
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1.065 mm |
Visina sjedala | 815 |
Međuosovinski razmak | 1.330 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 160 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 140 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 10 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 1,05 l |