TRACER 9 GT+
POVEZANE CESTE
Opremljen najnaprednijim paketom elektroničke podrške ikada viđenim na Yamahi, novi TRACER 9 GT+ napravljen je da podigne vaše iskustvo vožnje na višu razinu. Njegov prilagodljivi tempomat i jedinstveni kočni sustav povezani s radarom čine svako putovanje uglađenijim i opuštenijim – a integrirani načini vožnje čine odabir prave postavke mnogo lakšim.
TFT mjerni instrument dijagonale 7 inča, s više tema, omogućuje potpunu mogućnost povezivanja pametnog telefona, omogućujući vam da ostanete u kontaktu dok ste u pokretu – a s aplikacijom Garmin Motorize** možete pristupiti navigaciji na cijeloj karti za učinkovito planiranje rute. Sva ova najnovija tehnologija čini ovaj model vrlo posebnom sportskom krstaricom koja je spremna odvesti vas kamo god zaželite.
TRACER 9 GT+ Značajke
Prilagodljiv tempomat (eng. Adaptive Cruise Control, ACC)
TRACER 9 GT+ prvi je Yamahin motocikl opremljen prilagodljivim tempomatom (engl. Adaptive Cruise Control, ACC). Sustav automatski nadzire brzinu krstarenja, usporavanje i ubrzavanje kako bi uskladio brzinu s vozilom ispred i održavao stalnu udaljenost za praćenje, na temelju četiri prilagodljive unaprijed postavljene postavke, čineći svaku vožnju uglađenijom i još više opuštajućom.
TFT mjerni instrument dijagonale 7 inča
Veliki TFT mjerni instrument u boji dijagonale 7 inča ima zaslon visoke svjetline koji vam pruža jasne i lako čitljive informacije o uvjetima rada u stvarnom vremenu. Možete birati između tri različita izgleda zaslona, svaki u svom prepoznatljivom stilu koji pristaje pojedinačnim željama i različitim uvjetima vožnje. Utičnica USB-A ispod mjernog instrumenta služi za održavanje vašeg pametnog telefona spremnog za akciju
Mogućnost povezivanja i navigacija
Sofisticirani novi, povezani TFT zaslon u boji dijagonale 7 inča, kojim se upravlja jednostavnom upravljačkom palicom, ima odabir između tri stila zaslona. S pomoću Yamahine aplikacije MyRide možete pristupiti pametnom telefonu radi glazbe, informacija o vremenu, poziva** i obavijesti. Garmin navigacija s cjelokupnom kartom* olakšava svako putovanje – dok se tekst može prikazati kada je TRACER 9 GT+ parkiran. (* Za Garmin navigaciju s cjelokupnom kartom potreban je ugovor o pretplati za uslugu i ne nudi se u svim zemljama. Neke značajke navigacije nisu dostupne u svim zemljama, dostupnost provjerite u tvrtki Garmin. ** Potrebne su slušalice povezane putem Bluetootha s modelom TRACER 9 GT+. Slušalice nisu uključene.)
Sustav ujednačenog kočenja povezan s radarom
Za visok stupanj stabilnosti i upravljivosti sustav ujednačenog kočenja uključuje hidrauličku jedinicu koja, kad vozač pritisne kočnicu, automatski raspoređuje silu kočenja na oba kotača na nenametljiv način. TRACER 9 GT+ prvi je motocikl na svijetu s novim inovativni sustavom povezanim s radarom koji pomaže vozaču pri kočenju, kada je to potrebno, i prilagođuje prednje/stražnje kočenje kada se udaljenost do vozila ispred približi određenoj razini.
Treća generacija brzog mjenjača
Yamahin brzi mjenjač treće generacije za mijenjanje brzina nagore i nadolje pruža vam još fleksibilniji stil vožnje. Sada bez kvačila možete prebacivati i nadolje dok ubrzavate, kada želite još više vožnje – pa čak i prebacivati nagore dok usporavate kako biste manje kočili agregatom.
Udobno sjedalo
Putovanje na velike udaljenosti udobnije je na preoblikovanom sjedalu. Izmijenjeni oblik i gustoća pjene pružaju bolju potporu za duge dane vožnje, a materijal nalik koži, reljefi i šavovi pružaju vrhunski izgled povećanoj funkcionalnosti.
Poluaktivni ovjes marke KYB
Potpuno prilagodljiv elektronički prednji i stražnji ovjes reguliran je 6-osnim uređajem IMU i uređajem ECU koji trenutačno prilagođuje postavke amortizacije putem solenoida za postizanje uglađene i sigurne vožnje – neovisno o uvjetima opterećenja ili vožnje. Načini rada postavljaju se putem TFT zaslona.
Agregat CP3 zapremnine 890 ccm, usklađen je s normom EU5
Razvijajući visoke razine linearnog okretnog momenta pri niskom do srednjem broju okretaja u minuti, tekućinom hlađen CP3 agregat od 890 ccm pruža vam iznimno širok spektar uzbudljivih performansi. Bez obzira na vaše raspoloženje, TRACER 9 GT+ napravljen je da pruži sve, od ubrzanja nabijenog adrenalinom do brzih sportskih vožnji i opuštenog krstarenja. To je svakako sportska krstarica.
Ugrađeni načini vožnje
Postavljanje vašeg modela TRACER 9 GT+ olakšano je zahvaljujući novim ugrađenim načinima vožnje. Možete birati između tri unaprijed postavljene mogućnosti – Sport / Street (ulica) / Rain (kiša) – s različitim postavkama intervencije za nadzor vuče, nadzor proklizavanja, nadzor podizanja prednjeg kotača i elektronički kontroliranog ovjesa. S pomoću četvrte prilagođene mogućnosti možete prilagoditi svaku razinu pojedinačno kako biste stvorili svoj vlastiti jedinstveni način vožnje, putem prekidača s pozadinskim osvjetljenjem na upravljaču.
Svestrano, lagano podvozje
TRACER 9 GT+ opremljen je aluminijskim okvirom Deltabox stila lijevanim postupkom kontroliranog punjenja koji osigurava visoke razine čvrstoće koja sportskim motociklima daje okretnost uz stabilnu pouzdanost. Za izvrsnu stabilnost pri velikim brzinama u kombinaciji sa sportskom vožnjom zavojima i okretnim upravljanjem, gume Bridgestone T32 daju povjerenje u svim uvjetima.
Potpuni GT paket
TRACER 9 GT+ standardno je opremljen potpuno integriranim grijanim ručkama, putnim koferima tvrdih stranica u koje mogu stati integralne kacige, LED rasvjetom uključujući svjetla pokazivača smjera i središnju nogaru – čime pruža vrhunsku osnovu za putovanja na velike udaljenosti.
Posebne boje i grafike
TRACER 9 GT+ nudi se u dvije boje za koje se upotrebljavala iznimno kvalitetna tehnika razdvajanja boje. Zrela, suptilnog stila, pastelna tamno siva boja projicira izgled profinjene visoke kvalitete koji pristaje statusu motocikla kao Yamahine vrhunske sportske krstarice. Uz kotače plave boje i karoserijom od tekućeg metala s gornjim površinama crne boje, boja Icon Performance pruža osjećaj visoke tehnologije nadahnut modelom R1M.
TRACER 9 GT+ Specifikacije
Agregat
Tip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, 4-ventila, 3 – cilindara, DOHC |
Zapremina | 890 |
Provrt x hod | 78 mm x 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11.5:1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119 KS) @ 10.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 93,0 Nm (9,5 kg-m) @ 7.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 5.0 L/100km |
CO2 emission | 116 g/km |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 25° 00’ |
Predtrag | 108 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 137 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 267 mm |
Prednja guma | 120/70Z R17 M/C (58W) (bez zračnice) |
Stražnja guma | 180/55Z R17 M/C (73W) (bez zračnice) |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.175 mm |
Ukupna širina | 885 mm |
Ukupna visina | 1.430 mm-1.470 mm |
Visina sjedala | 820 mm-835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.500 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 223 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 19 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,5 l |