PRObike – Yamaha

TÉNÉRÉ 700 RALLY EDITION

Kada je 1979. g. održan prvi reli Dakar, Yamahinu modelu XT pružena je prilika da se dokaže u najtežoj utrci na svijetu. Vozači modela XT osvojili su ovaj legendarni događaj ’79. i ’80. g., a time je 1983. g. nadahnut razvoj izvornog modela Ténéré – legendarnog Yamahinog pustolovnog motocikla koji je promijenio svijet motociklizma.

Kategorija:

TÉNÉRÉ 700 RALLY

VOZITE LEGENDU

Četrdeset godina nakon toga, Yamaha Ténéré 700 privukla je pozornost nove generacije vozača koji žele otkriti što se nalazi iza sljedećeg obzora. Ekskluzivni Ténéré 700 Rally Edition isporučuje se u reli bojama već viđenim u prošlosti, ABS-om s tri načina rada i TFT mjernim instrumentom dijagonale pet inča koji se može povezati s pametnim telefonom.

Uz trkaći oklop bijele i crvene boje, grafiku speedblock i zlatne naplatke, Ténéré 700 Rally Edition odaje počast tvorničkim motociklima koji su se utrkivali na reliju Dakar. Zahvaljujući vrhunskim komponentama i čistoj DNK modela Ténéré, ovo je Yamahin vrhunski pustolovni motocikl umotan u ruho baštine.

 

TÉNÉRÉ 700 RALLY

Heritage White boje

Imaju suvremeno dorađene legendarne i dojmljive kombinacije bijele i crvene boje koje su se upotrebljavale na početnim modelima Ténéré kojima su vožene utrke Dakar. Na temelju tih početnih boja za utrku Dakar i prvi je proizvedeni model XT600 Ténéré iz 1983. g. također s ponosom nosio tu kombinaciju boja: Kontrast bijele i crvene boje, naplatci u zlatnoj boji i dizajn „speedblock” (također nadahnuti baštinom iz Dakra). Pojedinosti u završnoj izvedbi, kao što je crni upravljač, upotpunjavaju cjelokupni dizajn.

Namjensko reli sjedalo

Namjensko jednodijelno reli sjedalo nudi malo viši i uspravniji položaj za vožnju za lakše kretanje tijela i veću udobnost za takve duge ekspedicije. S 895 mm, sjedalo je 20 mm veće od standardnog sjedala. Dvostruki završni materijal i bijelom bojom ispisani logotip tvrtke YAMAHA pružaju bolju sliku reli modela.

Ispušni top tvrtke Akrapovič

Sportski i lagani ispušni top Akrapovič kombinira učinkovitost s reli izgledom i prekrasnim dubokim zvukom koji nije glasan. Usklađen s propisima za cestovnu vožnju, obuhvaća karbonski toplinski štitnik i stezaljku te prigušivač zvuka koji se ne može izvaditi.

TFT instrument u boji od 5 ” s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom

TFT zaslon u boji od 5” omogućuje dvije različite teme za zaslon – suvremeni dinamični dizajn i tradicionalniji izgled koji podsjeća na analogno doba. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani. Povezanost s mobilnim telefonom također vam omogućuje nadzor svih ključnih parametara motocikla putem aplikacije.

ABS s 3 načina rada

Izmjenjivi ABS s 3 načina rada omogućuje prilagodbu motocikla ovisno o površini ceste i stilu vožnje. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne ceste. Način rada 2 je s uključenim prednjim i isključenim stražnjim kotačem, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom pustolovne vožnje van ceste.

Zaštitne značajke iznimne kvalitete

Izdanje Ténéré 700 Rally opremljeno je pažljivo odabranom aluminijskom opremom koja štiti vaš motocikl tijekom izazovne terenske vožnje. Čvrsta zaštitna ploča debljine 4 mm pruža dodatnu zaštitu agregatu i okviru. Na ovoj zaštitnoj ploči nalaze se točke za montažu na koje se, po želji, može dodati praktična kutija s alatom. Kompaktan i lagan sa završnim slojem posebnog premaza za izdržljivost, poklopac hladnjaka štiti od kamenčića i šiblja. Za potpunu zaštitu, motocikl se isporučuje i s elegantnim laserski izrezanim štitnikom lanca.

Potpuno LED osvjetljenje

Održavajući vjernost Yamahinoj baštini iz Dakra, prepoznatljiva 4-LED glavna svjetla duboko su utkana u DNK modela Ténéré, dajući vašem motociklu pravi agresivan izgled odgojen za reli. Uz kompaktne pokazivače smjera sprijeda i straga, snažno LED osvjetljenje modela Ténéré 700 Rally Edition osvijetlit će vam put kroz svaku pustolovinu.

Završne pojedinosti za terensku vožnju

Kako bi se dodatno poboljšala terenska sposobnost, motocikl je opremljen profiliranim gumenim rukohvatima za maksimalno prianjanje koljena tijekom stojeće vožnje. Osim toga, ručke za terensku vožnju osiguravaju bolje prianjanje i nadzor u prašnjavim i blatnim uvjetima.

 

TÉNÉRÉ 700 RALLY

 

Agregat

Tip agregata

4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC

Zapremina

689 ccm

Provrt x hod

80,0 mm x 68,6 mm

Omjer kompresije

11,5 : 1

Maksimalna snaga

55,0 kW (74,8 KS) @ 9.000 o/min

Maksimalan okretni moment

69,0 Nm @ 6.500 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

4,16 l / 100 km

CO2 emission

100 g/km

Rasplinjač

Elektronično ubrizgavanje goriva

 

Šasija

Okvir

dvostruke grede, Čelične cijevi

Kut prednje vilice

27º

Predtrag

105 mm

Sustav ovjesa sprijeda

Preokrenuta teleskopska vilica

Sustav ovjesa straga

link ovjes, Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

210 mm

Hod ovjesa straga

200 mm

Prednja kočnica

Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm

Prednja guma

90/90-21 M/C 54V

Stražnja guma

150/70 R 18 M/C 70V

Dimenzije

Ukupna dužina

2.370 mm

Ukupna širina

905 mm

Ukupna visina

1.455 mm

Visina sjedala

895 mm

Međuosovinski razmak

1.595 mm

Minimalna udaljenost od tla

240 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

203 kg

Kapacitet spremnika goriva

16,0 l

Kapacitet spremnika za ulje

3 l

 

 

Boja

Heritage White