TÉNÉRÉ 700 RALLY
VOZITE LEGENDU
Četrdeset godina nakon toga, Yamaha Ténéré 700 privukla je pozornost nove generacije vozača koji žele otkriti što se nalazi iza sljedećeg obzora. Ekskluzivni Ténéré 700 Rally Edition isporučuje se u reli bojama već viđenim u prošlosti, ABS-om s tri načina rada i TFT mjernim instrumentom dijagonale pet inča koji se može povezati s pametnim telefonom.
Uz trkaći oklop bijele i crvene boje, grafiku speedblock i zlatne naplatke, Ténéré 700 Rally Edition odaje počast tvorničkim motociklima koji su se utrkivali na reliju Dakar. Zahvaljujući vrhunskim komponentama i čistoj DNK modela Ténéré, ovo je Yamahin vrhunski pustolovni motocikl umotan u ruho baštine.
TÉNÉRÉ 700 RALLY
Heritage White boje
Imaju suvremeno dorađene legendarne i dojmljive kombinacije bijele i crvene boje koje su se upotrebljavale na početnim modelima Ténéré kojima su vožene utrke Dakar. Na temelju tih početnih boja za utrku Dakar i prvi je proizvedeni model XT600 Ténéré iz 1983. g. također s ponosom nosio tu kombinaciju boja: Kontrast bijele i crvene boje, naplatci u zlatnoj boji i dizajn „speedblock” (također nadahnuti baštinom iz Dakra). Pojedinosti u završnoj izvedbi, kao što je crni upravljač, upotpunjavaju cjelokupni dizajn.
Namjensko reli sjedalo
Namjensko jednodijelno reli sjedalo nudi malo viši i uspravniji položaj za vožnju za lakše kretanje tijela i veću udobnost za takve duge ekspedicije. S 895 mm, sjedalo je 20 mm veće od standardnog sjedala. Dvostruki završni materijal i bijelom bojom ispisani logotip tvrtke YAMAHA pružaju bolju sliku reli modela.
Ispušni top tvrtke Akrapovič
Sportski i lagani ispušni top Akrapovič kombinira učinkovitost s reli izgledom i prekrasnim dubokim zvukom koji nije glasan. Usklađen s propisima za cestovnu vožnju, obuhvaća karbonski toplinski štitnik i stezaljku te prigušivač zvuka koji se ne može izvaditi.
TFT instrument u boji od 5 ” s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom
TFT zaslon u boji od 5” omogućuje dvije različite teme za zaslon – suvremeni dinamični dizajn i tradicionalniji izgled koji podsjeća na analogno doba. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani. Povezanost s mobilnim telefonom također vam omogućuje nadzor svih ključnih parametara motocikla putem aplikacije.
ABS s 3 načina rada
Izmjenjivi ABS s 3 načina rada omogućuje prilagodbu motocikla ovisno o površini ceste i stilu vožnje. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne ceste. Način rada 2 je s uključenim prednjim i isključenim stražnjim kotačem, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom pustolovne vožnje van ceste.
Zaštitne značajke iznimne kvalitete
Izdanje Ténéré 700 Rally opremljeno je pažljivo odabranom aluminijskom opremom koja štiti vaš motocikl tijekom izazovne terenske vožnje. Čvrsta zaštitna ploča debljine 4 mm pruža dodatnu zaštitu agregatu i okviru. Na ovoj zaštitnoj ploči nalaze se točke za montažu na koje se, po želji, može dodati praktična kutija s alatom. Kompaktan i lagan sa završnim slojem posebnog premaza za izdržljivost, poklopac hladnjaka štiti od kamenčića i šiblja. Za potpunu zaštitu, motocikl se isporučuje i s elegantnim laserski izrezanim štitnikom lanca.
Potpuno LED osvjetljenje
Održavajući vjernost Yamahinoj baštini iz Dakra, prepoznatljiva 4-LED glavna svjetla duboko su utkana u DNK modela Ténéré, dajući vašem motociklu pravi agresivan izgled odgojen za reli. Uz kompaktne pokazivače smjera sprijeda i straga, snažno LED osvjetljenje modela Ténéré 700 Rally Edition osvijetlit će vam put kroz svaku pustolovinu.
Završne pojedinosti za terensku vožnju
Kako bi se dodatno poboljšala terenska sposobnost, motocikl je opremljen profiliranim gumenim rukohvatima za maksimalno prianjanje koljena tijekom stojeće vožnje. Osim toga, ručke za terensku vožnju osiguravaju bolje prianjanje i nadzor u prašnjavim i blatnim uvjetima.
TÉNÉRÉ 700 RALLY
Agregat
Tip agregata | 4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC |
Zapremina | 689 ccm |
Provrt x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 55,0 kW (74,8 KS) @ 9.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 69,0 Nm @ 6.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 4,16 l / 100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | dvostruke grede, Čelične cijevi |
Kut prednje vilice | 27º |
Predtrag | 105 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Preokrenuta teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 210 mm |
Hod ovjesa straga | 200 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 90/90-21 M/C 54V |
Stražnja guma | 150/70 R 18 M/C 70V |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.370 mm |
Ukupna širina | 905 mm |
Ukupna visina | 1.455 mm |
Visina sjedala | 895 mm |
Međuosovinski razmak | 1.595 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 240 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 203 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 16,0 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3 l |