TÉNÉRÉ 700 EXTREME
POTRAŽITE SVOJU EKSTREMNOST.
Nadahnut Yamahinim pobjedničkim motociklima za reli vožnje, Ténéré 700 Extreme napravljen je da vas odvede još dublje u surovi teren. Uz ovjes marke KYB iznimnih svojstava i povećani razmak od tla, kao i niz terenski orijentiranih komponenata te TFT mjernim instrumentom s tri teme i mogućnosti povezivanja, ovaj opaki silnik od 690 ccm spreman je za gotovo sve.
Bez obzira jeste li iskusni pustolovni vozač ili ste novi u ovom uzbudljivom svijetu otkrivanja, novi Ténéré 700 Extreme vrsta je stroja koji zahtijeva vašu pozornost. Odmah ga potražite i pronađite svoju vrstu ekstremnosti.
TÉNÉRÉ 700 EXTREME Značajke
Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 43 mm marke KYB
Ténéré 700 Extreme ima prednju vilicu dugog hoda marke KYB iznimnih svojstava, s hodom kotača od 230 mm (20 mm više od modela Ténéré 700), koje se mogu nositi s najtežim terenima izvan ceste. Izdržljivi Kashima premaz na cijevima osigurava glatko djelovanje ovjesa – a s potpunom prilagodbom za predopterećenje i prigušivanje kompresije/odskoka, ovaj izdržljivi terenac može se postaviti tako da savršeno pristaje vašem stilu vožnje na bilo kojem terenu.
Stražnji amortizer marke KYB
Ténéré 700 Extreme opremljen je stražnjim amortizerom dugog hoda marke KYB koji omogućuje hod stražnjeg kotača od 220 mm – 20 mm više od modela Ténéré 700. Potpuno prilagodljivi stražnji ovjes Monocross, razvijen za utrke, opremljen je novorazvijenom sponom koja osigurava progresivnije djelovanje ovjesa za poboljšanu upravljivost na ekstremnim terenima izvan ceste.
TFT mjerni instrument dijagonale pet inča, s tri teme
TFT mjerni instrument dijagonale pet inča ima tri stila zaslona koji pristaju različitim situacijama. Tema „Explorer” dinamičnog je digitalnog stila, a tema „Street” prikazuje analogni oblik brzinomjera. Tema „Raid” ima dizajn nadahnut cestovnom kartom s usredotočenošću na putne udaljenosti. Ako imate Yamahinu besplatnu aplikaciju MyRide, možete ostati povezani i na zaslonu vidjeti tekst i obavijesti o pozivima.
Ravno, jednodijelno reli sjedalo
Tijekom vožnje izvan ceste morate biti u mogućnosti jednostavno prebaciti težinu radi optimalnog upravljanja. Ravniji profil jednodijelnog sjedala i dodatnih 20 mm umetka pružaju modelu Ténéré 700 Extreme dodatnu udobnost zajedno s poboljšanom pokretljivošću na autocesti i po blatnjavom terenu.
Prednji, visoko podignuti enduro branik
Ténéré 700 Extreme isporučuje se opremljen visokim prednjim blatobranom dizajniranim da izdrži najekstremnije terenske uvjete. Njegov lagani dizajn pomaže da se zaštitite od površinskih krhotina, dok sporedni niski polubranik pomaže pri odbijanju prljavštine i prskanja od motocikla.
Lagani titanski oslonci za noge
Za povećane razine prianjanja u blatnim ili mokrim uvjetima, posebna oprema modela Ténéré 700 Extreme obuhvaća lagane oslonce za noge od titana. Za 200 g lakši i s 35 % većom površinom od standardnog dizajna, ovi oslonci za noge natjecateljskog stila smanjuju pritisak na potplate vaših čizama – osobito kada stojite – dajući poboljšanu upravljivost zahvaljujući većoj kontaktnoj površini.
Četverotaktni CP2 agregat od 690 ccm
Yamahin CP2 agregat od 690 ccm dizajniran je za pružanje najsenzacionalnijeg i maksimalno zadovoljavajućeg iskustva vožnje na bilo kojem terenu. Proizvodeći snažan linearni okretni moment, ova pogonska jedinica s koljenastim vratilom postavljenim pod 270° snažno će vući od niskih okretaja naviše, čineći Ténéré 700 Extreme izvanrednim izvođačem bilo da prelazite kontinent ili ga vozite blatnjavim terenom.
ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada
ABS s 3 načina rada pruža vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne prometnice. U načinu rada 2 uključuje se prednji kotač, a isključuje stražnji, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom vožnje van ceste.
Ergonomski oblikovan spremnik goriva od 16 litara
Zahvaljujući iznimnoj ekonomičnosti agregata CP2 u potrošnji goriva, spremnik goriva od 16 l pruža vam velik raspon između punjenja. Neovisno o tome prelazite li neki ekstremni teren izvan ceste ili se opušteno vozite autocestom, tanak spremnik pridonosi jednostavnoj ergonomiji ovog izvanrednog svestranog pustolovnog motocikla.
Potpuno LED osvjetljenje i USB utičnica
Agresivna maska s četiri prednja LED svjetla nadahnuta je trkaćim reli motociklima čiji DNK seže sve do Yamahinih trkaćih strojeva koji su pobjeđivali na reliju Dakar. Potpuno LED osvjetljenje ima kompaktne prednje i stražnje pokazivače smjera i lagano stražnje svjetlo za iznimnu vidljivost uz izvrsnu pouzdanost i malu težinu.
21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama
Trkačko naslijeđe modela Ténéré 700 Extreme može se vidjeti po kotačima od 21 inča / 18 inča koji imaju žbice i kombiniraju ogromnu snagu s kontroliranim savijanjem kako bi se nosili s neravnim terenima izvan ceste. Usvajanje prednjeg kotača od 21 inča i stražnjeg kotača od 18 inča također vam pruža mogućnost ugradnje guma enduro svojstava za bolju učinkovitost izvan ceste.
Izvrsna zaštita za terensku vožnju
Ovaj čvrsti pustolovni motocikl opremljen je širokom paletom originalne opreme osmišljene za zaštitu vas i vašeg stroja. Lagani vjetrobran i štitnici ruku pomažu pri zaštiti od vjetra, dok vodilica lanca i lagana aluminijska mrežasta zaštita hladnjaka štite od površinskih krhotina i održavaju iznimnu učinkovitost vašeg motocikla.
TÉNÉRÉ 700 EXTREME Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC |
Zapremina | 689 ccm |
Provrt x hod | 80,0 × 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 68,0 Nm pri 6.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 4,16 l / 100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | dvostruke grede, Čelične cijevi |
Kut prednje vilice | 27º |
Predtrag | 105 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Preokrenuta teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 230 mm |
Hod ovjesa straga | 220 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 90/90-21 M/C 54V |
Stražnja guma | 150/70 R 18 M/C 70V |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.370 mm |
Ukupna širina | 905 mm |
Ukupna visina | 1.490 mm |
Visina sjedala | 910 mm |
Međuosovinski razmak | 1.595 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 260 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 205 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 16 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3 l |