PRObike – Yamaha

TÉNÉRÉ 700 EXTREME

Ténéré je uzdrmao pustolovni svijet kao nijedan drugi motocikl. Njegova posebna kombinacija univerzalnog laganog podvozja s CP2 agregatom velikog okretnog momenta čini ga doista izvanrednim i svestranim strojem. Sada se ovom legendarnom asortimanu pridružuje novi čvrsti član koji je izrađen za neumorne ovisnike o adrenalinu.
Kategorija:

TÉNÉRÉ 700 EXTREME

POTRAŽITE SVOJU EKSTREMNOST.

Nadahnut Yamahinim pobjedničkim motociklima za reli vožnje, Ténéré 700 Extreme napravljen je da vas odvede još dublje u surovi teren. Uz ovjes marke KYB iznimnih svojstava i povećani razmak od tla, kao i niz terenski orijentiranih komponenata te TFT mjernim instrumentom s tri teme i mogućnosti povezivanja, ovaj opaki silnik od 690 ccm spreman je za gotovo sve.

Bez obzira jeste li iskusni pustolovni vozač ili ste novi u ovom uzbudljivom svijetu otkrivanja, novi Ténéré 700 Extreme vrsta je stroja koji zahtijeva vašu pozornost. Odmah ga potražite i pronađite svoju vrstu ekstremnosti.

TÉNÉRÉ 700 EXTREME Značajke

Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 43 mm marke KYB

Ténéré 700 Extreme ima prednju vilicu dugog hoda marke KYB iznimnih svojstava, s hodom kotača od 230 mm (20 mm više od modela Ténéré 700), koje se mogu nositi s najtežim terenima izvan ceste. Izdržljivi Kashima premaz na cijevima osigurava glatko djelovanje ovjesa – a s potpunom prilagodbom za predopterećenje i prigušivanje kompresije/odskoka, ovaj izdržljivi terenac može se postaviti tako da savršeno pristaje vašem stilu vožnje na bilo kojem terenu.

Stražnji amortizer marke KYB

Ténéré 700 Extreme opremljen je stražnjim amortizerom dugog hoda marke KYB koji omogućuje hod stražnjeg kotača od 220 mm – 20 mm više od modela Ténéré 700. Potpuno prilagodljivi stražnji ovjes Monocross, razvijen za utrke, opremljen je novorazvijenom sponom koja osigurava progresivnije djelovanje ovjesa za poboljšanu upravljivost na ekstremnim terenima izvan ceste.

TFT mjerni instrument dijagonale pet inča, s tri teme

TFT mjerni instrument dijagonale pet inča ima tri stila zaslona koji pristaju različitim situacijama. Tema „Explorer” dinamičnog je digitalnog stila, a tema „Street” prikazuje analogni oblik brzinomjera. Tema „Raid” ima dizajn nadahnut cestovnom kartom s usredotočenošću na putne udaljenosti. Ako imate Yamahinu besplatnu aplikaciju MyRide, možete ostati povezani i na zaslonu vidjeti tekst i obavijesti o pozivima.

Ravno, jednodijelno reli sjedalo

Tijekom vožnje izvan ceste morate biti u mogućnosti jednostavno prebaciti težinu radi optimalnog upravljanja. Ravniji profil jednodijelnog sjedala i dodatnih 20 mm umetka pružaju modelu Ténéré 700 Extreme dodatnu udobnost zajedno s poboljšanom pokretljivošću na autocesti i po blatnjavom terenu.

Prednji, visoko podignuti enduro branik

Ténéré 700 Extreme isporučuje se opremljen visokim prednjim blatobranom dizajniranim da izdrži najekstremnije terenske uvjete. Njegov lagani dizajn pomaže da se zaštitite od površinskih krhotina, dok sporedni niski polubranik pomaže pri odbijanju prljavštine i prskanja od motocikla.

Lagani titanski oslonci za noge

Za povećane razine prianjanja u blatnim ili mokrim uvjetima, posebna oprema modela Ténéré 700 Extreme obuhvaća lagane oslonce za noge od titana. Za 200 g lakši i s 35 % većom površinom od standardnog dizajna, ovi oslonci za noge natjecateljskog stila smanjuju pritisak na potplate vaših čizama – osobito kada stojite – dajući poboljšanu upravljivost zahvaljujući većoj kontaktnoj površini.

Četverotaktni CP2 agregat od 690 ccm

Yamahin CP2 agregat od 690 ccm dizajniran je za pružanje najsenzacionalnijeg i maksimalno zadovoljavajućeg iskustva vožnje na bilo kojem terenu. Proizvodeći snažan linearni okretni moment, ova pogonska jedinica s koljenastim vratilom postavljenim pod 270° snažno će vući od niskih okretaja naviše, čineći Ténéré 700 Extreme izvanrednim izvođačem bilo da prelazite kontinent ili ga vozite blatnjavim terenom.

ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada

ABS s 3 načina rada pruža vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne prometnice. U načinu rada 2 uključuje se prednji kotač, a isključuje stražnji, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom vožnje van ceste.

Ergonomski oblikovan spremnik goriva od 16 litara

Zahvaljujući iznimnoj ekonomičnosti agregata CP2 u potrošnji goriva, spremnik goriva od 16 l pruža vam velik raspon između punjenja. Neovisno o tome prelazite li neki ekstremni teren izvan ceste ili se opušteno vozite autocestom, tanak spremnik pridonosi jednostavnoj ergonomiji ovog izvanrednog svestranog pustolovnog motocikla.

Potpuno LED osvjetljenje i USB utičnica

Agresivna maska s četiri prednja LED svjetla nadahnuta je trkaćim reli motociklima čiji DNK seže sve do Yamahinih trkaćih strojeva koji su pobjeđivali na reliju Dakar. Potpuno LED osvjetljenje ima kompaktne prednje i stražnje pokazivače smjera i lagano stražnje svjetlo za iznimnu vidljivost uz izvrsnu pouzdanost i malu težinu.

21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama

Trkačko naslijeđe modela Ténéré 700 Extreme može se vidjeti po kotačima od 21 inča / 18 inča koji imaju žbice i kombiniraju ogromnu snagu s kontroliranim savijanjem kako bi se nosili s neravnim terenima izvan ceste. Usvajanje prednjeg kotača od 21 inča i stražnjeg kotača od 18 inča također vam pruža mogućnost ugradnje guma enduro svojstava za bolju učinkovitost izvan ceste.

Izvrsna zaštita za terensku vožnju

Ovaj čvrsti pustolovni motocikl opremljen je širokom paletom originalne opreme osmišljene za zaštitu vas i vašeg stroja. Lagani vjetrobran i štitnici ruku pomažu pri zaštiti od vjetra, dok vodilica lanca i lagana aluminijska mrežasta zaštita hladnjaka štite od površinskih krhotina i održavaju iznimnu učinkovitost vašeg motocikla.

TÉNÉRÉ 700 EXTREME Specifikacije

 

Agregat

Tip agregata

4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC

Zapremina

689 ccm

Provrt x hod

80,0 × 68,6 mm

Omjer kompresije

11,5 : 1

Maksimalna snaga

54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min

Maksimalan okretni moment

68,0 Nm pri 6.500 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

4,16 l / 100 km

CO2 emission

100 g/km

Rasplinjač

Elektronično ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir

dvostruke grede, Čelične cijevi

Kut prednje vilice

27º

Predtrag

105 mm

Sustav ovjesa sprijeda

Preokrenuta teleskopska vilica

Sustav ovjesa straga

link ovjes, Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

230 mm

Hod ovjesa straga

220 mm

Prednja kočnica

Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm

Prednja guma

90/90-21 M/C 54V

Stražnja guma

150/70 R 18 M/C 70V

 

Dimenzije

Ukupna dužina

2.370 mm

Ukupna širina

905 mm

Ukupna visina

1.490 mm

Visina sjedala

910 mm

Međuosovinski razmak

1.595 mm

Minimalna udaljenost od tla

260 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

205 kg

Kapacitet spremnika goriva

16 l

Kapacitet spremnika za ulje

3 l
Boja

Icon Blue