TÉNÉRÉ 700
DOHVATITE SLJEDEĆI OBZOR.
Opremljen dvocilindričnim agregatom zapremnine 690 ccm, usklađenim s propisom EU5, koji ima veliki zakretni moment i posebno optimizirani mjenjač koji pruža savršen spoj snage i kontrole, ovaj pustolovni motocikl za duge staze, dizajniran po uzoru na motocikle za reli, izrađen na način da se može prilagoditi širokom rasponu uvjeta vožnje na blatnim terenima i na asfaltu.
Kompaktno cjevasto podvozje i tanka konstrukcija pružaju maksimalnu okretnost tijekom vožnje u stajaćem ili sjedećem položaju, a zahvaljujući ovjesu za duge vožnje i kotačima sa žbicama možete krenuti gdje poželite. Jednostavno napunite gorivo i krenite. Zavirite iza sljedećeg horizonta.
TÉNÉRÉ 700 Značajke
Četverotaktni CP2 agregat zapremnine 690 ccm usklađen s propisom EU5
Bilo da se radi o vožnji kroz pustinje, nepristupačna brdska područja ili autocestom, dvocilindrični agregat modela Ténéré, s filozofijom neravnomjernog rasporeda paljenja i zapremninom od 690 ccm omogućuje trenutačni pogon i brzu reakciju u svakoj situaciji, a usklađen je s normom EU5. Zahvaljujući snažnom linearnom zakretnom momentu i optimiziranom mjenjaču, ovaj lagani, pustolovni motocikl nudi vam potpunu kontrolu u svim uvjetima vožnje.
Cijevni čelični okvir dvostrukih greda
Kada se nađete u izazovnoj situaciji na terenu, prepoznat ćete prednost kompaktnih dimenzija robusnog cijevnog čeličnog okvira dvostrukih greda modela Ténéré 700. Njegova kratka osovina i tanko podvozje pružaju vrhunsku okretnost u tehnički zahtjevnim vožnjama, a odstojanje od tla od 240 mm izrađeno je za ekstremne terene.
Tanki i kompaktni oklop i ravno sjedalo
Kako bi pružio maksimalnu okretnost, Ténéré 700 ima ravno sjedalo i uski okvir zbog čega je lako prebacivati težinu, bio da sjedite ili stojite na osloncima za noge. Opušteni položaj vožnje koji ovaj model pruža osigurava cjelodnevnu udobnost, a uski spremnik od 16 litara pri dugoj vožnji pruža izvrsno prianjanje koljena i omogućuje preciznu kontrolu upravljanja na svim vrstama površina.
Dizajn s 4 LED fara po uzoru na motocikle za reli
Već više od 40 godina Yamaha predstavlja jedan od vodećih svjetskih brandova u području reli vožnje, a robusni izgled modela Ténéré 700 inspiriran je prepoznatljivim tvorničkim trkaćim modelima motocikala Dakar. Opremljen potpunim LED osvjetljenjem i uz snažni, prepoznatljivi dizajn s 4 LED fara koji osvjetljavaju i najmračniju divljinu naglašava vjernu tehnologiju izrade ovog modela po uzoru na motocikle izrađene za reli.
Upside down vilica dugog hoda
Samo pogledajte prednji ovjes izrađen po uzoru na trkaće modele i bit će vam jasno da ovaj lagani, pustolovni model može savladati čak i najzahtjevnije terene. Zahvaljujući cijevima od 43 mm otpornima na savijanje i hodu prednjih kotača od 210 mm koje omogućuje glatku vožnju uz lagano upravljanje, prilagodljiva preokrenuta vilica može savladati svaki zahtjevni teren na koji naiđete u svojim avanturama!
Podesivi stražnji amortizer
Sofisticirani stražnji ovjes dizajniran je tako da vam omogući glatku i stabilnu vožnju u raznim uvjetima, na blatnim terenima ili na autocestama – bez obzira vozite li se sami, imate suputnika ili prevozite prtljagu. Zahvaljujući hodu kotača od 200 mm, ovaj sustav za vožnju po uzoru na motocikle za reli ima praktičan daljinski regulator, omogućujući vam podešavanje postavki dok ste u pokretu.
ABS s 3 načina rada
Za izvanrednu učinkovitost na svakoj površini ceste, Ténéré 700 ima sustav ABS s tri izmjenjiva načina rada. Način rada 1 je potpuno uključen, s ABS-om koji radi na oba kotača – što je zakonski uvjet za javne ceste. Način rada 2 je s uključenim prednjim i isključenim stražnjim kotačem, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom pustolovne vožnje van ceste.
TFT instrument u boji od 5 ” s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom
TFT zaslon u boji od 5” omogućuje dvije različite teme za zaslon – suvremeni dinamični dizajn i tradicionalniji izgled koji podsjeća na analogno doba. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani. Povezanost s mobilnim telefonom također vam omogućuje nadzor svih ključnih parametara motocikla putem aplikacije.
Kokpit po uzoru na motocikle za reli
Svaka značajka modela Ténéré 700, uključujući kokpit sa suženim upravljačima po uzoru na motocikle za reli, temeljito je testirana i ocijenjena na najizazovnijem terenu na prototipu modela Ténéré 700 World Raid. Razvijen uz pomoć prikupljenih iskustava pustolovnih motociklista iz svih krajeva svijeta, kokpit nudi kombinaciju izvanredne funkcionalnosti i dizajna po uzoru na trkaće motocikle.
21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama
Baš kao Yamahini tvornički motocikli za vožnju relija, model Ténéré 700 opremljen je 21-inčnim prednjim kotačem i 18-inčnim stražnjim kotačem koji nude spoj male težine s ogromnom snagom i odlične izdržljivosti na udarce. Kako bi osigurali visoku razinu trenja i dugotrajno prianjanje na blatu i asfaltu, aluminijski kotači sa žbicama ovog modela opremljeni su gumama Pirelli Scorpion Rally.
Uski spremnik goriva za duga putovanja
S obzirom na mogućnost prelaska preko 350 km uz jedno punjenje spremnika goriva, ovaj predivno dizajnirani spremnik goriva zapremnine od 16 litara pruža vam dodatan osjećaj sigurnosti na duljim putovanjima. S tankim stražnjim dijelom, ovaj kompaktni spremnik za gorivo osigurava optimalnu ergonomiju i dizajniran je tako vozaču da pruži udobnost u različitim sjedećim i stajaćim položajima za vožnju.
Dobra zaštita vozača
Kombinacija ravnog sjedala s kompaktnim oklopom i uskim spremnikom goriva pruža ergonomski, uvučeni položaj za vožnju, a vjetrobran po uzoru na motocikle za reli, snažni plastični štitnici za ruke i lagani prednji ovjes nude pojačanu zaštitu od različitih vremenskih uvjeta pa je i najduža vožnja ugodna i opuštajuća.
TÉNÉRÉ 700
Agregat
Tip agregata | 4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC |
Zapremina | 689 ccm |
Provrt x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | 35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min |
Maksimalan okretni moment | 68,0 Nm @ 6.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 4,3 l / 100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | dvostruke grede, Čelične cijevi |
Kut prednje vilice | 27º |
Predtrag | 105 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Preokrenuta teleskopska vilica, Ø 43 mm |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 210 mm |
Hod ovjesa straga | 200 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 90/90-21 M/C 54V |
Stražnja guma | 150/70 R 18 M/C 70V |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.370 mm |
Ukupna širina | 905 mm |
Ukupna visina | 1.455 mm |
Visina sjedala | 875 mm |
Međuosovinski razmak | 1.595 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 240 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 205 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 16,0 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3 l |