R7 – OVDJE SE UPOZNAJETE SA SVIJETOM MODELA R SERIJE.
Živahni CP2 agregat zapremnine 689 ccm, sa spojkom A&S, omogućuje veliki okretni moment pri ubrzanju za uzbudljivo i vrijedno iskustvo vožnje na trkaćoj stazi i cesti. Obojana sljedećom generacijom boje i grafike Icon Blue, iznimno uska aerodinamična karoserija ima agresivan prednji kraj s dva pozicijska svjetla i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom. Oštar stražnji kraj i duboko oblikovan spremnik goriva imaju obris čiste DNK serije R, dok iznimno učinkoviti kočnice i ovjes modela R7 pružaju optimalnu upravljivost pri vožnji zavojima i kočenju.
Prednje područje modela R7 najmanje je među modelima serije R i osigurava najviše razine učinkovitosti aerodinamike – dok ručke upravljača sa spojnicama, stražnji sklopovi i sjedalo koje zaustavljanje udarce osiguravaju prilagodljiv i sportski položaj za vožnju. Ova izvanredna sljedeća generacija klase Supersport uvodi svijet modela R serije u stvarnost za vozače poput vas koji traže uzbuđenje – bez obzira na to voze li se na trkaćoj stazi ili na cesti.
R7 Značajke
Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog okretnog momenta
Isporučujući 73,4 KS pri 8750 okretaja u minuti, agregat CP2 modela R7 zapremnine 689 ccm omogućuje uzbudljivo ubrzanje i trenutačnu reakciju na dodavanje gasa. Njegovo koljenasto vratilo postavljeno pod 270 stupnjeva omogućuje neravnomjerni razvod paljenja koji osigurava živahan i uzbudljiv osjećaj kako se okretaji povećavaju – a linearni okretni moment na izlazu omogućuje vam učinkovito podizanje snage za brže izlaženje iz zavoja.
Sportski dizajn s DNK-om serije R
Ključni čimbenik za postizanje optimalnih performansi jest postojanje najmanjeg mogućeg prednjeg područja – a zahvaljujući kompaktnim veličinama agregata CP2, Yamahini su dizajneri uspjeli razviti sportsku konstrukciju koja je uža od svih drugih modela serije R. Uz sportski uvučen položaj za vožnju R7 glatko i učinkovito reže zrak.
Aerodinamični pokrov i dvostruka pozicijska svjetla na prednjoj strani
Ne trebate vidjeti Yamahin logotip kako biste znali da je ovaj zapanjujući novi model u klasi Supersport dio čuvenog asortimana R serije. Lagani puni oklop s aluminijskim pločama u donjem dijelu oblikovan čistom DNK serije R, a ima agresivni prednji kraj s dva pozicijska svjetla, kanalom za usis zraka u obliku slova M i snažnim središnjim LED glavnim svjetlom.
Spojka A&S za povećanu upravljivost
Model R7 prvi je Yamahin model s agregatom CP2 koji je opremljen spojkom Assist & Slipper (A&S) koja omogućuje glatko prebacivanje brzina te sprječava prekomjerni broj okretaja agregata i poskakivanje stražnjeg kotača tijekom jakog kočenja, što rezultira predvidljivijim i kontroliranijim upravljanjem tijekom približavanja zavojima. Ta A&S spojka također pruža puno lakši osjećaj na poluzi.
Lagani okvir precizno prilagođen krutosti okvira
Uz ukupnu težinu samog motocikla od samo 188 kg, R7 ima kompaktni okvir koji ga čini najužim motociklom među modelima R serije. Uravnoteženost krutosti precizno je prilagođena s pomoću aluminijske središnje potpore, kao i uporabom cijevi različitih vlačnih čvrstoća – a te ključne značajke doprinose izvanredno okretnim i odzivnim svojstvima upravljanja motociklom.
Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 41 mm
USD prednja vilica KYB 41 mm pružaju osjećaj stabilnosti i sigurnosti na trkaćim stazama i zavojitim cestama. Prednji kraj iznimne specifikacije potpuno je prilagodljiv za predopterećenje, kao i ublažavanje povratnih udaraca i sabijanje – a ima gravitacijski lijevanu trostruku gornju i kovanu aluminijsku trostruku donju obujmicu – te osigurava izvanrednu upravljivost i preciznost.
Prilagodljivi stražnji amortizer sa sponama
Novi sustav stražnjeg ovjesa sa sponama sadrži prilagodljivi amortizer ima značajke za prigušivanje udaraca i hod opruge koji pristaju sportskom karakteru modela R7. Vodoravni raspored amortizera pomaže pri centralizaciji mase i postizanju visoke razine okretnosti tijekom upravljanja, a kompaktnim dizajnom maksimalno je smanjena veličina podvozja.
Radijalno postavljene čeljusti prednje kočnice
Kako bi se istakao čisti DNK serije R na modelu R7, ovaj pristupačni model klase Supersport opremljen je iznimno učinkovitim prednjim radijalnim kočionim čeljustima s 4-cilindra. Dizajn razvijen u utrkama proizvodi linearni tlak na dvostruke prednje diskove od 298 mm – a zajedno s radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, ova vrhunska postavka osigurava snažnu snagu kočenja uz visoki stupanj upravljivosti.
Sportski, uvučeni položaj za vožnju omogućuje optimalnu okretnost
Položaj vašeg tijela igra ključnu ulogu u aerodinamici i svojstvima upravljanja motociklom, a ručke upravljača sa spojnicom modela R7, zajedno sa stražnjim naslonima za noge i sjedalu za jednu osobu koje zaustavlja udarce omogućuju sportski položaj za vožnju na trkaćoj stazi i ulici. Duboka uleknuća pokrova spremnika za gorivo omogućuju vam da se priljubite uz motocikl kako biste smanjili otpor te omogućili dodatnu potporu i prianjanje tijekom kočenja i vožnje zavojima.
Lagani kotači s 10 krakova
Za lako manevriranje, zajedno s okretnim upravljanjem i reakciju odzivnog ovjesa, R7 je opremljen laganim aluminijskim naplatcima s 10 krakova. Visoku razinu prianjanje omogućuju prednja guma veličine 120/70ZR17 te široka stražnja guma veličine 180/55ZR17 koje osiguravaju stabilno i pouzdano držanje ceste u zavojima, pri ubrzavanju i kočenju.
Dodatni sustav Quick Shift za besprijekorno prebacivanje u više brzine
Jedan od najučinkovitijih načina za nadogradnju modela R7 za još veće ubrzanje, navođenje je neobveznog sustava Quick Shift tijekom naručivanja motocikla kod Yamahinog distributera. Trenutačnim prekidanjem snage mjenjača pri prebacivanju u više stupnjeve prijenosa, QSS omogućuje besprijekorno prebacivanje u višu brzinu pod punim gasom za veću učinkovitost na ulici i trkaćoj stazi.
Boje sljedeće generacije
Sljedeća generacija boje Icon Blue i grafike koje se upotrebljavaju na gornjim površinama karoserije, kao i donjim aluminijskim pločama te kotačima – dok su bočne strane oklopa obojane kontrastnom tamnijom mat plavom bojom. Uz dvobojni dizajn serije R, R7 je dostupan i u samozatajnoj Yamahinoj crnoj boji s minimalnim grafikama i naglascima.
Čisti stil serije R
Prednja strana modela R7 oblikovana je čistom i nerazrijeđenom DNK serije R, a sadrži dva pozicijska svjetla. Uvučen unutar središnjeg kanala za usis zraka nalazi se snažno jednostruko LED glavno svjetlo – čija kompaktna veličina pomaže da ovo bude najuži model R serije.
R7 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, inline two-cylinder |
Zapremina | 689 ccm |
Provrt x hod | 80,0 mm x 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11,5:1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) @ 8.750 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | 35,0 kW (47,6 KS) @ 7.750 o/min |
Maksimalan okretni moment | 67,0 Nm (6,8 kg-m) @ 6.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 4,2 L/100 km |
CO2 emission | 98 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 23°40 |
Predtrag | 90 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, link ovjes |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 130 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
Dimenzije
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 23°40 |
Predtrag | 90 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, link ovjes |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 130 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |