R6 RACE – SAMO SVIJET MODELA R.
R6 RACE ima agresivno oblikovan oklop na kojem se nalazi upečatljivi prednji usis zraka u obliku slova M. Nadahnut tvorničkim motociklom M1 MotoGP®, ovaj oklop pruža vam maksimalnu aerodinamičku učinkovitost za skraćivanje vremena kruga – dok vam kompaktno Deltabox podvozje, oblikovani aluminijski spremnik goriva i tanki podokvir od magnezija omogućuju da se priljubite uz motocikl na ravnoj dionici.
Dostupan u boji Tech Black, ogoljeni R6 RACE savršen je motocikl za svakog, od vozača koji povremeno posjete trkaću stazu do ambicioznih trkača koji žele svojem imenu dodati prvu veliku pobjedu. S toliko naslova osvojenih na natjecanju WorldSSP, R6 RACE lagani je redni četverocilindrični agregat zapremnine 599 ccm koji je dokazao da je najbrži u svom poslu, a uz Yamahin elektronički nadzor usisa (YCC-I, engl. Yamaha Chip Controlled Intake) i Yamahin elektronički nadzor leptira gasa (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle), kao i kliznu spojku, 6 kratkih stupnjeva prijenosa i sustav brzog mijenjanja brzina (QSS, engl. Quick Shift System), spreman je za stazu i omogućuje vam najvišu razinu upravljivosti u svakom krugu.
R6 RACE Značajke
Specifikacija spremna za utrku
R6 RACE od sada se iz tvornice isporučuje sa značajkama koje ga čine spremnim za utrke i s uklonjenim nebitnim cestovnim komponentama. Zbog toga je priprema za utrku brža i lakša te model R6 RACE potvrđuje kao vrhunski trkaći motocikl s izvanrednim trkaćim rekordom bez premca.
Lagani agregat zapremnine 599 ccm iznimne učinkovitosti
Agregat modela R6 iznimnih performansi, postigao je legendarni status osvojivši 5 uzastopnih prvenstava WorldSSP. Poput svakog modela serije R, konstruiran je s pomoću napredne tehnologije razvijene na Yamahinim strojevima koji su se natjecali na utrkama Svjetskog prvenstva. Spoj laganih kovanih klipova, s omjerom kompresije 13,1:1, i ventila od titana daju vam uzbudljivu vožnju uz pobjedničku učinkovitost.
Aerodinamični oklop razvijen na utrkama
Svaki model serije R dizajniran je kako bi osigurao vrhunsku učinkovitost, a aerodinamični okvir modela R6 RACE smanjuje koeficijent otpora motocikla kako bi vam pružio stvarnu prednost pri velikim brzinama. Kako bi podsjetio suparnike na svoje čistu trkaću baštinu, lagana i tanka konstrukcija ima agresivan prednji usis u stilu modela M1 MotoGP® te trkaći vjetrobran.
Istančani elektronički sustavi nadzora
R6 RACE opremljen je različitim tehnološki naprednim elektroničkim sustavima koji vam pomažu u postizanju najbolje učinkovitosti. Sustav Quick Shift (QSS, engl. Quick Shift System) omogućuje promjenu u višu brzinu bez uporabe spojke pod punom gasom, a Yamahin sustav elektroničkog nadzora usisa (YCC-I, engl. Yamaha Chip Controlled Intake) i Yamahin sustav elektroničkog nadzora leptira gasa (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) – kao i klizna spojka te mjenjač sa 6 kratkih brzina – osiguravaju najvišu razinu upravljivosti na svakoj stazi.
Prednja vilica iznimnih značajki u stilu modela R1
R6 RACE isporučuje se standardno opremljen iznimno dobrim značajkama poput najmodernije potpuno prilagodljive prednje vilice od 43 mm zlatne boje u stilu modela R1. Ovaj tehnološki napredan prednji kraj omogućuje izvanredno držanje ceste s izvrsnim povratnim informacijama i značajno doprinosi tome da ovaj motocikl postane jedan od najboljih u klasi.
Natjecateljska ergonomija
Gledajte bilo kojeg vrhunskog trkača u akciji i vidjet ćete da je sposobnost brzog mijenjanja položaja tijela prilikom ulaska i izlaska iz zavoja ključna. Uz kompaktni okvir Deltabox, oblikovanim aluminijskim spremnikom goriva, tankim sjedalom i uskim podokvirom od magnezija, R6 RACE omogućuje vam brzo i jednostavno prebacivanje težine, pomažući vam da postignete veći nadzor kako biste skratili vrijeme kruga.
Kompaktni Deltabox okvir i lagani podokvir od magnezija
Kompaktni aluminijski Deltabox okvir opremljen je podokvirom od magnezija koji je proizveden s pomoću Yamahine tehnologije lijevanja kontroliranim punjenjem, kako bi se postigla maksimalna čvrstoća uz minimalnu težinu. Njegove tanke dimenzije osiguravaju izvrsnu ergonomiju, omogućujući vam da se priljubite uz motocikl na ravnim dionicama, a mala težina pomaže pri poboljšanju centralizacije mase za oštro upravljanje koje odlično reagira.
Prednje kočnice u stilu modela R1 najbolje u klasi
Za usklađivanje s prednjom vilicom iznimnih svojstava od 43 mm koja je zlatne boje, R6 RACE ima dvostruke hidraulične diskove od 320 mm koje zahvaćaju radijalno postavljene čeljusti s 4 nasuprotna klipa. Ovaj napredni dizajn izrađen je prema istoj specifikaciji kao i sustav na modelu R1 koji je vodeći u klasi i pobjeđivao je na natjecanju WSBK, a koji pruža izvanrednu snagu zaustavljanja zajedno s preciznim nadzorom.
Lagani aluminijski spremnik goriva
Model R6 RACE opremljen je laganim aluminijskim spremnikom goriva oblikovanim tako da vam daje puno slobode za premještanje težine i ostvarenje najboljeg položaja vožnje. Oblik ovog spremnika goriva zapremnine 17 l prelijepe je završne obrade koja ističe vrhunske značajke motocikla. Ima široke udubine za koljena koje vam omogućavaju još bliži položaj i priljubljivanje uz spremnik goriva.
R6 RACE Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, Nagnut prema naprijed, redna 4 cilindra, DOHC, 4-ventila |
Zapremina | 599 ccm |
Provrt x hod | 67,0 mm x 42,5 mm |
Omjer kompresije | 13,1 : 1 |
Maksimalna snaga | 87,1 kW (118,4 KS) @ 14.500 o/min |
Maksimalan okretni moment | 61,7 Nm (6,3 kg-m) @ 10.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 6,6 l / 100 km |
CO2 emission | 154 g/km |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag | 97 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica, Ø 43 mm |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 180/55 ZR17M/C (73W) bez zračnice |
Dimenzije
Ukupna dužina | 1.990 mm |
Ukupna širina | 695 mm |
Ukupna visina | 1.150 mm |
Visina sjedala | 850 mm |
Međuosovinski razmak | 1.375 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 185 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 17 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 34,0 l |