R3 – ZOVE VAS SVIJET MODELA R.
Tanka i atletska karoserija modela R3 ima središnji usis zraka nadahnut Yamahinim kultnim strojem M1 MotoGP® koji pobjeđuje na utrkama. Njegov radikalno dobar izgled, aerodinamični trkaći oklop i agresivna dvostruka LED glavna svjetla naglašavaju njegovu čistu DNK serije R, čineći ga najpoželjnijim modelom klase 300 na ulici ili stazi.
Preokrenuta prednja vilica marke KYB od 37 mm iznimnih je specifikacija i osigurava precizan osjećaj ovjesa i povratne informacije – a spoj niskog spremnika goriva i niskog upravljača osigurava modelu R3 ergonomski položaj za vožnju s puno udobnosti i preciznog nadzora. Sada ste spremni za ulaz u svijet modela R.
R3 Značajke
Agregat EU5 zapremnine 321 ccm s velikim brojem okretaja
Uz omjer kompresije od 11,2:1, dvostrukim bregastim osovinama (DOHC) i glavama cilindra s 4 ventila, 2-cilindrični agregat zapremnine 321 ccm dizajniran je za performanse brzog okretanja i učinkovitost pri visokim okretajima. Moćni agregat modela R3, koji udovoljava standardu EU5, maksimalne izlazne snage od 30,9 kW (42 KS) pri 10.750 o/min, osigurava fantastično ubrzanje, uzbudljivu vožnju i širok raspon snage.
Oklop u shemi boja Icon Blue nadahnut modelom M1
Radikalnog oklopa nadahnutog pobjedničkim modelom YZR-M1 – i dostupnim u shemi boje Icon Blue u dvije nijanse – ovo je najoštriji R3 ikada izrađen. Središnji usis za zrak u stilu modela M1 daje motociklu čisti trkaći izgled – a uz sveukupna iznimna svojstva i idealan raspored težine u omjeru 50/50, R3 spreman je da vas oduševi na cesti i trkaćoj stazi.
Agresivan izgled nadahnut modelom R1
Ovaj motocikl upadljivog izgleda čista je serija R, a opremljen je prednjim oklopom agresivnog izgleda i sportskim vjetrobranom koji je inspiriran legendarnim modelom R1. Dvostruki LED farovi i središnji kanal usisa zraka funkcioniraju zajedno sa slojevitim pločama oklopa kako bi maksimalno iskoristili strujanje zraka za hlađenje agregata usklađenog s normom EU5, što ovaj motocikl čini izvanrednim supersportskim modelom zapremnine 300 ccm koji ulazi u kategoriju A2 dozvole za upravljanje.
Lagani supersportski motocikl za vozače s kategorijom A2
Bez obzira jeste li vozač s dozvolom za kategoriju A2 ili osoba koja želi vrhunski lagani supersportski model, R3 ima tehnologiju, performanse i stil koji tražite. Razvijen korištenjem iste filozofije bez kompromisa koju koristimo za svaki model serije R, trkaći DNK ovog motocikla napravljen je za užitak.
Uska i lagana sportska šasija
Kompaktna i lagana šasija napravljena je od čeličnih cijevi velike vlačne čvrstoće koje pružaju optimalnu ravnotežu snage i krutosti. Kratki međuosovinski razmak modela R3 pruža izvanrednu okretnost, za sportske i okretne karakteristike upravljanja, a raspodjela težine između prednjeg i stražnjeg dijela od gotovo 50/50 i pristupačna visina sjedala pružaju pouzdanu i uravnoteženu vožnju.
Dvostruki LED farovi nadahnuti modelom R1
Prednji oklop opremljen je glavnim svjetlima u stilu modela R1 koja naglašavaju snažne genetske veze modela R3 s većim Yamahinim supersportskim modelima serije R. Uporabom svijetle i dugotrajne LED tehnologije, dvostruki farovi daju izvrsnu vidljivost i osvjetljenje pritom trošeći minimalne količine energije, a motociklu daju radikalan izgled trkaćeg modela.
Prednja USD vilica KYB od 37 mm
Model R3 opremljen je vilicom od 37 mm marke KYB s optimiziranim postavkama opruga i amortizera. Ovaj dizajn osigurava veliku površinu kliznoj cijevi što osigurava visoke razine čvrstoće vilice, omogućujući sportski osjećaj i upravljivost u prednjem dijelu bez gubitka udobnosti, a posebna gornja obujmica naglašava radikalni stil nadahnut modelom M1.
Nizak položaj spremnika goriva i upravljača
Zahvaljujući spuštenom dizajnu spremnika goriva i spuštenom upravljaču, ergonomija modela R3 pruža čisti supersportski doživljaj vožnje. Uz to što je iznimno udoban, položaj za vožnju olakšava držanje motocikla koljenima što će vam povećati samopouzdanje, osobito kada se čvrsto priljubite uz konstrukciju radi maksimalnog učinka aerodinamike.
Lagani kotači i supersportske gume
Kotači od 17 inča opremljeni su radijalnom prednjom gumom veličine 110/70-17 i širom radijalnom stražnjom gumom veličine 140/70-17 koje su postavljene na naplatcima s pet pari tankih lijevanih krakova koji nadopunjuju izgled serije R ovog motocikla. Ovi kotači od lijevanog aluminija s laganim šupljim osovinama čvrsti su i lijepog izgleda, a minimaliziraju ovješenu masu kako bi poboljšali upravljanje.
Snažan sustav kočenja s ABS-om
Prednja kočnica s plivajućim diskom od 298 mm osigurava izvrsnu snagu zaustavljanja i dobar osjećaj na ručici, a za performanse kočenja na stražnjem dijelu zaslužan je plivajući disk od 220 mm. Zahvaljujući ABS sustavu protiv blokiranja kočnica, vozač motocikla R3 može se pouzdano voziti, čak i pri smanjenom trenju, u mokrim i skliskim uvjetima.
Uravnotežena raspodjela težine – 50/50
Zahvaljujući položaju agregata i ukupnim veličinama stroja, R3 ima gotovo 50/50 raspodjelu težine sprijeda/straga – smatra se idealnom postavkom za supersportske motocikle – pružajući precizne performanse upravljanja, jednostavnu okretnost i mnogo povratnih informacija s ceste.
Višefunkcionalni digitalni instrumenti
Model R3 ima višefunkcijske LCD instrumente koji prikazuju informacije o položaju stupnja prijenosa, kapacitetu goriva, stvarnom vremenu i prosječnoj potrošnji goriva. Tu je i mjerač temperature vode, sat, indikator zamjene ulja i mjerač puta – a sve je prikazano na preglednom, suvremenom rasporedu.
R3 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila |
Zapremina | 321 ccm |
Provrt x hod | 68,0 × 44,1 mm |
Omjer kompresije | 11,2 : 1 |
Maksimalna snaga | 30,9 kW (42,0PS) @ 10.750 o/min |
Maksimalan okretni moment | 29,5 Nm (3,0 kg-m) @ 9.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | Električno |
Sustav pokretanja | TCI |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 4,1 L/100 km |
CO2 emission | 94 g/km |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 25° 00 |
Predtrag | 95 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 125 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 110/70 R17M/C 54H bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 140/70 R17M/C 66H bez unutarnje gume |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.090 mm |
Ukupna širina | 730 mm |
Ukupna visina | 1.140 mm |
Visina sjedala | 780 mm |
Međuosovinski razmak | 1.380 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 160 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 169 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 14,0 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 2,50 l |