PRObike – Yamaha

R1M

Ovo je najnapredniji motocikl iz redovitog proizvodnog programa za vozače koji su na vrhu svoje kategorije. Opremljen legendarnim agregatom zapremnine 998 ccm, koji ima neravnomjerni raspored paljenja, i Yamahinim laganim aluminijskim podvozjem Deltabox, R1M vrhunski je stroj za stazu. Uz sljedeću generaciju elektronike ovaj beskompromisni motocikl omogućuje vam otkrivanje vašeg istinskog potencijala na trkaćim stazama
Kategorija:

R1M

POVIJEST MODELA R. VAŠA BUDUĆNOST.

Yamaha je stvorila trkaći model R1M s pomoću nekih od najsofisticiranijih tehnologija razvijenih iz pobjedničkog motocikla M1 MotoGP. Najsuvremeniji elektronički trkaći ovjes (ERS, engl. Electronic Racing Suspension) marke Öhlins s prednjom antikavitacijskom plinskom vilicom NPX izvlači od vas najbolji učinak u svakom krugu – a nisko prednje područje karbonskog oklopa pomaže pri smanjivanju vremena po krugu.

No, ono što R1M zaista čini modelom koji mijenja pravila igre visokotehnološki su sustavi za pomoć vozaču, uključujući kontrolu kočenja, upravljanje kočenjem s pomoću agregata i kontrolu pokretanja – kao i jedinicu za nadzor komunikacije za evidentiranje podataka i bežično ugađanje agregata. Uz naplatke potpuno crne boje, ploče oklopa od ugljičnih vlakana kao i crno-srebrnu boju spremnika goriva i najnoviju grafiku, R1M je vrhunski model serije R koji pruža najpotpuniji paket za trkaće staze.

R1M Značajke

Lagani karbonski stražnji dio
Kako bi se postigla najbolja centralizacija mase, zajedno s malom težinom spremnom za utrku, R1M ima oklop i prednji blatobran od karbona, kao i kotače i stražnji okvir od magnezija te donji poklopac oklopa od titana – a karbonski stražnji dio naglašava iznimno visoke specifikacije ovog sofisticiranog motocikla za utrke.

Ugravirani broj proizvoda
Ponos vlasništva dolazi kao standard sa svakim modelom R1M – poslije svega, to je najekskluzivnija Yamaha koja je ikad proizvedena! Kako bi se istaknuo poseban status ovog motocikla, R1M opremljen je posebno ugraviranom pločicom s jedinstvenim brojem proizvoda.

Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
Na stazi vam je potrebna precizna kontrola u svakoj situaciji ako želite smanjiti prolazno vrijeme. Uz dva načina rada, sustav kontrole kočenja (BC, engl. Brake Control) modela R1M analizira podatke kao što su nagib skretanja i ubrzanje proklizavanja te trenutačno modulira hidraulični tlak kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača radi lakšeg i bržeg prolaznog vremena.

Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
Kontrola je sve kada ste na stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) modela R1M omogućuje vam odabir najbolje sile kočenja motora za različite uvjete vožnje. Koristeći podatke različitih senzora, EBM podešava otvor za gas, vrijeme paljenja i volumen ubrizgavanja goriva kako bi vam omogućio izbor između tri načina kočenja motora.

998cc motor
Razvijen tehnologijom M1 MotoGP, motor od 998 ccm ima brizgalice marke Bosch koje isporučuju široki kut raspršivanja za povećanu učinkovitost. Posebno dizajnirani oscilirajući remeni klackalica ventila i nove izbočine bregastog vratila pružaju poboljšane performanse velikog broja okretaja – a ovaj EU5 agregat neravnomjernog razvoda paljenja ima iznimno učinkovit sustav podmazivanja za optimalnu učinkovitost.

APSG “ride-by-wire” gas
Yamahin gas reguliran čipom (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) aktivira se visokotehnološkim sklopom twistgrip koji omogućuje prirodni osjećaj za precizni nadzor. Uz oprugu, klizač i zupčanik koji daju uglađen i progresivan osjećaj, sustav elektroničkog gasa APSG (engl. Accelerator Position Sensor Grip, zahvat senzora položaja akceleratora) twistgrip osigurava trenutačnu reakciju gasa.

Sustav regulacije pokretanja (LCS)
S pomoću podataka iz niza senzora, Sustav regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System) modela R1M omogućuje vam visoke razine nadzora tijekom starta utrka. Za najbrža i najagresivnija startanja, način rada LCS1 programiran je da se aktivira pri 9 000 o/min s otvaranjem gasa pod 41 stupnjem.

Gume Bridgestone Battlax RS11
Bilo da agresivno ubrzavate, teško kočite ili prelazite s punim nagibom, morate imati potpuno povjerenje u svoje gume. Gume Bridgestone Battlax Racing Street RS11 imaju na utrkama razvijen posebno složeni uzorak, što vam osigurava najveće razine prianjanja i izvanredan osjećaj.

Ekskluzivni CCU omogućuje bežično podešavanje
Ekskluzivna komunikacijska kontrolna jedinica (CCU) modela R1M ima funkciju zapisivanja podataka koja vam omogućuje snimanje širokog raspona podataka o radu, uključujući prolazna vremena, brzinu, položaj gasa, GPS praćenje, nagib kuta i još mnogo toga. Također se može koristiti za komunikaciju s Yamaha Ride Control (YRC) sustavom prilikom gledanja, preuzimanja ili promjene načina rada.

6-osovinska jedinica za mjerenje inercije (IMU)
Opremljen mjeračem ubrzanja i žiroskopom i senzorom G-sile koji mjere nagib, kotrljanje i skretanje, sofisticirana 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU) daje precizne informacije o radu uređaju ECU – 125 puta u sekundi. Ovi podaci omogućuju ECU-u da upravlja elektroničkim pomagalima za vozača i održava najviše razine upravljanja strojem u cilju ostvarenja manjeg prolaznog vremena.

Elektroničke kontrolne funkcije visoke tehnologije
Svaki put kada vozite model R1M, možete biti sigurni kako njegove napredne tehnologije elektroničkog nadzora cijelo vrijeme surađuju s vama kako biste postigli najviše razine nadzora agregata i podvozja. S ERS, QSS, upravljanjem podizanjem, kontrolom pokretanja, upravljanjem klizanjem, kontrolom kočenja i upravljanjem kočnicama motora možete odabrati pravo podešavanje za bilo koju situaciju.

R1M Specifications

Agregat

Tip agregata

4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC, 4-ventila

Zapremina

998 ccm

Provrt x hod

79,0 × 50,9 mm

Omjer kompresije

13,0 : 1

Maksimalna snaga

147,1 kW (200,0 KS) @ 13.500 o/min

Maksimalan okretni moment

113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11.500 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

6,8 l / 100 km

CO2 emission

159 g/km

Rasplinjač

Elektronično ubrizgavanje goriva

 

Šasija

Okvir

Aluminijski Deltabox, Dijamant

Kut prednje vilice

24º

Predtrag

102 mm

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopska vilica

Sustav ovjesa straga

link ovjes, Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

120 mm

Hod ovjesa straga

120 mm

Prednja kočnica

Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm

Prednja guma

120/70 ZR17M/C (58W)

Stražnja guma

200/55 ZR17M/C (78W)

 

Dimenzije

Ukupna dužina

2.055 mm

Ukupna širina

690 mm

Ukupna visina

1.165 mm

Visina sjedala

860 mm

Međuosovinski razmak

1.405 mm

Minimalna udaljenost od tla

130 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

202 kg

Kapacitet spremnika goriva

17,0 l

Kapacitet spremnika za ulje

4,9 l

Yamaha-motor.eu/hr

Boja

Icon Performance