R125 – R-POVEZIVANJE.
Uz geometriju modela Supersport razvijenu za utrke, podvozje Deltabox opremljena je najsuvremenijim KYB preokrenutom prednjom vilicom od 41 mm i stražnjim ovjesom sa sponom za iznimno okretno upravljanje. Raspored oslonca za noge / sjedala / upravljača omogućuje sportski položaj za vožnju za optimalno upravljanje – a novi TFT instrumenti dijagonale 5 inča, koji imaju mogućnost povezivanja pametnog telefona putem tehnologije Bluetooth®, informiraju vas i održavaju u kontaktu.
Za snažne performanse pri svim brzinama, četverotaktni agregat od 125 ccm, opremljen je Yamahinom tehnologijom promjenjivog razvoda ventila (engl. Variable Valve Actuation, VVA) i izmjenama ispušnog sustava za povećanje snage – a sustav kontrole proklizavanja te pomoćna i klizna spojka poboljšavaju upravljivost pri ubrzavanju i usporavanju. Uz vrhunsku završnu obradu dostupnu u mogućnostima sljedeće generacije boja Icon Blue i Tech Black s novim grafikama, R125 ima sve što vam je potrebno za povezivanje sa svijetom motocikala serije R.
R125 Značajke
TFT instrumenti dijagonale 5 inča nadahnuti serijom R1
TFT instrumenti u boji dijagonale 5 inča, nadahnuti su stilom modela R1 i pružaju vam jasne informacije i naglašavaju status modela R125 kao vrhunskog modela s najboljim specifikacijama u klasi. Odaberite svoju temu zaslona „Ulica” ili „Staza” ovisno o situaciji u vožnji – i prema svom stilu vožnje i osobnim preferencijama lako prilagodite programabilno svjetlo mjenjača i brojača okretaja u koracima od 200 okretaja u minuti.
Spajanje s pametnim telefonom
Tijekom vožnje modela R125 lako je ostati povezan tako da svoj pametni telefon povežete s njegovim TFT instrumentima s pomoću Bluetooth® veze. Jednostavno preuzmite besplatnu aplikaciju Yamaha MyRide na svoj pametni telefon i pri vrhu novog TFT zaslona dijagonale 5 inča moći ćete vidjeti obavijesti o dolaznim pozivima i tekstnim porukama – a možete vidjeti i stanje baterije pametnog telefona.
Kruna upravljača i prekidači po uzoru na seriju R1
Sve na modelu R125 osmišljeno je za ostavljanje vrhunskog supersportskog doživljaja vožnje. Nadahnut Yamahinim motociklom za utrke na natjecanju MotoGP®, živahni kokpit ima visokokvalitetnu krunu upravljača po uzoru na model R1 – a ručke upravljača koje uskoče na svoje mjesto opremljene su sklopom desnog prekidača koji je replika onog na modelu R1.
LED glavna i pozicijska svjetla nadahnuta su modelom R7
Snažno i kompaktno središnje LED glavno svjetlo smješteno u središtu prednjeg kraja u stilu je modela M1 MotoGP® i naglašava stav velikog motocikla kojim se diči model R125. Zajedno s LED pozicijskim svjetlima u stilu modela R7, ovaj agresivni prednji kraj odiše čistim DNK-om serije R.
Dinamičan dizajn nove generacije modela Yamaha Racing
Nadahnuta Yamahinim pobjedničkim trkaćim strojevima, aerodinamična karoserija modela R125 nove generacije daje ovom laganom modelu kategorije Supersport zadivljujući izgled i dojam velikog motocikla. Agresivni izgled serije R sprijeda daje prednji kraj u obliku slova M nadahnut motociklom M1 MotoGP® kako bi se naglasilo njegovo trkaće nasljeđe – a sljedeća generacija boje Icon Blue i boje Tech Black s dinamičnim grafikama ističu vrhunsku završnu obradu motocikla.
Sustav kontrole proklizavanja
Sustav kontrole proklizavanja modela R125 daje vam visok stupanj upravljivosti tijekom snažnog ubrzavanja smanjujući pogonsku silu na stražnji kotač, ako se otkrije tendencija proklizavanja. Vrhunska i iznimna specifikacija motocikla uključuje i Pomoćnu i kliznu spojku za kontrolirano usporavanje. No, R125 također je unaprijed ožičen za ugradnju dodatnog sustava za brzo mijenjanje brzina radi besprijekornog prebacivanja u viši stupanj prijenosa.
Četverotaktni agregat sa značajkom VVA ima 125 ccm i izdašan okretni moment te udovoljava normi EURO5
Proizvodeći 11 kW (15 KS) pri 9.000 o/min, 4-taktni agregat modela R125 ima 125 ccm i izdašnog je okretnog momenta. Veliki usisni i ispušni ventili te kompaktna komora za sagorijevanje zaslužni su za dojmljivo ubrzanje. Njegov sustav promjenjivog razvoda ventila (engl. Variable Valve Actuation, VVA) pojačava performanse i optimizira razvod ventila, kako bi osigurao dobru isporuku okretnog momenta i snažnu reakciju u cijelom rasponu okretaja – a izmijenjeni sportski ispušni sustav zvuči sjajno pri svim brzinama!
Ovjes iznimnih specifikacija
Poput svake Yamahe iz serije R, R125 je opremljen najsuvremenijim ovjesom. „Preokrenuta” prednja vilica marke KYB od 41 mm osiguravaju idealnu ravnotežu između upijanja udaraca i stabilnosti upravljanja, a sustav stražnjeg ovjesa oblikovan je tako da osigurava izvrsno držanje ceste uz visoku razinu udobnosti u vožnji.
Okvir Deltabox i aluminijska stražnja vilica
Yamahin dizajn okvira Deltabox razvijenog za utrke prepoznatljiv je element tehnologije serije R Supersport, a spoj male težine i velike čvrstoće osigurava okretno i stabilno upravljanje. Kada se to spoji s vrhunskim prednjim i stražnjim ovjesom i kratkom aluminijskom stražnjom vilicom, ovo je podvozje vodeće u klasi i pruža vam lagano iskustvo upravljanja modelom Supersport.
Izvanredna učinkovitost kočenja
Opremljen plivajućim prednjim diskom velikog promjera od 292 mm, kao i stražnjim diskom od 220 mm, kočni sustav modela R125 pruža izvanredne performanse. Uz radijalno postavljene prednje čeljusti s dva cilindra i laganim prednjim i stražnjim diskovima za snažnu i progresivnu snagu zaustavljanja, ovaj sofisticirani sustav za kočenje pruža vam preciznu i točnu kontrolu.
Široka stražnja guma Michelin Pilot Street sa 140 odjeljaka
Kako bi potvrdio svoju snažnu DNK serije R, model R125 opremljen je gumama Michelin Pilot Street, uz deblju stražnju gumu veličine 140/70-17 koja pruža izvrsnu stabilnost i pouzdanost u zavojima. Pružajući dobru ravnotežu prianjanja i trajnosti, ova guma stila Supersport dizajnirana je kako bi vam omogućila optimiziranje potencijala širokog raspona snage motora, a njezina širina naglašava agresivan stav serije R.
Sportski položaj za vožnju
Uz kokpit u stilu modela M1 MotoGP®, trkaći model R125 opremljen je i dvodijelnim sjedalom za vozača i putnika ispunjenim debelom spužvom kako bi se osigurala besprijekorna udobnost. Uz optimizirani položaj upravljača, kao i tanko oblikovani spremnik goriva s udubljenim područjima za oslanjanje koljena i aluminijskim stražnjim osloncima za noge, ergonomija modela R125 pruža uravnoteženo iskustvo vožnje koje je i sportsko i udobno.
R125 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, SOHC, 4-ventila |
Zapremina | 125cc |
Provrt x hod | 52,0 mm x 58,7 mm |
Omjer kompresije | 11.2 : 1 |
Maksimalna snaga | 11,0kW (15.0PS) @ 10.000 okr/min |
Maksimalan okretni moment | 11,5Nm (1,16kg-m) @ 8.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI (digitalno) |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 2,1 l/100km |
CO2 emission | 47 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Čelični Deltabox |
Kut prednje vilice | 26º |
Predtrag | 95mm |
Sustav ovjesa sprijeda | USD teleskopske vilice, Ø41mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa) |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 110 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični disk, Ø292 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični disk, Ø220 mm |
Prednja guma | 100/80-17 M/C |
Stražnja guma | 140/70-17 M/C |
Dimenzije
Ukupna dužina | 1.990 mm |
Ukupna širina | 715 mm |
Ukupna visina | 1.145 mm |
Visina sjedala | 820 mm |
Međuosovinski razmak | 1.325 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 160 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 144 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 11,0 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje | 1,15 Litara |