MT-125
TAMA JE SLJEDEĆA RAZINA.
Uz agregat izraženog karaktera i izdašnog okretnog momenta, kao i kompaktnu konstrukciju te agresivan dizajn linije MT, ovaj uzbudljivi model klase 125 jedinstven je. Zato se spremite i otkrijte tamnu stranu Japana. Jer ovaj lagani “hyper naked” će transformirati vaš svijet.
Sa čistim DNK serije MT, ovaj sportski i lagani model vrhunski je uvod u “hyper naked” svijet. Otkrijte kako je voziti pravog gospodara okretnog momenta i otkriti svoju Tamnu stranu.
MT-125 Značajke
Agregat izdašnog okretnog momenta sa značajkom VVA, zapremnine 125 ccm
Živahan, tekućinom hlađeni agregat modela MT-125 ima 125 ccm, 4 ventila i Yamahin ekskluzivni sustav promjenjivog razvoda ventila (VVA) sa dva usisna bregasta vratila. Ova ekskluzivna tehnologija preuzeta iz modela R125 omogućuje visokotehnološkom agregatu da pruža izvanredne vrhunske performanse zajedno s puno okretnog momenta što model MT-125 čini jednim od najsnažnijih u klasi.
Suvremen i agresivan dizajn oklopa
Snažna konstrukcija pruža dinamični izgled na koji snažno utječu veći MT modeli. Jedinstven stil, kompaktan spremnik za gorivo i kratak rep naglašavaju agresivan stav motora – i sa svojim dinamičnim položajem za vožnju bolje se pripremite za najuzbudljiviju vožnju u klasi!
Naglašena dva svjetla sprijeda
Nijedan drugi motor u klasi ne dolazi s stavom i karakterom kao MT-125. Agresivni prednji kraj s dva prijeteća pozicijska svjetla koja projiciraju zurenje predatora. Ultra kompaktno LED prednje svjetlo omogućuje vam da vidite i budete viđeni.
A&S clutch – Klizna spojka
Model MT-125 opremljen je samoproklizavajućom spojkom s protuzahvatom (A&S) sa iznimno laganim osjećajem na ručici koji olakšava promjenu brzina. Uz to što zahtijeva manje fizičkog unosa od strane vozača, A&S spojka čini mijenjanje stupnjeva prijenosa naniže još lakšim i pomaže u sprječavanju proklizavanja stražnjeg kotača – što vam omogućuje veću kontrolu nad motociklom.
Sportski Deltabox okvir i aluminijska stražnja vilica
Okvir Deltabox izveden iz modela R125 i aluminijska stražnja vilica omogućuju lako i sportsko upravljanje, kao i dojmljivu udobnost pri većim brzinama. Geometrija okvira optimizirana je za postizanje bolje raspodjele težine i dinamičnog položaja vožnje.
Suvremeni TFT mjerni instrument u boji dijagonale 5 inča s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom
Uređaj CCU modela MT-125 komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i obavijesti o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani. Ta mogućnost povezivanja također omogućuje praćenje svih bitnih parametara motocikla putem aplikacije. Ako se otkrije problem na vašem motociklu, upravljačka ploča vas o tome izvješćuje i može poslati upozorenje e-poštom unaprijed postavljenom kontaktu.
Široka stražnja guma presjeka 140 mm
Bez obzira na to vozite li malim brzinama u gradu ili ga vozite do krajnje granice na zavojitoj otvorenoj cesti MT-125 je uvijek spreman oduševiti. Okretajem ručice isti trenutak osjećate performanse koje skupa sa stražnjom gumom od 140 mm obožavaju zavoje!
Sustav kontrole proklizavanja nadzorom snage
MT-125 isporučuje se opremljen Yamahinim najsuvremenijim sustavom TCS. Uporabom naprednih funkcija značajke ECU i podataka o vožnji u stvarnom vremenu koje daju senzori smješteni na stražnjem kotaču, mogućnosti zanošenja minimizirane su, što vam omogućuje vrhunsku upravljivost i uzbuđenje.
Tehnički iznimno napredna upside down prednja vilica promjera 41mm
Vrhunska preokrenuta vilica promjera 41mm pružaju izvrsno upravljanje u raznim uvjetima vožnje, a osigurava 130 mm glatkog i prilagodljivog hoda ovjesa za udobnu vožnju.
Radijalna čeljust i prednji disk od 292 mm
Za snažnu silu kočenja, uz visoku razinu osjećaja, MT-125 je opremljen radijalnom čeljusti i velikim diskom promjera 292 mm. Sve to omogućuje precizno upravljanje pri nižim brzinama, zajedno s izvanrednim performansama kočenja pri većim brzinama.
MT-125 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, SOHC, Jednocilindričan |
Zapremina | 125 cc |
Provrt x hod | 52,0 mm x 58,7 mm |
Omjer kompresije | 11.2 : 1 |
Maksimalna snaga | 11,0 kW pri 10.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 11,5 Nm pri 8.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 2.1 L/100 km |
CO2 emission | 48 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 26º |
Predtrag | 95 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska preokrenuta vilica promjera Ø41 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka, (Link sustav ovjesa) |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 110 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 292 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 100/80-17M/C 52S Tubeless |
Stražnja guma | 140/70-17M/C 66S Tubeless |
Dimenzije
Ukupna dužina | 1.960 mm |
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1.065 mm |
Visina sjedala | 810 mm |
Međuosovinski razmak | 1.325 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 160 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 142 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 10 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 1,05 l |