MT-10 SP 2023
BRZINA TAME
Ovaj brutalan i prepoznatljiv ogoljeni sportski motocikl, prvi je motocikl na svijetu opremljen elektronički kontroliranim ovjesom sa 6 načina rada marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. U poluaktivnom načinu rada sila prigušivanja automatski se prilagođuje uvjetima vožnje, dajući najveći stupanj preciznosti podvozja pri kočenju, ubrzanju i skretanju.
Kako biste u potpunosti iskoristili povećanu snagu i okretni moment agregata zapremnine 998 ccm, postoji 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja kontrolira vuču, proklizavanje, podizanje prednjeg kotača, kočenje motorom i snagu kočenja. Ekskluzivna oprema modela MT-10 SP 2023 obuhvaća trodijelni donji pokrov i opletene kočne cijevi – a uz dinamičnu boju Icon Performance i vrhunsku završnu obradu, ovaj MT-10 SP 2023 ima sve.
MT-10 SP 2023 Značajke
Druga generacija elektroničkog ovjesa marke Öhlins
MT-10 SP 2023 sljedeći je korak u razvoju i prvi je motocikl na svijetu opremljen radikalnim novim elektronički kontroliranim ovjesom marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. Pružajući mnogo širi raspon preciznije kontroliranih postavki, ovaj inovativni sustav pruža odabir između tri poluaktivna i tri ručna načina rada koji pružaju veći stupanj kontrole za najuzbudljivije iskustvo vožnje iznimnih performansi.
Trodijelni pokrov donjeg dijela
Još jedna od ekskluzivnih značajki novog modela MT-10 SP 2023 lagani je trodijelni pokrov donjeg dijela koji daje motociklu otmjeniji i agresivniji sportski izgled te usmjerava zrak prema hladnjaku ulja za dosljedne radne temperature.
Opletene cijevi kočnice
Motocikli iznimnih performansi trebaju kočnice iznimnih performansi, a radijalno postavljene prednje čeljusti i stražnja čeljust imaju opletene kočne cijevi koje zadržavaju osjećaj i učinkovitost pod najekstremnijim tlakovima.
Jedinstvene specifikacije modela MT-10 SP 2023 vodeće su u klasi i naglašene ekskluzivnom bojom Icon Performance nadahnutom dizajnom na trkaćem motociklu R1M.
Radijalni glavni cilindar marke Brembo
S pomoću sustava izvedenog iz modela R1 koji ima dvostruke plutajuće diskove promjera 320 mm i radijalno postavljene čeljusti s 4 klipa, MT-10 SP 2023 opremljen je najsofisticiranijim kočnim paketom ugrađenim u sve Yamahe iz redovitog proizvodnog programa. Novi model koristi novi radijalni glavni cilindar prednje kočnice marke Brembo za još precizniji osjećaj i kontrolu, pružajući vam vrhunsku učinkovitost zaustavljanja.
Agregat CP4 zapremnine 998 ccm koji udovoljava standardu EU5
Ništa se ne može mjeriti s uzbuđenjem koje pruža snažniji agregat CP4 modela MT-10 SP 2023, zapremnine 998 ccm, koji udovoljava standardu EU5. Dizajn tehnologije neravnomjernog rasporeda paljenja daje mu jedinstveni neravnomjerni redoslijed paljenja koji isporučuje senzacionalni okretni moment za izvanredno ubrzanje – a najnoviji motocikl ima fino ugođeni sustav usisa s većim usisnim kanalima i rešetkama za pojačavanje akustike postavljenima na spremniku goriva, koje proizvode duboku tutnjavu za doživljaj pri kojem vam zakretanjem gasa kralješnicom prolaze trnci.
Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
Yamahin sofisticirani zahvat senzora položaja akceleratora (APSG, engl. Accelerator Position Sensor Grip) najnoviji je sustav bežičnog gasa koji vam daje najučinkovitiji i najprirodniji osjećaj gasa za najviši stupanj kontrole. Reakcija gasa može se fino ugoditi s pomoću PWR sustava koji vam daje izbor od četiri načina isporuke snage, od blage reakcije za mokre površine, do agresivne vuče u dnevnim vožnjama.
Ispušni sustav od titana
Čim pritisnete gumb za pokretanje, čut ćete i osjetiti jedinstveni zvuk koji ispušta posebni fino ugođeni središnji prigušivač sa simetričnim lijevim/desnim stražnjim cijevima. Zajedno s fino ugođenim sustavom usisa, upotrijebljen je neravnomjerni redoslijed paljenja agregata kako bi se dobila jedinstvena i uzbudljiva nota ispuha koja zvuči drugačije od svih drugih motocikala!
Sustav brzog mijenjanja (QSS, engl. Quick Shift System) u više i niže brzine
Za bolje i učinkovitije ubrzanje, MT-10 SP 2023 standardno je opremljen sustavom brzog mjenjača (QSS, engl. Quick Shift System). Ovaj elektronički sustav omogućuje vam prebacivanje stupnjeva prijenosa u više brzine, bez kvačila, pri punom gasu, kao i uglađenije i kontroliranije prebacivanja stupnjeva prijenosa u niže brzine što zajedno s AS&S spojkom (anti slip spojka) pomaže u održavanju stabilnosti pri usporavanju.
IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača
Unutar male crne kutije skrivena je jedinica za mjerenje inercije sa 6 osi (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja je osjetljiva na nagib, prevrtanje i skretanje, kao i ubrzanje naprijed/natrag, gore/dolje i lijevo/desno. ECU zatim te podatke upotrebljava za aktiviranje tehnološki naprednih pomagala za vozača, uključujući kontrolu vuče, kontrolu proklizavanja (SCS), kontrolu podizanja prednjeg kotača (LIF), kočenje motorom (EBM) i kontrolu kočenja (BC) koji osiguravaju vrhunsku kontrolu pri svakoj vožnji.
TFT mjerač od 4,2 ” s odabirom Načina vožnje
Novi TFT zaslon u boji od 4,2 inča daje jasan pregled relevantnih informacija o radu stroja. Prekidač izbornika (engl. Menu switch) na desnoj ručki upravljača omogućuje vam brzo kretanje između različitih zaslona – a prekidač načina rada / odabira (engl. Mode/Select) na lijevoj ručki upravljača pojedinačno mijenja postavke na elektroničkim pomagalima za vozače – ili možete promijeniti sve postavke odjednom s pomoću 4 načina rada YRC-a.
Tempomat i limitator brzine
Čak će i na modelu MT-10 SP 2023 biti trenutaka kada se samo želite rashladiti i uživati u krajoliku – a kad putujete iznad 50 km/h, lako je aktivirati tempomat i jednostavno uživati. Tu je i Yamahin Promjenjivi limitator brzine (YVSL) koji vam omogućuje opuštenu vožnju uz odabir najveće željene brzine i njeno postavljanje putem prekidača Način rada / Odabir (Mode/Select).
MT-10 SP 2023 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC |
Zapremina | 998 cc |
Provrt x hod | 79,0 mm × 50,9 mm |
Omjer kompresije | 12.0:1 |
Maksimalna snaga | 122,0 kW (165,9 PS) pri 11500 o/min |
Maksimalan okretni moment | 112,0 M (11,4 kg-m) pri 9000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 6,83 l / 100 km |
CO2 emission | 159 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag | 102mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica Ø 320mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica Ø 220mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 190/55ZR17M/C (75W) bez unutarnje gume |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2100 mm |
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1165 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 214 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 17 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 4,90 l |