MT-10 SP
BRZINA TAME.
Ovaj brutalan i prepoznatljiv ogoljeni sportski motocikl, prvi je motocikl na svijetu opremljen elektronički kontroliranim ovjesom sa šest načina rada marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. U poluaktivnom načinu rada sila prigušivanja automatski se prilagođuje uvjetima vožnje, dajući najveći stupanj preciznosti podvozja pri kočenju, ubrzanju i skretanju.
Kako biste u potpunosti iskoristili snagu i okretni moment agregata zapremnine 998 ccm, postoji 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja kontrolira vuču, proklizavanje, podizanje prednjeg kotača, kočenje motorom i snagu kočenja. Ekskluzivna oprema modela MT-10 SP obuhvaća trodijelni donji pokrov i opletene kočne cijevi – a uz dinamičnu boju Icon Performance i vrhunsku završnu obradu, ovaj MT-10 SP ima sve.
MT-10 SP Značajke
Druga generacija elektroničkog ovjesa marke Öhlins
MT-10 SP prvi je motocikl na svijetu opremljen radikalnim elektronički kontroliranim ovjesom marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. Pružajući široki raspon preciznije kontroliranih postavki, ovaj inovativni sustav pruža odabir između tri poluaktivna i tri ručna načina rada koji pružaju veći stupanj kontrole za najuzbudljivije iskustvo vožnje iznimnih performansi.
Trodijelni pokrov donjeg dijela
Još jedna od ekskluzivnih značajki modela MT-10 SP lagani je trodijelni pokrov donjeg dijela koji daje motociklu otmjeni i agresivni sportski izgled te usmjerava zrak prema hladnjaku ulja za dosljedne radne temperature.
Opletene cijevi kočnice
Motocikli iznimnih performansi trebaju kočnice iznimnih performansi, a radijalno postavljene prednje čeljusti i stražnja čeljust imaju opletene kočne cijevi koje zadržavaju osjećaj i učinkovitost pod najekstremnijim tlakovima.
Posebna boja Icon Performance
Jedinstvene specifikacije modela MT-10 SP vodeće su u klasi i naglašene ekskluzivnom bojom Icon Performance nadahnutom dizajnom na trkaćem motociklu R1M.
Radijalni glavni cilindar marke Brembo
S pomoću sustava izvedenog iz modela R1 koji ima dvostruke plutajuće diskove promjera 320 mm i radijalno postavljene čeljusti s četiri klipa, MT-10 SP opremljen je s doista sofisticiranim kočnim paketom. Model je opremljen radijalnim glavnim cilindrom prednje kočnice marke Brembo za još precizniji osjećaj i nadzor, pružajući vam vrhunsku učinkovitost zaustavljanja.
Agregat CP4 zapremnine 998 ccm
Ništa se ne može mjeriti s uzbuđenjem koje pruža snažan CP4 agregat modela MT-10 SP, zapremnine 998 ccm. Dizajn tehnologije neravnomjernog rasporeda paljenja daje mu jedinstveni neravnomjerni redoslijed paljenja koji isporučuje senzacionalni okretni moment za izvanredno ubrzanje – a motocikl ima fino ugođeni sustav usisa s velikim usisnim kanalima i rešetkama za pojačavanje akustike postavljenima na spremniku goriva, koje proizvode duboku tutnjavu za doživljaj pri kojem vam zakretanjem gasa kralješnicom prolaze trnci.
Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
Yamahin sofisticirani zahvat senzora položaja akceleratora (APSG, engl. Accelerator Position Sensor Grip) najnoviji je sustav bežičnog gasa koji vam daje najučinkovitiji i najprirodniji osjećaj gasa za najviši stupanj kontrole. Reakcija gasa može se fino ugoditi s pomoću PWR sustava koji vam daje izbor od četiri načina isporuke snage, od blage reakcije za mokre površine, do agresivne vuče u dnevnim vožnjama.
Ispušni sustav od titana
Čim pritisnete gumb za pokretanje, čut ćete i osjetiti jedinstveni zvuk koji ispušta posebni fino ugođeni središnji prigušivač sa simetričnim lijevim/desnim stražnjim cijevima. Zajedno s fino ugođenim sustavom usisa, upotrijebljen je neravnomjerni redoslijed paljenja agregata kako bi se dobila jedinstvena i uzbudljiva nota ispuha koja zvuči drugačije od svih drugih motocikala!
Brzi mjenjač za mijenjanje naviše i naniže
Za brže i učinkovitije ubrzanje, MT-10 SP standardno je opremljen sustavom brzog mjenjača (engl. Quick Shift System, QSS). Ovaj elektronički sustav omogućuje vam prebacivanje stupnjeva prijenosa u više brzine, bez kvačila, pri punom gasu, kao i uglađenije i kontroliranije prebacivanja stupnjeva prijenosa u niže brzine što zajedno s pomoćnom i kliznom spojkom (engl. Assist & Slipper, A&S) pomaže u održavanju stabilnosti pri usporavanju.
IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača
Unutar male crne kutije skrivena je jedinica za mjerenje inercije sa 6 osi (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja je osjetljiva na nagib, prevrtanje i skretanje, kao i ubrzanje naprijed/natrag, gore/dolje i lijevo/desno. ECU zatim te podatke upotrebljava za aktiviranje tehnološki naprednih pomagala za vozača, uključujući kontrolu vuče, kontrolu proklizavanja (SCS), kontrolu podizanja prednjeg kotača (LIF), kočenje motorom (EBM) i kontrolu kočenja (BC) koji osiguravaju vrhunsku kontrolu pri svakoj vožnji.
TFT mjerač od 4,2 ” s odabirom Načina vožnje
TFT zaslon u boji od 4,2 inča omogućuje jasan pregled relevantnih informacija o radu stroja. Prekidač izbornika (engl. Menu switch) na desnoj ručki upravljača omogućuje vam brzo kretanje između različitih zaslona – a prekidač načina rada / odabira (engl. Mode/Select) na lijevoj ručki upravljača pojedinačno mijenja postavke na elektroničkim pomagalima za vozače – ili možete promijeniti sve postavke odjednom s pomoću 4 načina rada YRC-a.
Tempomat i limitator brzine
Čak će i na modelu MT-10 SP biti trenutaka kada se samo želite rashladiti i uživati u krajoliku – a kad putujete iznad 50 km/h, lako je aktivirati tempomat i jednostavno uživati. Tu je i Yamahin Promjenjivi limitator brzine (YVSL) koji vam omogućuje opuštenu vožnju uz odabir najveće željene brzine i njeno postavljanje putem prekidača Način rada / Odabir (Mode/Select).
MT-10 SP Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC |
Zapremina | 998 cc |
Provrt x hod | 79,0 mm × 50,9 mm |
Omjer kompresije | 12.0:1 |
Maksimalna snaga | 122,0 kW (165,9 PS) pri 11500 o/min |
Maksimalan okretni moment | 112,0 M (11,4 kg-m) pri 9000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 6,83 l / 100 km |
CO2 emission | 159 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag | 102mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica Ø 320mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica Ø 220mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 190/55ZR17M/C (75W) bez unutarnje gume |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2100 mm |
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1165 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 214 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 17 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 4,90 l |