PRObike – Yamaha

MT-10 SP

MT-10 SP spreman je uvesti vas u vrhunsko iskustvo vožnje. Njegov agregat CP4 najsnažniji je u liniji Hyper Naked. Radikalni poluaktivni elektronički ovjes i tehnološki napredna pomagala za vozača predstavljaju početak uzbudljivog novog razdoblja potpunog izostanka mehaničke povezanosti ručice i leptira gasa.
Kategorija:

MT-10 SP

BRZINA TAME.

Ovaj brutalan i prepoznatljiv ogoljeni sportski motocikl, prvi je motocikl na svijetu opremljen elektronički kontroliranim ovjesom sa šest načina rada marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. U poluaktivnom načinu rada sila prigušivanja automatski se prilagođuje uvjetima vožnje, dajući najveći stupanj preciznosti podvozja pri kočenju, ubrzanju i skretanju.

Kako biste u potpunosti iskoristili snagu i okretni moment agregata zapremnine 998 ccm, postoji 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja kontrolira vuču, proklizavanje, podizanje prednjeg kotača, kočenje motorom i snagu kočenja. Ekskluzivna oprema modela MT-10 SP obuhvaća trodijelni donji pokrov i opletene kočne cijevi – a uz dinamičnu boju Icon Performance i vrhunsku završnu obradu, ovaj MT-10 SP ima sve.

MT-10 SP Značajke

 

Druga generacija elektroničkog ovjesa marke Öhlins
MT-10 SP prvi je motocikl na svijetu opremljen radikalnim elektronički kontroliranim ovjesom marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. Pružajući široki raspon preciznije kontroliranih postavki, ovaj inovativni sustav pruža odabir između tri poluaktivna i tri ručna načina rada koji pružaju veći stupanj kontrole za najuzbudljivije iskustvo vožnje iznimnih performansi.

Trodijelni pokrov donjeg dijela
Još jedna od ekskluzivnih značajki modela MT-10 SP lagani je trodijelni pokrov donjeg dijela koji daje motociklu otmjeni i agresivni sportski izgled te usmjerava zrak prema hladnjaku ulja za dosljedne radne temperature.

Opletene cijevi kočnice
Motocikli iznimnih performansi trebaju kočnice iznimnih performansi, a radijalno postavljene prednje čeljusti i stražnja čeljust imaju opletene kočne cijevi koje zadržavaju osjećaj i učinkovitost pod najekstremnijim tlakovima.

Posebna boja Icon Performance
Jedinstvene specifikacije modela MT-10 SP vodeće su u klasi i naglašene ekskluzivnom bojom Icon Performance nadahnutom dizajnom na trkaćem motociklu R1M.

Radijalni glavni cilindar marke Brembo
S pomoću sustava izvedenog iz modela R1 koji ima dvostruke plutajuće diskove promjera 320 mm i radijalno postavljene čeljusti s četiri klipa, MT-10 SP opremljen je s doista sofisticiranim kočnim paketom. Model je opremljen radijalnim glavnim cilindrom prednje kočnice marke Brembo za još precizniji osjećaj i nadzor, pružajući vam vrhunsku učinkovitost zaustavljanja.

Agregat CP4 zapremnine 998 ccm
Ništa se ne može mjeriti s uzbuđenjem koje pruža snažan CP4 agregat modela MT-10 SP, zapremnine 998 ccm. Dizajn tehnologije neravnomjernog rasporeda paljenja daje mu jedinstveni neravnomjerni redoslijed paljenja koji isporučuje senzacionalni okretni moment za izvanredno ubrzanje – a motocikl ima fino ugođeni sustav usisa s velikim usisnim kanalima i rešetkama za pojačavanje akustike postavljenima na spremniku goriva, koje proizvode duboku tutnjavu za doživljaj pri kojem vam zakretanjem gasa kralješnicom prolaze trnci.

Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
Yamahin sofisticirani zahvat senzora položaja akceleratora (APSG, engl. Accelerator Position Sensor Grip) najnoviji je sustav bežičnog gasa koji vam daje najučinkovitiji i najprirodniji osjećaj gasa za najviši stupanj kontrole. Reakcija gasa može se fino ugoditi s pomoću PWR sustava koji vam daje izbor od četiri načina isporuke snage, od blage reakcije za mokre površine, do agresivne vuče u dnevnim vožnjama.

Ispušni sustav od titana
Čim pritisnete gumb za pokretanje, čut ćete i osjetiti jedinstveni zvuk koji ispušta posebni fino ugođeni središnji prigušivač sa simetričnim lijevim/desnim stražnjim cijevima. Zajedno s fino ugođenim sustavom usisa, upotrijebljen je neravnomjerni redoslijed paljenja agregata kako bi se dobila jedinstvena i uzbudljiva nota ispuha koja zvuči drugačije od svih drugih motocikala!

Brzi mjenjač za mijenjanje naviše i naniže
Za brže i učinkovitije ubrzanje, MT-10 SP standardno je opremljen sustavom brzog mjenjača (engl. Quick Shift System, QSS). Ovaj elektronički sustav omogućuje vam prebacivanje stupnjeva prijenosa u više brzine, bez kvačila, pri punom gasu, kao i uglađenije i kontroliranije prebacivanja stupnjeva prijenosa u niže brzine što zajedno s pomoćnom i kliznom spojkom (engl. Assist & Slipper, A&S) pomaže u održavanju stabilnosti pri usporavanju.

IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača
Unutar male crne kutije skrivena je jedinica za mjerenje inercije sa 6 osi (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja je osjetljiva na nagib, prevrtanje i skretanje, kao i ubrzanje naprijed/natrag, gore/dolje i lijevo/desno. ECU zatim te podatke upotrebljava za aktiviranje tehnološki naprednih pomagala za vozača, uključujući kontrolu vuče, kontrolu proklizavanja (SCS), kontrolu podizanja prednjeg kotača (LIF), kočenje motorom (EBM) i kontrolu kočenja (BC) koji osiguravaju vrhunsku kontrolu pri svakoj vožnji.

TFT mjerač od 4,2 ” s odabirom Načina vožnje
TFT zaslon u boji od 4,2 inča omogućuje jasan pregled relevantnih informacija o radu stroja. Prekidač izbornika (engl. Menu switch) na desnoj ručki upravljača omogućuje vam brzo kretanje između različitih zaslona – a prekidač načina rada / odabira (engl. Mode/Select) na lijevoj ručki upravljača pojedinačno mijenja postavke na elektroničkim pomagalima za vozače – ili možete promijeniti sve postavke odjednom s pomoću 4 načina rada YRC-a.

Tempomat i limitator brzine
Čak će i na modelu MT-10 SP biti trenutaka kada se samo želite rashladiti i uživati u krajoliku – a kad putujete iznad 50 km/h, lako je aktivirati tempomat i jednostavno uživati. Tu je i Yamahin Promjenjivi limitator brzine (YVSL) koji vam omogućuje opuštenu vožnju uz odabir najveće željene brzine i njeno postavljanje putem prekidača Način rada / Odabir (Mode/Select).

MT-10 SP Specifikacije

Agregat

Tip agregata

4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC

Zapremina

998 cc

Provrt x hod

79,0 mm × 50,9 mm

Omjer kompresije

12.0:1

Maksimalna snaga

122,0 kW (165,9 PS) pri 11500 o/min

Maksimalan okretni moment

112,0 M (11,4 kg-m) pri 9000 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

6,83 l / 100 km

CO2 emission

159 g/km

Rasplinjač

Elektronično ubrizgavanje goriva

Šasija

Okvir

Dijamant

Kut prednje vilice

24º

Predtrag

102mm

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopska vilica

Sustav ovjesa straga

link ovjes, Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

120 mm

Hod ovjesa straga

120 mm

Prednja kočnica

Hidraulička dvostruka disk kočnica Ø 320mm

Stražnja kočnica

Hidraulička jednostruka disk kočnica Ø 220mm

Prednja guma

120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume

Stražnja guma

190/55ZR17M/C (75W) bez unutarnje gume

Dimenzije

Ukupna dužina

2100 mm

Ukupna širina

800 mm

Ukupna visina

1165 mm

Visina sjedala

835 mm

Međuosovinski razmak

1405 mm

Minimalna udaljenost od tla

135 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

214 kg

Kapacitet spremnika goriva

17 l

Kapacitet spremnika za ulje

4,90 l

YAMAHA-MOTOR.EU

Boja

Icon Performance