PRObike – Yamaha

MT-09

Prije deset godina Yamaha je predstavila motocikl koji sve mijenja, označivši početak novog revolucionarnog poglavlja ne samo u povijesti Yamahe, već i u svijetu motociklizma.
Sada MT-09 doseže nove razine tame. Kombinirajući inteligenciju i stil, sljedeća generacija pruža još uzbudljiviju vožnju i čisti adrenalin uz agresivni i oštar stil te vrhunsku specifikaciju koja uključuje najnoviju tehnologiju.
Kategorija:

MT-09

OSLOBODITE SVOJU TAMU.

Prožet DNK-om filozofije Dark Side of Japan, novi agresivni izgled modela MT-09 osmišljen je kako bi pojačao osjećaj kultnog ubrzanja agregata CP3 bogatog okretnim momentom. Utjelovljujući pristup „manje je više”, svaka pojedinost namijenjena je jačanju agresivnog stila modela MT-09.

Kompaktno i okretno podvozje omogućuje oštro upravljanje, dok preuređeni položaj za vožnju pruža vrhunsko i najaktivnije iskustvo vožnje u ponudi linije Hyper Naked. Tehnologija sljedeće razine dodatno poboljšava iskustvo vožnje, uključujući elemente za pomoć vozaču osjetljive na naginjanje, prilagodljive načine vožnje i potpuno novu TFT nadzornu ploču u boji koja uključuje povezivanje s pametnim telefonom i navigaciju.

MT-09 Značajke

Potpuno nova karoserija i agresivan stil
Utjelovljujući čisti pristup „manje je više”, sljedeća generacija Hyper Naked stila podiže model MT-09 na višu razinu u agresivnoj, ali minimalističkoj karoseriji. Novo dvofunkcionalno LED prednje svjetlo sada je zatvoreno u poklopac, stvarajući kompaktniji i objedinjeniji odnos s novodizajniranim spremnikom goriva, koji omogućuje aktivniji položaj za vožnju koji je blago nagnut prema naprijed, zadržavajući oštru i zategnutu estetiku koja je sinonim za naziv MT.

Aktivniji položaj za vožnju
MT-09 poznat je po svojoj okretnosti i stabilnosti, a to je poboljšano boljom ergonomijom koja omogućuje da se vozač osjeća kao sjedinjen sa strojem te da ima veću slobodu kretanja za različite stilove vožnje. Kako bi se to postiglo, položaj upravljača sada je niži i ima dva prilagodljiva položaja, dok su novodizajnirani oslonci za noge također prilagodljivi. Novo dvodijelno sjedalo dodatno pojačava osjećaj slobode u vožnji.

TFT zaslon u boji dijagonale 5 ” koji ima mogućnost povezivanja i navigaciju
TFT instrumenti u boji dijagonale pet inča pružaju mogućnost četiri različite teme koje pristaju vašim individualnim zahtjevima i situaciji u vožnji, a kroz koje se možete pomicati s pomoću potpuno novih prekidača na upravljaču. Novi TFT zaslon također možete povezati sa svojim pametnim telefonom putem besplatne aplikacije MyRide kako biste primali obavijesti o porukama, pozive i slušali glazbu*. Potpuna navigacija kartom također je dostupna putem besplatne aplikacije Garmin StreetCross kako bi svako putovanje bilo lakše. *Potrebne su slušalice povezane putem Bluetootha s modelom MT-09. Slušalice nisu uključene.

Rešetke akustičnog pojačala za poboljšano iskustvo vožnje
Brujanje modela MT-09 koje mami osmjeh jedno je od njegovih najvažnijih svojstava koje izaziva osjećaj čistog adrenalina sa svakim zakretanjem gasa. MT-09 ima posebno dizajnirane kanale za usis zraka koji ističu zvukove visoke frekvencije, koji se zatim pojačavaju, osobito pri većoj brzini, s pomoću rešetke akustičnog pojačala na vrhu spremnika goriva, isporučujući živopisan zvuk agregata CP3 izravno vama.

Prilagodljivi načini vožnje s postavkama Yamahina sustava za nadzor vožnje
Prilagodite svoje iskustvo vožnje putem postavki Yamahina sustava za nadzor vožnje (engl. Yamaha Ride Control, YRC), koje vam omogućuju odabir svojstava snage agregata i razine elektroničke intervencije u skladu s vašim željama i uvjetima na cesti. Tri integrirana načina vožnje programirana su s tvorničkim postavkama kako bi pristajala različitim situacijama: SPORT (sport), STREET (ulica) i RAIN (kiša); no možete izraditi i dva prilagođena programa koji pristaju vašim individualnim željama. Postavke YRC-a mogu se prilagoditi izravno u izborniku nadzorne ploče ili na vašem pametnom telefonu putem aplikacije MyRide.

Treća generacija brzog mjenjača
MT-09 opremljen je brzim mjenjačem treće generacije koji ima dvije različite postavke. Prva postavka omogućuje besprijekorno prebacivanje u viši stupanj prijenosa pri ubrzavanju i niži stupanj prijenosa pri usporavanju. Druga postavka poboljšava vašu vožnju omogućujući prebacivanje u niži stupanj prijenosa bez kvačila tijekom ubrzavanja i prebacivanje u viši stupanj prijenosa bez kvačila tijekom usporavanja, tako da je možete upotrebljavati u širem rasponu situacija.

Kako biste zadržali prirodniji osjećaj, treća generacija brzog mjenjača neće raditi u određenim situacijama kada je broj okretaja agregata izuzetno nizak ili visok i kada se stroj kreće bez ubrzavanja i usporavanja.

IMU sa šest osi i novim regulatorom proklizavanja stražnjeg kraja
Razvijen iz modela R1, kompaktni IMU sa šest osi nadzire tehnološki napredna pomagala za vozača modela MT-09, uključujući tri načina rada sustava kontrole proklizavanja nadzorom snage (engl. Traction Control System, TCS), sustava kontrole proklizavanja nadzorom nagiba stražnjeg kotača (engl. Slide Control System, SCS), sustava nadzora podizanja prednjeg kotača (engl. LIFt Control System, LIF) i sustava upravljanja kočenjem.

Ova najbolja tehnologija u klasi sada ima regulator proklizavanja stražnjeg kraja (engl. Back Slip Regulator, BSR), koji pruža stabilizaciju pri blokiranju stražnjeg kotača u slučaju pretjeranog kočenja, nadzorom razine proizvedenog okretnog momenta.

Najnoviji CP3 agregat zapremnine 890 ccm koji udovoljava normi EU5+
Izvanredan, tekućinom hlađen trocilindrični agregat lagan je i snažan te pruža visoki okretni moment pri niskim o/min. Akustična harmonija koja proizlazi iz kombinacije indukcijskog zvuka i tona ispuha daje agregatu CP3 njegovo prepoznatljivo brujanje koje pojačava osjećaj ubrzanja. Brizgaljke goriva pružaju veću učinkovitost, a optimizirani omjeri mjenjača i poboljšana pomoćna i klizna (engl. assist and slipper, A&S) spojka podudaraju se s velikom snagom agregata.

Lagani aluminijski okvir lijevan metodom kontroliranog punjenja
Kompaktni dizajn okvira od aluminija lijevanog kontroliranim punjenjem (engl. controlled filling, CF)suvremeni je pogled na izgled poznatog okvira Deltabox, koji osigurava visoku razinu krutosti podvozja koje vozaču pruža izvrsnu povratnu informaciju i stabilnost. Njegova optimizirana struktura okretne stražnje vilice, laganog i tankog podvozja pružaju opušteniji osjećaj čineći model MT-09 savršenim partnerom za kratke i duge vožnje.

Novi intuitivni prekidač, funkcije pokazivača smjera i signalizacija zaustavljanja u nuždi (ESS)
Ugrađeni novi sklopovi prekidača na upravljaču omogućuju rad sa širim rasponom funkcija modela MT-09, uključujući povezivanje s pametnim telefonom, navigaciju i načine vožnje, kao i istraživanje daljnjih mogućnosti izbornika. Intuitivne nove funkcije pokazivača smjera dodatno poboljšavaju iskustvo vožnje. Laganim pritiskom prekidača pokazivača zasvijetlit će odgovarajući pokazivač smjera tri puta pri promjeni voznog traka, dok jačim pritiskom treperi neprekidno.

Pokazivači smjera također će se sami isključiti nakon što prođe 15 sekundi, a motocikl prijeđe više od 150 metara. Novi signal za zaustavljanje u nuždi (engl. Emergency Stop Signalling, ESS) također će uključiti svjetla opasnosti kada sustav otkrije naglo kočenje.

Prilagodljiv ovjes i gume najnovije generacije
Potpuno prilagodljiva prednja vilica s cijevima promjera 41 mm funkcionira s pomoću optimiziranih postavki koje pristaju karakteru kompaktnog okvira iznimne krutosti, postižući izvrsnu stabilnost i pružajući veći nadzor i uglađeniju vožnju. Prilagodljivi stražnji ovjes ima višestruke postavke, kao i izmijenjeni spoj, kako bi se omogućio dinamičniji osjećaj pri vožnji zavojima. Nove gume Bridgestone Battlax Hypersport S23 M postavljene na Yamahine kotače stanjenih stjenki omogućuju dobro prianjanje i lakše upravljanje, osiguravajući izvlačenje najboljeg rezultata iz ubrzanja potpunim okretnim momentom.

Radijalni glavni cilindar marke Brembo
Kako bi se uskladila s velikim okretnim momentom i ubrzanjem modela MT-09, snaga zaustavljanja poboljšana je radijalnim glavnim cilindrom marke Brembo, koji čeljustima s četiri klipa postavljenima na dvostruke prednje diskove promjera 298 mm pruža linearnu opskrbu tlakom, postižući izvanredne performanse kočenja uz nadzor vrhom prsta.

MT-09 Specifikacije

Agregat

Tip agregata

4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, In-Line Three-Cylinder

Zapremina

890 ccm

Provrt x hod

78,0 × 62,1 mm

Omjer kompresije

11,5 : 1

Maksimalna snaga

87,5 kW (119,0 KS) @ 10 000 o/min

Verzija sa smanjenom snagom

Ograničena verzija A2 – 35,0 kW (47,6 KS) pri 6 000 o/min Neograničena verzija A2 – 70,0 kW (95,2 KS) pri 9 000 o/min

Maksimalan okretni moment

93,0 Nm (9,5 kgf-m) @ 7 000 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

5,0 l / 100 km

CO2 emission

116 g/km

Rasplinjač

Elektronično ubrizgavanje goriva

 

Šasija

Okvir

Dijamant

Kut prednje vilice

24º 40′

Predtrag

108 mm

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopska preokrenuta vilica promjera Ø 41 mm

Sustav ovjesa straga

link ovjes, Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

130 mm

Hod ovjesa straga

117 mm

Prednja kočnica

Hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm

Prednja guma

120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume

Stražnja guma

180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume

 

Dimenzije

Ukupna dužina

2 090 mm

Ukupna širina

820 mm

Ukupna visina

1 145 mm

Visina sjedala

825 mm

Međuosovinski razmak

1 430 mm

Minimalna udaljenost od tla

140 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

193 kg

Kapacitet spremnika goriva

14 l

Kapacitet spremnika za ulje

3,50 l

YAMAHA-MOTOR.EU

Boja

Midnight Cyan, Icon Blue, Tech Black