B 6HP
PRENOSIVA SNAGA, PRECIZNOST I UDOBNOST
Olakšajte upravljanje čamcem uz ergonomsku ručku kormila, savršene veličine i položaja koji vam pružaju udobnost i samopouzdanje na vodi. Odvojeno kolo kormila i gas dostupni su na čamcima s konzolom, što vam pruža veću kontrolu i jednostavnost rukovanja. Kombinirajte to s nevjerojatno tihim radom i imat ćete autentičnije iskustvo plovidbe u slobodno vrijeme s prenosivim motorom.
Model B 6hp motor je dojmljivo velikog zakretnog momenta i idealno je rješenje za pogon većih, težih brodova. Vrlo je ekonomičan za vožnju, što ga čini idealnim za riječne brodove i komercijalne korisnike. Sustav pogona za plitku vodu i dodatni propeler dvostrukog potiska pružaju vam snagu i fleksibilnost u svakom okruženju.
B 6HP
Latest-generation engine design – efficiency and power
B 6hp je motor vrlo kompaktnog i iznimno učinkovitog dizajna s dva cilindra i konfiguracijom jedne bregaste osovine u glavi motora SOHC (Single Overhead Camshaft). Moderni gornji pokrov i grafike također odražavaju moderni dizajnerski pristup koji možete pronaći na svim našim motorima najnovije generacije.
Napredan dizajn ručice i komande
Na modelu B 6hp potpuno ergonomski dizajn prilagođen je za zakretnu ručku i komande. Ručka ima iznimno praktičnu duljinu, a ručica prijenosa sada se nalazi na savršenom mjestu na samoj ručki pa ju je lakše dosegnuti čime se osigurava pouzdana i opuštena kontrola. Raspored preklopivih ručki čini prenošenje i spremanje vrlo jednostavnim.
Oslonac za okomito odlaganje
Spremanje ovog uzbudljivog motora vrlo je jednostavno zahvaljujući vrlo praktičnim poboljšanjima. Poseban oslonac omogućuje okomito spremanje motora B 6hp – jednostavno ga položite na stražnji dio na palubu ili pod – a nova preklopna ručka smanjuje prostor koji motor zauzima na plovilu ili kod kuće.
Sustav za ispiranje svježom vodom
Lako dostupan konektor postavljen sprijeda omogućuje jednostavno ispiranje soli i prljavštine iz vodova bez potrebe za pokretanjem motora: jednostavno priključite crijevo i spremni ste. To je vrlo učinkovit način za smanjivanje korozije i produljenje vijeka trajanja vanbrodskog motora.
Sustav plitkog vodenog pogona
Sa sigurnošću se možete voziti prema obali zahvaljujući sustavu plitkog vodenog pogona. Budući da osigurava opširnu zaštitu za propeler, obali se možete približiti koliko god vam je potrebno.
Yamaha idealna anti-korozivna zaštita
Potreban Vam je motor na kojeg se možete osloniti, a Yamaha vanbrodski motori poznati su po svojoj izdržljivosti – što ujedno znači i po zadržavanju svoje vrijednosti. Osim što jedinstvena YDC-30 aluminijska legura štiti vanjske dijelove motora, cinčani premaz, visokokvalitetni nehrđajući čelik i 5-slojni vanjski premaz nude dugotrajnu zaštitu iznutra i izvana.
Dodatni propeleri dvostrukog potiska za maksimalnu snagu vožnje prema naprijed i unatrag
Posebno dostupan na modelu B 6hp, propeler dvostrukog potiska ne samo da ima veći promjer od uobičajenog nego ima i manji nagib lopatica čime se maksimalno povećava potisak i tijekom vožnje prema naprijed i – preusmjeravanjem protoka ispuha – tijekom vožnje unatrag. Time je postignuta veća upravljivost, što je posebno korisno pri rukovanju težim plovilom.
B 6HP
Engine
Tip agregata | 4-takta |
Zapremina | 212 ccm |
Broj cilindara/Konfiguracija | 2/redna, SOHC |
Provrt x hod | 56,0 mm x 43,0 mm |
Snaga na propeleru pri srednjem br/okr | 4,4 kW / 5.500 o/min |
Maksimalan br/okr | 5.000 – 6.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Fuel Induction System | 1-rasplinjač |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Ručno |
Prijenosni omjer | 2.08 (27:13) |
Dimensions
Preporučena visina krmenog zrcala | S: 431 mm D: 558 mm |
Kapacitet spremnika goriva | odvojeno, 12 litara |
Kapacitet posude za ulje | 0,8 litara |
Težina bez propelera | 38 kg – 41 kg |
Additional Features
Kontrola | Višenamjenska okretna ručica, Daljinska komanda |
Trim & Tilt | Ručni Tilt |
Zavojnica rasvjete / Alternator | 12 V – 6 A s ispravljačem/regulatorom** |
Propeler | Opcije |
Napomena | Podaci na ovom listu o snazi u kW temelje se na standardu ICOMIA 28 prema kojem se mjerenje vrši na osovini propelera |
Electric-Drive Technical specs
Digital Maximizer | No |
Mjerač stanja akumulatora | No |