8HP
NAŠ LAGANI TEŠKAŠ – ISTINSKA PRIJENOSNA SNAGA!
Otkrijte užitak iznimno tihog rada i vrhunske štedljivosti goriva u kombinaciji s uglađenom, pouzdanom 4-taktnom snagom. Sustav paljenja CDI tvrtke Yamaha omogućuje pouzdano prvo pokretanje, a u kombinaciji s ručkom gasa na okretanje i sustavom F-N-R osigurava jednostavno i sigurno rukovanje.
Ovaj lagani motor ima brojne značajke koje ga čine idealnim za lagane dužnosti poput ribarenja ili obiteljske zabave. Dakako, ako plovilo koristite kao pouzdanog radnog partnera, 8hp je savršen izbor.
8HP Značajke
Najnovija generacija dizajna agregata – učinkovitost i snaga
8hp je motor vrlo kompaktnog i iznimno učinkovitog dizajna s dva cilindra i konfiguracijom jedne bregaste osovine u glavi motora SOHC (Single Overhead Camshaft). Moderni gornji pokrov i grafike također odražavaju moderni dizajnerski pristup koji možete pronaći na svim našim motorima najnovije generacije.
Napredan dizajn ručice i komande
Na modelu 8hp potpuno ergonomski dizajn prilagođen je za zakretnu ručku i komande. Ručka ima iznimno praktičnu duljinu, a ručica prijenosa sada se nalazi na savršenom mjestu na samoj ručki pa ju je lakše dosegnuti čime se osigurava pouzdana i opuštena kontrola. Raspored preklopivih ručki čini prenošenje i spremanje vrlo jednostavnim.
Jednostavna i laka prenosivost
8hp je poznat po performansama i istinskoj prenosivosti te ima mnoge dizajnerske razrade koje njegovo korištenje čine užitkom. Velika, udobna ručka za nošenje sada su ugrađene u prirubnicu upravljača – a zakretna ručka preklapa se prema natrag kako bi bio još kompaktniji na brodu – uz to i uvelike olakšava spremanje.
Oslonac za okomito odlaganje
Spremanje ovog uzbudljivog motora vrlo je jednostavno zahvaljujući vrlo praktičnim poboljšanjima. Poseban oslonac omogućuje okomito spremanje motora 8hp – jednostavno ga položite na stražnji dio na palubu ili pod – a nova preklopna ručka smanjuje prostor koji motor zauzima na plovilu ili kod kuće.
Sustav za ispiranje svježom vodom
Lako dostupan konektor postavljen sprijeda omogućuje jednostavno ispiranje soli i prljavštine iz vodova bez potrebe za pokretanjem motora: jednostavno priključite crijevo i spremni ste. To je vrlo učinkovit način za smanjivanje korozije i produljenje vijeka trajanja vanbrodskog motora.
Sustav plitkog vodenog pogona
Sa sigurnošću se možete voziti prema obali zahvaljujući sustavu plitkog vodenog pogona. Budući da osigurava opširnu zaštitu za propeler, obali se možete približiti koliko god vam je potrebno.
Yamaha idealna anti-korozivna zaštita
Potreban Vam je motor na kojeg se možete osloniti, a Yamaha vanbrodski motori poznati su po svojoj izdržljivosti – što ujedno znači i po zadržavanju svoje vrijednosti. Osim što jedinstvena YDC-30 aluminijska legura štiti vanjske dijelove motora, cinčani premaz, visokokvalitetni nehrđajući čelik i 5-slojni vanjski premaz nude dugotrajnu zaštitu iznutra i izvana.
8HP Specifikacije
Engine
Tip agregata | 4-takta |
Zapremina | 212 cm³ |
Broj cilindara/Konfiguracija | 2/redni, SOHC |
Provrt x hod | 56.0 mm x 43.0 mm |
Snaga na propeleru pri srednjem br/okr | 5.9 kW / 5,500 okr/min |
Maksimalan br/okr | 5,000 – 6,000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Fuel Induction System | 1-rasplinjač |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Ručno |
Prijenosni omjer | 2.08 (27:13) |
Dimensions
Preporučena visina krmenog zrcala | S431L:558mm |
Težina s propelerom | F8FMHS: 40.0kg,F8FMHL: 41.0kg |
Kapacitet spremnika goriva | zasebno, 12Litara |
Kapacitet posude za ulje | 0.8Litara |
Additional Features
Kontrola | Višenamjenska okretna ručica |
Trim & Tilt | Ručno |
Zavojnica rasvjete / Alternator | 12V -6As ispravljačem/regulatorom** |
Propeler | Uključeno |
Napomena | Podaci o snazi (kW) zasnivaju se na normi ICOMIA 28 mjereno na osovini propelera |
Electric-Drive Technical specs
Digital Maximizer | No |
Mjerač stanja akumulatora | No |