PRObike – Yamaha

300HP V6

Elegantan, suvremen, lagan dizajn V6 motora od 300 KS temelji se na brojnim stilskim pojedinostima većeg prethodnika, modela XTO, a radi se o najopremljenijem Yamahinu V6 modelu ikada proizvedenom. Uz nevjerojatnu snagu i beskompromisna svojstva, novi V6 od 300 KS spreman je pomaknuti granice.

300HP V6

VRHUNSKA UČINKOVITOST.

Sada je dostupan sa sustavom Steer by Wire i bez njega. Potpuno novi V6 od 300 konjskih snaga pruža sjajno ubrzanje i najveću brzinu koja podiže adrenalin, zajedno s Yamahinim opredjeljenjem za isporuku proizvoda koji spajaju tehnologiju, stil, poboljšanu pouzdanost i nevjerojatnu snagu.

Uz V6 motore od 300 KS stiže niz novih Yamahinih ekskluzivnih značajki, uključujući digitalno električno upravljanje (DES), funkciju TotalTilt i povratni ispuh za poboljšanje potiska (TERE), što pruža još višu razinu svojstava ovih vrhunskih vanbrodskih motora.

300HP V6 Značajke

Ugrađeni digitalni električni upravljač (DES) – motori opremljeni sustavom Steer by Wire (SBW)

DES je sada ugrađen u V6 motore od 300 KS koji su opremljeni sustavom Steer by Wire. Yamahin sustav DES omogućuje čisti prostor na dnu plovila. Nema crpki, crijeva, upravljačkih jedinica, potrebe za punjenjem tekućine i čišćenjem, a niti posebnih ispusnih priključaka ili crijeva. Za ponovno pokretanje, vaši mehaničari mogu znatno brže i jednostavnije namjestiti sustav DES. Motori koji su opremljeni sustavom DES mogu biti opremljeni i novim neobveznim sustavom Helm Master EX koji se jednostavno ugrađuje.

Neobvezni sustav električnog upravljanja koje se lako postavlja na motore koji nisu opremljeni sustavom Steer by Wire (SBW)

Motori V6 od 300 KS u potpunosti su kompatibilni sa sustavom neobveznog digitalnog električnog upravljanja (DES) ili uobičajenog hidrauličkog upravljanja

Funkcija TotalTilt™ s integriranim ograničenjem nagiba

Yamahina ekskluzivna funkcija TotalTilt™ omogućuje potpuno podizanje ili spuštanje (dok se ne dodirne klip trima) iz bilo kojeg položaja jednostavnim dvostrukim pritiskom na odgovarajući gumb za nagib. Tijekom postupka oglašava se zvučni signal kako bi upozorio ekipu da oslobode prostor oko vanbrodskog motora, a integrirani graničnik nagiba pomaže u sprječavanju nehotičnih oštećenja.

Sustav povratnog ispuha za poboljšanje potiska (TERE)

Bolje manevriranje u vožnji prema natrag i pri malim brzinama – pri vožnji unatrag ispod 2500 o/min sustav TERE zadržava mjehuriće ispuha iznad ploče za održavanje propelera u vodi i dalje od propelera. Propeler zahvaća samo vodu bez mjehurića, što dovodi do izvanrednog povratnog potiska i nadzora. Spoj neobveznog digitalnog električnog upravljanja s upravljačkom palicom Helm Master EX za dodatno povećanje upravljivosti vrlo je koristan u pristaništima i skučenim prostorima.

Elegantan, suvremen i lagan dizajn

Koristeći brojne stilske pojedinosti svojeg većeg prethodnika, izgled nalik modelu XTO sada ima donju jedinicu u boji, novi jednodijelni gornji poklopac s oblikovanim zračnim kanalom koji odvodi vodu, novi donji oblik poklopca i oplate te vrhunsku grafiku. Zapanjujući novi izgled u skladu je s dokazanom učinkovitosti kako bi dopunio i upotpunio široki asortiman vrhunskih čamaca.

Vrhunski nosači motora

Preuzeti s modela XTO, donji nosači motora veći su i mekši što omogućuje manje vibracija i uglađeniju vožnju.

Nova i poboljšana donja jedinica

Novi V6 od 4,2 litre i 300 KS ima novu i poboljšanu donju jedinicu s novim komponentama i značajkama dizajna. Novi dizajn profila zubaca zupčanika poboljšao je kontakt i smanjio površinski tlak. Osim toga, promjenom protoka ulja unutar donjeg dijela i ležajeva koji podržavaju zupčanike poboljšana je izdržljivost.

300HP V6 Specifikacije

 

Engine

Tip agregata

4-takta, DOHC

Zapremina

4169 cm3

Broj cilindara/Konfiguracija

60 stupnjeva V6

Provrt x hod

96,0 mm x 96,0 mm

Snaga na propeleru pri srednjem br/okr

220,6 kW (300 KS) pri 5500 o/min

Maksimalan br/okr

5000 – 6000 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Fuel Induction System

EFI

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Prijenosni omjer

1.75 (21/12)

Rasplinjači

Ubrizgavanje goriva

 

Dimensions

Kapacitet posude za ulje

6,3 l / 6,0 l *sa/bez izmjene filtra ulja

Težina bez propelera

288 kg – 299 kg

 

Additional Features

Kontrola

Digitalna elektronska “Drive By Wire” daljinska komanda (DBW)

Trim & Tilt

Snaga trima & Nagib

Zavojnica rasvjete / Alternator

70 A (maks.) (punjenje akumulatora: 55 A)

Imobilizator

YCOP optional

Propeler

Opcija

Modeli s kontra rotacijom propelera

Dostupno

“Variable Trolling” sustav s promjenjivim br/okr

With DN Gauges

Shallow Water Drive

Standard

Tilt limitter

Standard

Sustav dvostrukog punjenja akumulatora

Opcija

Digital Network Gauge (6Y8/6YC)

Opcija

Digital Network Gauge II (CL7)

Opcija

“Shift Dampener System” (SDS) sustav

Opcija

Full tilt up angle

70

Kontrole gasa i mjenjača

Digitalna elektronska daljinska komanda

YCOP sustav (Imobilizator)

Primjenjivo

Napomena

Sustav upravljanja ovisi o modelu.

 

Electric-Drive Technical specs

Digital Maximizer

No

Mjerač stanja akumulatora

No
Boja

Pearl White, Light Gray Metallic