200HP
ČETVEROCILINDRIČNA ZABAVA I UZBUĐENJE.
Ova nova jedinica nudi svježi stil i suvremeni dizajn, usklađujući estetiku Premium segmenta s vodećim izvanbrodskim motorima velike snage. No, nije sve u izgledu! Sustav EFI, koji štedi gorivo, mikroprocesorski uređaj ECU i promjenjivi zakretni moment bregastog vratila poboljšavaju performanse i učinkovitost.
Na motoru od 200 KS koriste se prednosti poboljšane povezanosti na cijeloj palubi povezivanjem sa sustavom Helm Master® EX, najnovijim Yamahinim mjernim instrumentom CL5 i najnovijim elektroničkim gasom za uglađenu izmjenu stupnjeva prijenosa, uz gas dostupan za dva i tri motora.
200HP Značajke
Ugrađena mogućnost elektro-hidrauličkog i hidrauličkog upravljanja
Elektro-hidrauličko upravljanje (engl. Electro-hydraulic steering, EHS) sada je ugrađeno u motore od 200 KS opremljene značajkom Steer by Wire. Uživajte u čistom i prostranom prostoru na dnu plovila, bez pumpi, crijeva ili upravljačkih jedinica. Ne treba puniti tekućinu, čistiti i imati posebne otvore za istjecanje ili crijeva. Tehničari mogu montirati EHS znatno brže i jednostavnije, a uz to, motori opremljeni EHS-om mogu imati novi dodatni sustav Helm Master EX.
DOHC motor od 2,8 l s četiri cilindra i 16 ventila te sustavima VCT i EFI
Motor od 200 KS pruža izvrsnu učinkovitost u cijelom rasponu o/min uz značajke poput elektroničkog ubrizgavanja goriva, četiri ventila po cilindru, dvostrukog bregastog vratila (engl. Double Overhead Camshafts, DOHC) – i promjenjivog zakretnog momenta bregastog vratila (engl. Variable Camshaft Timing, VCT). Spoj naprednih tehnologija osigurava izvanredni omjer konjskih snaga po litri goriva i veliki omjer snage i težine.
Dodatno integrirano hidrauličko upravljanje
Bilo da ponovno pokrećete postojeće plovilo ili opremate potpuno novo – integrirano hidrauličko upravljanje pruža mnoge prednosti integriranog električnog upravljanja kao što su zgodniji i uredniji izgled te brže postavljanje.
Elektronički gas i mjenjač
Pružajući vozaču jednostavnu, udobnu kontrolu, dodatni digitalni mrežni sustav automatski sinkronizira konfiguracije od dva ili tri motora i ima gumb za pokretanje/zaustavljanje jednim dodirom. Naš vrhunski višenamjenski LCD zaslon mjernog instrumenta u boji, dijagonale 5 inča, vrlo je privlačna mogućnost za model od 200 KS.
Posebno izmaknuto koljenasto vratilo omogućuje kompaktan dizajn
Model 200 KS zamišljen je kao iznimno kompaktan motor, a njihova posebno izmaknuta radilica i balansna osovina pogonjena zupčanicima samo su dvije od brojnih tehničkih prednosti koje su naši inženjeri koristili kako bi ostvarili tu misao. Zahvaljujući sustavu ispušnog labirinta s vodonepropusnim vanjskim stjenkama također je iznimno tih.
Helm Master EX® olakšava stvari
Krenite s električnim paljenjem bez ključa, a zatim uronite u poboljšane značajke upravljanja za jednomotorne i dvomotorne brodove s preciznim sustavom upravljanja upravljačkom palicom. Zavalite se i uživajte u pogledu uz značajku AutoPilot i stvari lagano držite na oku, jer svjetlo na motoru pokazuje kada je jedinica u brzini
Funkcija TotalTilt™ s integriranim ograničenjem nagiba
Yamahina ekskluzivna funkcija TotalTilt™ omogućuje potpuno podizanje ili spuštanje (dok se ne dodirne klip trima) iz bilo kojeg položaja jednostavnim dvostrukim pritiskom na odgovarajući gumb za nagib. Tijekom postupka oglašava se zvučni signal kako bi upozorio ekipu da oslobode prostor oko vanbrodskog motora, a integrirani graničnik nagiba može se prilagoditi kako bi pristajao svakom plovilu.
Kontrola promjenjivog broja okretaja za laganu plovidbu
Praktična tipka na tahometru koja vam omogućuje trenutačni nadzor nad brojem okretaja motora još je jedna značajka dodatnog digitalnog mrežnog sustava – što olakšava prilagodbu brzine motora u praktičnim koracima od 50 o/min između 650 i 900 o/min. Nagrada je uglađeno i opušteno krstarenje.
SDS (Shift Dampening System)
Prvi put predstavljeno, patentirano Yamahino rješenje Shift Dampener System (SDS), za veće modele V8 i V6 motora, odlična je značajka koja značajno smanjuje zvuk koji proizvodi promjena brzina. Krmena osovina s utorima i stražnja pločica upijaju buku i vibracije, u pozorno projektiranom rješenju koje omogućuje uglađeniju i tišu promjenu brzina.
Digitalni mrežni mjerni instrumenti (po odabiru)
Putem Yamahinog vlastitog mrežnog sustava, svi naši EFI motori mogu se povezati sa širokim rasponom digitalnih instrumenata – kako bi vam pomogli da izvučete najbolje od svog motora. Višenamjenski tahometar prikazuje o/min, sate rada motora, kut trima, tlak ulja i lampice upozorenja. Kombinirani mjerni instrument za brzinu i upravljanje gorivom prikazuje podatke o brzini, razini goriva u spremniku i ekonomičnosti.
200HP Specifikacije
Engine
Tip agregata | 4-takta, DOHC, In-Line Four-Cylinder, 16-valves |
Zapremina | 2,785cc |
Broj cilindara/Konfiguracija | L4 |
Provrt x hod | 96.0 x 96.2 |
Snaga na propeleru pri srednjem br/okr | 200hp @ 5,500rpm |
Maksimalan br/okr | 5,000 – 6,000rpm |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Fuel Induction System | EFI |
Sustav paljenja | Electronic ignition (TCI) |
Sustav pokretanja | Electronic ignition (TCI) |
Prijenosni omjer | 26/14 1.86 |
Dimensions
Preporučena visina krmenog zrcala | L: 516mm X:643mm |
Kapacitet posude za ulje | 4.5 L |
Težina bez propelera | 243kg – 245kg |
Additional Features
Kontrola | Digitalna elektronska “Drive By Wire” daljinska komanda (DBW) |
Trim & Tilt | Snaga trima & Nagib |
Zavojnica rasvjete / Alternator | 50A (Laadcapaciteit 31A) |
Imobilizator | Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP) sustav protiv neovlaštene upotrebe i krađe |
Propeler | Opcija |
Modeli s kontra rotacijom propelera | Dostupno |
Shallow Water Drive | Standard |
Tilt limitter | Opcija |
“Shift Dampener System” (SDS) sustav | Opcija |
Electric-Drive Technical specs
Digital Maximizer | No |
Mjerač stanja akumulatora | No |