15HP
PREDNOSTI MALOG MOTORA, PERFORMANSE VELIKOGA
Ovaj svestrani, dvocilindrični 4-taktni motor kombinira snagu i odzivnost – i omogućuje iznimno uglađenu vožnju. Iznimno niska potrošnja goriva znači i da manje zagađuje okoliš te da su emisije smanjene na minimum.
Također možete uživati u brojnim dodacima koje dobivate isključivo na vanbrodskim motorima tvrtke Yamaha. Pogodnosti poput računalno upravljanog paljenja, posebnog sustava pokretanja s manjim opterećenjem, pumpe za gorivo hlađene vodom i prigušivača zvuka – koje sve uobičajeno možete pronaći na većim motorima. Zbog komercijalne, profesionalne ili osobne upotrebe čini se da ima pobjedničku formulu.
15HP Značajke
Trenje upravljača
Zahvaljujući brojnim značajkama upravljanje motorom 15hp vrlo je lako i udobno – od poluge mjenjača postavljene na prednju stranu motora i podešavanja trenja pri upravljanju samo jednom polugom do ručnog pokretača s malim opterećenjem. Ručka ugrađena na nosaču i nosive površine za polaganje straga omogućuju lako rukovanje i prenosivost.
PrimeStart™
Pokrenite vanbrodski motor jednostavno kao i automobil – čak i kad je hladan. Ekskluzivni sustav PrimeStart™ tvrtke Yamaha osigurava paljenje motora iz prvog puta svaki put kada koristite električno ili ručno paljenje.
Alternator velike snage
Nikada nemojte ostati bez energije. Alternator velike snage jamči uvijek dovoljno energije za pokretanje motora – čak i nakon duljeg razdoblja u praznom hodu ili ako ste vozili pri malom broju okretaja.
Sustav plitkog vodenog pogona
Sa sigurnošću se možete voziti prema obali zahvaljujući sustavu plitkog vodenog pogona. Budući da osigurava opširnu zaštitu za propeler, obali se možete približiti koliko god vam je potrebno.
Zaštita od pokretanja u brzini
S ovakvom snagom pogrešno pokretanje može dovesti do neugodnih situacija. No, takve brige nećete imati zahvaljujući sustavu zaštite od pokretanja u brzini. Kod modela s ručnim paljenjem, pokretač se blokira ako se uključi bilo koja brzina osim praznog hoda. Kod verzija s električnim pokretanjem, dovod snage do motora pokretača je izoliran sve do odabira praznog hoda.
Sustav za ispiranje svježom vodom
Lako dostupan konektor postavljen sprijeda omogućuje jednostavno ispiranje soli i prljavštine iz vodova bez potrebe za pokretanjem motora: jednostavno priključite crijevo i spremni ste. To je vrlo učinkovit način za smanjivanje korozije i produljenje vijeka trajanja vanbrodskog motora.
15HP Specifikacije
Engine
Tip agregata | 4-takta |
Zapremina | 362 cm³ |
Broj cilindara/Konfiguracija | 2/redni, SOHC |
Provrt x hod | 63.0 mm x 58.1 mm |
Snaga na propeleru pri srednjem br/okr | 11.0 kW / 5,500 okr/min |
Maksimalan br/okr | 5,000 – 6,000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Fuel Induction System | 1-rasplinjač |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Električno (E, EH, EP), Ručno (MH) s “Prime Start” sustavom |
Prijenosni omjer | 2.08 (27:13) |
Dimensions
Preporučena visina krmenog zrcala | S438L:565mm |
Težina s propelerom | F15CMHS: 51.0kg,F15CMHL: 53.0kg,F15CES: 52.0kg,F15CEL: 54.0kg,F15CEHL: 56.0kg,F15CEPL: 60.0kg |
Kapacitet spremnika goriva | zasebno, 25Litara |
Kapacitet posude za ulje | 1.8Litara |
Additional Features
Kontrola | Okretna ručica (MH, EH), Daljinska komanda (E, EP) |
Trim & Tilt | Power Tilt (EP), Ručno (MH, EH, E) |
Zavojnica rasvjete / Alternator | 12V -10As ispravljačem/regulatorom** |
Propeler | Uključeno |
Napomena | Podaci o snazi (kW) zasnivaju se na normi ICOMIA 28 mjereno na osovini propelera |
Electric-Drive Technical specs
Digital Maximizer | No |
Mjerač stanja akumulatora | No |