PRObike – Yamaha

TÉNÉRÉ 700 EXPLORE

Od 2019. Ténéré 700 omogućuje da istraživanje bude dostupnije više nego ikad prije. Lagan, kompaktan i svestran, ovaj se stroj brzo etablirao kao konačni odabir motocikla onih vozače koji cijene njegovu izvanrednu udobnost na velikim cestovnim udaljenostima, kao i izvanredne performanse izvan ceste.
Kategorija:

TÉNÉRÉ 700 EXPLORE

ISTRAŽI SVOJ SLJEDEĆI OBZOR.

Sada će Ténéré 700 Explore učiniti globalna putovanja i međunarodna istraživanja još dostupnijima. Njegova jedinstvena specifikacija savršeno kombinira udobnost i performanse, uključujući prednju vilicu i sustav stražnjeg ovjesa sa smanjenim hodom kotača marke KYB, uz viši i širi vjetrobran za putovanja koji dodatno štiti od vjetra.

Izmijenjene postavke ovjesa čine Ténéré 700 Explore još pristupačnijim zahvaljujući manjoj visini sjedala, dok ga bočni nosači kofera na koje se mogu postaviti originalni Yamahini tvrdi i meki koferi, koji su dodatna oprema, čine idealnim za dulja putovanja. Treba vam samo spremnik pun goriva i svijet je vaš.

TÉNÉRÉ 700 EXPLORE Značajke

Izmijenjena prednja vilica marke KYB od 43 mm

Radi bolje praktičnosti i lakšeg pristupa tlu Ténéré 700 Explore opremljen je prednjom vilicom promjera 43 mm marke KYB koje imaju hod kotača od 190 mm, 20 mm manje od modela Ténéré 700. Izmijenjene brzine opruge omogućuju stabilnu i udobnu vožnju pri putovanju s prtljagom – i smanjenje hoda ovjesa čime je postignuta manju visina sjedala.

Podesivi stražnji amortizer

Motocikl je opremljen posebno razvijenim amortizerom marke KYB s povećanom brzinom opruge koja pruža izvrsnu udobnost i upravljivost čak i kada ste potpuno natovareni. Omogućujući hod od 180 mm – 20 mm manje od modela Ténéré 700 – daljinski prilagodljivi amortizer omogućuje manju visinu sjedala radi lakšeg pristupa tlu.

Niže sjedalo

Za lakše penjanje na sjedalo i silazak s njega, visina sjedala najnovijeg modela Ténéré 700 Explore niža je i iznosi 860 mm – 15 mm manje od modela Ténéré 700. To omogućuje razne prednosti, uključujući lakši pristup tlu za dodatnu upravljivost pri vožnji malim brzinama u kompliciranim situacijama izvan ceste ili u gustom prometu.

Povećana zaštita od vjetra

Kada vozite na dugim udaljenostima, cijenit ćete dodatnu zaštitu od vjetra koju pruža tvornički ugrađeni veći vjetrobran. Viši i širi od standardnog dizajna ima 50 % veću površinu kako bi se osigurala poboljšana udobnost putovanja.

Namjenski brzi mjenjač

Jedinstvena specifikacija modela Ténéré 700 Explore usmjerena je na pružanje dodatne udobnosti i praktičnosti. Novi brzi mjenjač ima postavke koje su posebno razvijene za agregat CP2 od 690 ccm. Sada možete uživati u besprijekornom prebacivanju u viši stupanj prijenosa za uglađenije i učinkovitije ubrzanje.

Odabir bočnih kofera

Ténéré 700 Explore ima bočne kofere kao originalnu opremu, a kada kupite svoj novi motocikl možete odabrati postavljanje* originalnih Yamahinih aluminijskih bočnih kofera dostupnih u crnoj ili srebrnoj boji – ili možete odabrati mekane torbe Explorer. *Uz dodatnu cijenu.

TFT mjerni instrument dijagonale pet inča s dvije teme i mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom

TFT zaslon u boji dijagonale pet inča omogućuje dvije različite teme za zaslon – suvremeni dinamični dizajn i tradicionalniji izgled koji podsjeća na analogno doba. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani.

Četverotaktni CP2 agregat od 690 ccm

Yamahin CP2 agregat od 690 ccm dizajniran je za pružanje najsenzacionalnijeg i maksimalno zadovoljavajućeg iskustva vožnje na bilo kojem terenu. Proizvodeći snažan linearni okretni moment, ova pogonska jedinica s koljenastim vratilom postavljenim pod 270° snažno će vući sve od niskih okretaja, čineći model Ténéré 700 Explore izvanrednim izvođačem u najraznovrsnijim uvjetima.

ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada

ABS s 3 načina rada pruža vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne prometnice. U načinu rada 2 uključuje se prednji kotač, a isključuje stražnji, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom vožnje van ceste.

Ergonomski oblikovan spremnik goriva od 16 litara

Uz tanak stražnji dio koji omogućuje opušteno prianjanje koljena i prirodan položaj sjedenja, spremnik za gorivo pridonosi jednostavnoj ergonomiji koja ovaj motocikl čini vrhunskim, svestranim pustolovnim motociklom. Zahvaljujući iznimnoj ekonomičnosti potrošnje goriva CP2 agregata, spremnik goriva od 16 l omogućuje vam veliki domet između punjenja, tako da nema zabrinutosti glede dometa kada ste usred ničega.

Potpuno LED osvjetljenje i USB utičnica

Agresivna maska s četiri prednja LED svjetla nadahnuta je motociklima za pustinjske utrke čiji DNK seže sve do Yamahinih strojeva koji su pobjeđivali na reliju Dakar. Potpuno LED osvjetljenje ima kompaktne prednje i stražnje pokazivače smjera i lagano stražnje svjetlo za iznimnu vidljivost uz izvrsnu pouzdanost i malu težinu.

Lagani kotači sa žbicama

Baš kao Yamahini tvornički motocikli za vožnju relija, model Ténéré 700 Explore ima prednji kotač od 21 inča i stražnji kotač od 18 inča, u kojima je spojena mala težina s golemom snagom i izvrsna otpornost na udarce. Kako bi osigurali visoku razinu trenja i dugotrajno prianjanje na blatu i asfaltu, aluminijski kotači sa žbicama ovog modela anodizirani su zlatnom bojom i opremljeni gumama Pirelli Scorpion Rally.

TÉNÉRÉ 700 EXPLORE Specifikacije

 

Agregat

Tip agregata

4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC

Zapremina

689 ccm

Provrt x hod

80,0 × 68,6 mm

Omjer kompresije

11,5 : 1

Maksimalna snaga

54,0 kW (73,4 KS) @ 9.000 o/min

Maksimalan okretni moment

68,0 Nm pri 6.500 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

4,16 l / 100 km

CO2 emission

100 g/km

Rasplinjač

Elektronično ubrizgavanje goriva

 

Šasija

Okvir

dvostruke grede, Čelične cijevi

Kut prednje vilice

27º

Predtrag

105 mm

Sustav ovjesa sprijeda

Preokrenuta teleskopska vilica

Sustav ovjesa straga

link ovjes, Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

190 mm

Hod ovjesa straga

180 mm

Prednja kočnica

Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm

Prednja guma

90/90-21 M/C 54V

Stražnja guma

150/70 R 18 M/C 70V

 

Dimenzije

Ukupna dužina

2.350 mm

Ukupna širina

905 mm

Ukupna visina

1.500 mm

Visina sjedala

860 mm

Međuosovinski razmak

1.590 mm

Minimalna udaljenost od tla

225 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

211 kg

Kapacitet spremnika goriva

16 l

Kapacitet spremnika za ulje

3 l

 

 

Boja

Tech Kamo