PRObike – Yamaha

TÉNÉRÉ 700 WORLD RALLY

Godine 1983. sve je promijenio Yamahin prvi model Ténéré. Svojim velikim spremnikom za gorivo i robusnom svestranošću za svaku prigodu, ovaj najprodavaniji motocikl otvorio je uzbudljivo novo doba pustolovne vožnje. Četrdeset godina kasnije, ekskluzivni dugoprugaš Ténéré 700 World Rally odaje počast Yamahinim motociklima koji su pobjeđivali na Dakru – i pruža vam slobodu da idete kamo god poželite.
Kategorija:

TÉNÉRÉ 700 WORLD RALLY

LEGENDA ZOVE.

Nadahnut strojevima koji su odnijeli šest pobjeda na Dakaru u rukama legendarnog francuskog vozača Stéphanea Peterhansela, Ténéré 700 World Rally ima ekskluzivne tvorničke trkaće boje – a njegove visoke specifikacije uključuju lagani Akrapovič prigušivač, kao i poseban dugi hod vilice, kotači i ravno sjedalo u crnoj boji.

Ovaj vrhunski pustolovni motocikl najsofisticiraniji je model iz asortimana Yamaha Adventure. Uz dvostruki spremnik za gorivo zapremnine 23 litre i čuveni CP2 agregat velikog okretnog momenta zapremnine 690 ccm te ovjes marke KYB najbolji u klasi i TFT mjerni instrument koji se može povezati, Ténéré 700 World Rally spreman je za svaku pustolovinu.

 

TÉNÉRÉ 700 WORLD RALLY Značajke

Boje preuzete iz starijeg Yamahina asortimana Rally Racing

Kako bismo proslavili 40 godina otkako je prvi Ténéré svim vozačima otvorio novi svijet pustolovina, World Rally ima povijesnu shemu Yamahinih trkaćih boja nadahnutu tvorničkim trkaćim motociklima Stéphana Peterhansela. Grafikama speedblock srebrne boje i prugom fluorescentne ružičaste boje na postojanoj podlozi plave boje, Ténéré 700 World Rally odaje počast Yamahinim višestrukim pobjedama na najtežoj utrci na svijetu. Prednji blatobran također je obojen plavom bojom kako bi pristajao oklopu, a za dodatnu ekskluzivnost, vanjske cijevi vilice, sjedalo i obruči kotača crne su boje.

Lagani slip-on ispušni top marke Akrapovič

Ovaj vrhunski pustolovni motocikl konstruiran je s iznimno visokom razinom specifikacija i sadrži vrhunske komponente iz cijelog asortimana. Svojim dubokim i izazovnim zvukom ispuha, ispušni top marke Akrapovič naglašava jedinstven karakter CP2 agregata s polugom pogona pod 270° i ističe opremu ovog ekskluzivnog stroja najbolju u klasi.

Dvostruki bočni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre

Dvostruki bočno postavljeni spremnici za gorivo zapremnine 23 litre nalaze se nisko na podvozju centralizirajući masu za okretno rukovanje. Gornji dio spremnika nalazi se mnogo niže nego na modelu Ténéré 700 kako bi se vozaču omogućila laka mobilnost.

Ravno 2-dijelno sjedalo nadahnuto relijem

Dizajn dvodijelnog sjedala omogućuje jednostavno uklanjanje stražnjeg dijela kako bi se omogućila ugradnja dodatne opreme poput nosača ili prtljage. Konstrukcija od materijala crno-sive boje oblikovana je tako da pruži čvrstu, no udobnu vožnju. Ravan profil omogućuje vam da se pomičete natrag i naprijed uz minimalan napor pri prebacivanju tjelesne težine kako biste zadržali nadzor na neravnom terenu – a ergonomija modela Ténéré 700 World Rally prilagođena je vožnji u sjedećem i uspravnom položaju.

TFT instrument u boji od 5 ” s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom

TFT zaslon u boji dijagonale 5 inča nudi vam tri različita prikaza zaslona – od suvremenog digitalnog dizajna do tradicionalnijeg analognog izgleda – a tu je i zaslon u stilu itinerera s mjeračem putovanja. CCU motocikla komunicira s aplikacijom MyRide tako da se tekstne poruke i upozorenja o dolaznim pozivima prikazuju na zaslonu, omogućujući vam da ste uvijek povezani.

ABS s mogućnošću prebacivanja između tri načina rada

ABS s 3 načina rada daje vam mogućnost da odlučite točno kako želite da se vaš motocikl ponaša na različitim podlogama. Način 1 potpuno uključuje ABS na oba kotača – zakonski zahtjev za javne ceste. U načinu rada 2 uključuje se prednji kotač i isključuje stražnji, pružajući dodatnu sigurnost na nestabilnim šljunčanim stazama. Način rada 3 potpuno isključuje ABS pružajući vam vrhunsku upravljivost tijekom vožnje van ceste.

Prednja vilica marke KYB od 43 mm, iznimnih značajki, s hodom od 230 mm

Za predvidivo terensko rukovanje i jednostavno upravljanje, Ténéré 700 World Rally opremljen je prednjom vilicom od 43 mm marke KYB koja osigurava potpunu prilagodbu predopterećenja opruge, kao i kompresiju i amortiziranje odskoka – omogućujući vam da ih postavite tako da pristaju različitim opterećenjima, terenima i brzinama. Vanjske cijevi anodizirane u crnoj boji pružaju prepoznatljiv izgled, a uz hod prednjeg kotača od 230 mm ovaj kvalitetni prednji ovjes izrađen je za ekstremne terenske vožnje.

Prilagodljivi amortizer upravljača marke Öhlins

Montiran blizu gornje trostruke obujmice, kompaktni i lagani amortizer marke Öhlins pruža dodatni nadzor podvozja – osobito na zahtjevnim neravnim terenima. Ima 18 različitih postavki amortizacije, što omogućuje odabir željene razine osjećaja i povratnih informacija.

Aluminijski stražnji amortizer s hodom od 220 mm

Prilagodljiv sustav stražnjeg ovjesa ima posebnu sponu i opremljen je stražnjim amortizerom iznimnih specifikacija koji ima spremnik i aluminijsko tijelo koje osigurava dosljedno prigušivanje udaraca. Veliki odbojnik upotrebljava se za svladavanje najgrubljeg terena.

Agregat CP2 zapremnine 690 ccm velikog okretnog momenta

Kada osjetite 2-cilindrični CP2 agregat zapremnine 690 ccm, s polugom pogona pod 270°, shvatit ćete zašto je to jedan od najuspješnijih Yamahinih agregata. Snažan linearni okretni moment čini ga učinkovitim i upravljivim izvođačem na cesti – a izvrsna ekonomičnost potrošnje goriva, kompaktne dimenzije i mala težina čine ga idealnim pustolovnim pogonskim strojem.

 

TÉNÉRÉ 700 WORLD RALLY Specifikacije

 

Agregat

Tip agregata

4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila

Zapremina

689 ccm

Provrt x hod

80,0 mm x 68,6 mm

Omjer kompresije

11.5:1

Maksimalna snaga

55 kW pri 9.000 o/min

Maksimalan okretni moment

69 Nm pri 6.500 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

4,3 l /100 Km

CO2 emission

100 g/km

Rasplinjač

Elektronično ubrizgavanje goriva

 

Šasija

Okvir

dvostruke grede, Čelične cijevi

Kut prednje vilice

27º

Predtrag

105 mm

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopska preokrenuta vilica, Ø 43 mm

Sustav ovjesa straga

link ovjes, Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

230 mm

Hod ovjesa straga

220 mm

Prednja kočnica

Hidraulični dvostruki disk, Ø 282 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm

Prednja guma

90/90-21 M/C 54V

Stražnja guma

150/70 R 18 M/C 70V

 

Dimenzije

Ukupna dužina

2.370 mm

Ukupna širina

905 mm

Ukupna visina

1.490 mm

Visina sjedala

890 mm

Međuosovinski razmak

1.595 mm

Minimalna udaljenost od tla

255 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

219 kg

Kapacitet spremnika goriva

23,0 l

Kapacitet spremnika za ulje

3,0 l

 

 

Boja

Trophy Blue