TRACER 9 GT
POJAČAJTE DOŽIVLJAJ
U standardnu opremu ulaze aerodinamični bočni koferi, u koje možete pohraniti integralnu kacigu, koji imaju tvrde stranice u odgovarajućoj boji motocikla. Ako vam treba dodatni prostor, možete postaviti dodatni gornji kofer – a potpuno samostalni sustav nosača prtljage daje prirodan osjećaj vožnje čak i kad je sasvim napunjen.
Za pouzdanu noćnu vožnju TRACER 9 GT opremljen je prilagodljivim LED svjetlima koja jače svijetle što se više naginjete – dok grijači ručki koji imaju 10 položaja prilagodbe omogućuju da ruke budu tople bez obzira na vremenske uvjete. A za vrhunsku sportsku svestranost ovaj tehnološki napredni motocikl ima sustav QSS za uglađenije i brže mijenjanje brzina naviše i naniže.
TRACER 9 GT Značajke
Poluaktivni ovjes marke KYB
Potpuno prilagodljivi prednji i stražnji sustav elektroničkog ovjesa reguliran je od strane 6-osovinskog IMU-a i ECU-a koji aktiviraju hidrauličku jedinicu (HU, Hydraulic Unit) i jedinicu za nadzor ovjesa (SCU, Suspension Control Unit). Postavke amortizacije trenutačno se prilagođuju s pomoću solenoida kako bi se postigla uglađena i sigurna vožnja – bez obzira na opterećenje ili uvjete vožnje. Način rada postavlja se putem TFT zaslona.
Bočni koferi tvrdih stranica
Bočni koferi tvrdih stranica u odgovarajućoj boji postavljeni su kao standardna oprema. U svaki kofer može se smjestiti integralna kaciga – a za prirodan osjećaj vožnje koferi su postavljeni na potpuno samostalni sustav nosača. Također je moguće postaviti i gornji kofer.
Sustav QSS za mijenjanje brzina nagore i nadolje
TRACER 9 GT opremljen je sustavom brzog mjenjača (eng. Quick SHIFT, QSS) za brže i uglađenije mijenjanje brzina bez spojke. Senzor na poluzi za prebacivanje stupnjeva prijenosa prepoznaje kretanje, a ECU trenutačno prekida okretni moment pogona CP3 agregata od 890 ccm omogućujući neometano prebacivanje brzina u sredini zavoja što održava ravnotežu i stabilnost podvozja, a osigurava opuštenije krstarenje.
Adaptivna LED svjetla
Nova generacija adaptivnih LED svjetala osvjetljavaju kriznu točku svakog zavoja kako bi vas vodili u najmračnijim noćima. Jačina svjetla se automatski povećava kako kut naginjanja postaje veći, dajući jasno vidno polje koje dugo u noć omogućuje sportsku vožnju. Sustav djeluje kada je motocikl nagnut za više od 7º i pri brzini od najmanje 5 km/h.
Grijač ručica
Potpuno integrirani grijač ručki s 10 razina u potpunosti se regulira kotačićem na upravljaču i nadzire preko glavnog TFT zaslona. Posebno oblikovane ručke imaju tanju gumu koja omogućuje učinkovit prijenos topline za udobnost u svim vremenskim uvjetima.
Posebne boje i grafike
TRACER 9 GT dostupan je u ekskluzivnoj novoj završnoj čistoj bijeloj boji s novim grafikama na bočnim poklopcima za prepoznatljiv izgled. TRACER 9 GT dostupan je i u Midnight Black boji
Agregat CP3 zapremnine 890 ccm, usklađen je s normom EU5
Razvijajući visoke razine linearnog okretnog momenta u rasponu niskih do srednjih okretaja, tekućinom hlađeni CP3 agregat od 890 ccm, postiže izvanredno ubrzanje i uzbudljive brzine na izlazima iz zavoja – čineći ovaj model TRACER 9 GT najviše sportskim ikad. Optimizirani omjeri prijenosa i A&S spojka pružaju iznimno uglađene performanse – a veličanstveni zvuk ispuha s dvije izlazne cijevi i učinkovitim sustavom usisa pojačavaju uzbuđenje svake vožnje.
Lagani aluminijski okvir lijevan metodom kontroliranog punjenja
TRACER 9 GT opremljena je aluminijskim okvirom Deltabox lijevanim postupkom kontroliranog punjenja koji osigurava visoke razine čvrstoće koja sportskim motociklima daje okretnost uz stabilnu sigurnost. Za izvrsnu stabilnost pri velikim brzinama, u kombinaciji sa sportskom vožnjom zavojima i okretnim upravljanjem, tu je produljena aluminijska stražnja vilica specifična za model TRACER 9.
6-osovinska IMU (Inertial Measurement Unit, jedinica za mjerenje inercije) uz dodatna pomagala za vožnju osjetljiva na naginjanje
TRACER 9 GT opremljen je nekim od najnaprednijih elektroničkih pomagala za vožnju za dodatno samopouzdanje i preciznu upravljivost u različitim vremenskim uvjetima i uvjetima površine ceste. Razvijen iz modela R1M, kompaktni novi 6-osovinski IMU upravlja s 3 načina osjetljivosti na naginjanje sustava nadzora prianjanja stražnjeg kotača (TCS, Traction Control System), kao i sustavom nadzora proklizavanja (SCS, Slide Control System), sustavom nadzora podizanja prednjeg kotača (LIF, LIFt Control System) i sustavom nadzora kočenja (BC, Brake Control).
Suvremeni dizajn i stil
Kompaktan i aerodinamičan dizajn oklopa modelu TRACER 9 GT pruža suvremen i dojmljiv izgled koji savršeno prenosi uzbudljivi sportski karakter motocikla uz njegove svestrane mogućnosti krstarenja. Lagani oklop poboljšava udobnost u vožnji na velikim udaljenostima, a spremnik za gorivo od 18 litara osigurava raspon između zaustavljanja za točenje goriva veći od 350 km.
Potpuno LED osvjetljenje
TRACER 9 GT u potpunosti je opremljen kompaktnom LED rasvjetom. Odvojena monožarišna glavna duga/kratka svjetla daju motociklu dinamičan izgled i osiguravaju vrhunsko osvjetljenje u svim situacijama. LED pokazivači smjera pojačavaju status vrhunskog motocikla, a stražnja svjetla specifična su baš za liniju modela TRACER poboljšavajući lagani izgled motocikla i sportski osjećaj.
Dvodijelni 3,5-inčni TFT mjerni instrument
Dvodijelni 3,5-inčni TFT zasloni pružaju intuitivne podatke jednostavne za čitanje koji vam omogućuju da se potpuno informirani usredotočite na vožnju. Dok lijevi zaslon prikazuje bitne operativne informacije kao što su brzina, broj okretaja u minuti, prijenos i način pomoći vozaču, desni zaslon sadrži sporedne podatke, uključujući mjerač okretaja, temperaturu te mjerač puta 1 i mjerač puta 2.
TRACER 9 GT Specifikacije
Agregat
Tip agregata | Hlađenje tekućinom, 4-takta, 4-ventila, 3 – cilindara, DOHC |
Zapremina | 890 |
Provrt x hod | 78 mm x 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11.5:1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119 KS) @ 10.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 93,0 Nm (9,5 kg-m) @ 7.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 5.0 L/100km |
CO2 emission | 116 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 25° 00’ |
Predtrag | 108 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 137 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70Z R17 M/C (58W) (bez zračnice) |
Stražnja guma | 180/55Z R17 M/C (73W) (bez zračnice) |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.175 mm |
Ukupna širina | 885 mm |
Ukupna visina | 1.430 mm-1.470 mm |
Visina sjedala | 810 mm-825 mm |
Međuosovinski razmak | 1.500 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 220 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 18.7 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,5 l |