NIKEN GT
PONOVNA REVOLUCIJA.
Ključ izvanredne učinkovitosti rukovanja modelom NIKEN GT Yamahin je sustav LMW. Uz dvostruke nagnute prednje kotače, ovaj inovativni prednji dio pruža vodeću učinkovitost vožnje zavojima u klasi s poboljšanim osjećajem stabilnosti – i to je ono što ovu vrhunsku sportsku krstaricu čini jednom od strojeva u svojoj kategoriji s najviše mogućnosti.
Širok raspon značajnih poboljšanja pruža vam još udobniju i uzbudljiviju vožnju – uključujući novi prilagodljivi vjetrobran i udobno sjedalo, kao i izmijenjeni stražnji ovjes. Agregat CP3 od 890 ccm veće je zapremnine i udovoljava normi EU5 te pruža još jači i uglađeniji okretni moment za ubrzanje bez napora – a TFT mjerni instrument dijagonale 7 inča omogućuje vam povezivanje s pametnim telefonom i Garmin navigaciju preko cijelog zaslona.
NIKEN GT Značajke
Tehnologija nagibnih višestrukih kotača (engl. Leaning Multi Wheel, LMW)
Napredan dizajn nagibnih višestrukih kotača (LMW) na modelu NIKEN GT donosi uzbudljiv i pouzdan osjećaj u zavojima. Yamahin jedinstveni dizajn tipa Ackermann, s paralelnim četverostranim krakovima i slobodno ovješenim teleskopskim ovjesom, pruža bolji osjećaj stabilnosti i prianjanja u zavojima pri različitim uvjetima na terenu.
TFT mjerni instrument dijagonale 7 inča
Veliki TFT mjerni instrument u boji dijagonale 7 inča ima zaslon visoke svjetline koji vam pruža jasne i lako čitljive informacije o uvjetima rada u stvarnom vremenu. Možete birati između tri različita izgleda zaslona, svaki u svom prepoznatljivom stilu koji pristaje pojedinačnim željama i različitim uvjetima vožnje. Utičnica USB-A ispod mjernog instrumenta služi za održavanje vašeg pametnog telefona spremnog za akciju.
Mogućnost povezivanja i navigacija
Sofisticirani novi, povezani TFT zaslon u boji dijagonale 7 inča, kojim se upravlja jednostavnom upravljačkom palicom, ima odabir između tri stila zaslona. S pomoću Yamahine aplikacije MyRide možete pristupiti pametnom telefonu radi glazbe, informacija o vremenu, poziva** i obavijesti. Garmin navigacija s cjelokupnom kartom* olakšava svako putovanje – dok se tekst može prikazati kada je NIKEN GT parkiran. (* Za Garmin navigaciju s cjelokupnom kartom potreban je ugovor o pretplati za uslugu i ne nudi se u svim zemljama. Neke značajke navigacije nisu dostupne u svim zemljama, dostupnost provjerite u tvrtki Garmin. ** Potrebne su slušalice povezane putem Bluetootha s modelom NIKEN GT. Slušalice nisu uključene.)
Posebno razvijen agregat CP3 od 890 ccm, koji udovoljava normi EU5
NIKEN GT pogoni verzija našeg CP3 agregata od 890 ccm, koji udovoljava normi EU5 i razvijen je isključivo za ovu jedinstvenu sportsku krstaricu. Iako je sličan dizajnu modela MT-09 i TRACER 9, agregat modela NIKEN GT ima povećanu masu koljenastog vratila za snažnije performanse pri nižim okretajima i učinkovitije kočenje agregatom.
Jednostavna prilagodba vjetrobrana jednom rukom
Za veću udobnost vožnje NIKEN GT ima novi vjetrobran koji se može prilagoditi po visini do ukupno 70 mm kako bi pristajao različitim stilovima vožnje i tjelesnim građama vozača. Njegov poseban aerodinamičan dizajn ravnomjerno raspoređuje zrak kako bi se spriječilo stvaranje niskog tlaka iza vozača i vožnja bila stabilna i udobna.
Preoblikovano udobno sjedalo
Novo sjedalo izmijenjenog je oblika i drugačije debljine obloge oko vozačeva unutarnjeg dijela bedara, što omogućuje lakši pristup tlu i čini udobnije penjanje i silaženje.
Bočni koferi tvrdih stranica pune veličine
Bočni koferi tvrdih stranica, svaki zapremnine 30 litara, postavljeni su na preoblikovan sustav nosača. U svaki kofer može stati integralna kaciga. Dizajn je takav da se mogu brzo ukloniti i zaključati, a pružaju dovoljno prostora za spremanje prtljage za duga putovanja.
Vrhunsko stanje i završna obrada
Yamahina vodeća sportska krstarica konstruirana je prema najvišim specifikacijama. Od potpunog LED osvjetljenja do laganog, ručno zavarenog, aluminijskog spremnika goriva od 18 l, vrhunski pristajanje i vodeća u klasi završna obrada karoserije crne boje s brončanim pojedinostima naglašavaju poseban status ovog jedinstvenog motocikla.
Poboljšana tehnologija elektroničkog upravljanja
Kvaliteta vožnje modela NIKEN GT poboljšana je usvajanjem novog Yamahina sustava elektronički upravljanog gasa (engl. Yamaha Chip Controlled Throttle, YCC-T) sa senzorom položaja ručke za gas (engl. Acceleration Position Sensor Grip, APSG) koji vam daje još precizniju kontrolu i uglađenije kretanje s mjesta. Izmijenjena kontrola proklizavanja zajedno s D-načinom rada u tri položaja i tempomatom čine model NIKEN GT prilagodljivim najrazličitijim uvjetima.
Brzi mjenjač za mijenjanje u više i niže brzine, A&S spojka
NIKEN GT prava je sportska krstarica dizajnirana za pružanje uzbudljivih sportskih performansi, kao i izvanrednu mogućnost vožnje na velike udaljenosti. Uz novi brzi mjenjač za mijenjanje u više i niže stupnjeve prijenosa te A&S spojku možete maksimalno uživati u punom potencijalu agregata CP3 od 890 ccm visokog okretnog momenta!
Poboljšani dizajn glavnog okvira
Radi prilagodbe novom snažnijem agregatu od 890 ccm, kao i prilagodljivom vjetrobranu i TFT zaslonu dijagonale 7 inča, izmijenjen je hibridni okvir modela NIKEN GT. Uz ispušnu granu od lijevanog čelika s glavnim okvirom od čelične cijevi i stražnjim nosačima od lijevanog aluminija, ovaj jedinstveni dizajn daje visoku razinu stabilnosti zajedno sa sportskom okretnošću.
Izmijenjeni stražnji ovjes
Za još uglađeniju vožnju poboljšane su postavke stražnjeg ovjesa modela NIKEN GT – a tu je i nova lagana kovana aluminijska spojnica izmijenjenog omjera poluge koja pruža visoku razinu udobnosti i stabilnosti podvozja bez obzira vozite li se sami ili sa suvozačem.
NIKEN GT Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 – cilindara, EURO5 |
Zapremina | 890 ccm |
Provrt x hod | 78,0 mm × 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11.5:1 |
Maksimalna snaga | 84,5 kW (114,9 KS) / 10.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 90,7 N-m (9,2 kgf-m) / 7.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 5,8 l / 100 km |
CO2 emission | 135 g/km |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 20°00′ |
Predtrag | 74 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 110 mm |
Hod ovjesa straga | 125 mm |
Prednja kočnica | 298 mm |
Stražnja kočnica | 282 mm |
Prednja guma | 120/70R15M/C 56V bez unutarnje zračnice |
Stražnja guma | 190/55R17M/C 75V bez unutarnje zračnice |
Track | 410 mm |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.150 mm |
Ukupna širina | 875 mm |
Ukupna visina | 1.395 mm do 1.430 mm |
Visina sjedala | 825 mm |
Međuosovinski razmak | 1.510 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 150 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 270 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 18 l / 4,8 galona (SAD) / 4,0 galona (UK) |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,60 l / 3,80 qt (SAD) / 3,16 qt (UK). |