XSR700 XTRIBUTE
VOZITE LEGENDU
Ovaj poseban spoj bezvremenskog dobrog izgleda i suvremene tehnologije savršeno ilustrira pravi duh filozofije Faster Sons. Uz jedinstvene specifikacije, XSR700 XTribute pruža čitavoj novoj generaciji vozača prigodu da slave prošlost, dok istodobno profitira od moderne tehnologije i izvanrednog iskustva vožnje.
Posebne značajke modela XSR700 XTribute obuhvaćaju ravno sjedalo i glomazne oslonce za noge u stilu modela XT, kao i ručice upravljača i zaštitne navlake za vilice za terensku vožnju, koje nadopunjuju bezvremenski Scrambler stil. Zahvaljujući dvocilindričnom rednom motoru obujma 690 ccm i laganom okviru, XSR700 XTribute ima snagu i tehnologiju koje će vas impresionirati.
XSR700 XTRIBUTE Značajke
Nova LED svjetla asortimana XSR
XSR700 XTribute ima okruglo LED glavno svjetlo nadahnuto nasljeđem s podijeljenim projiciranjem i polu-kružnim pozicijskim svjetlom. Stražnje LED svjetlo klasičnog je okruglog oblika, a kompaktni LED pokazivači smjera bolje su oblikovani i pružaju izvanrednu vidljivost.
Izmijenjen raspored kokpita s invertnim LCD mjeračem
Također, klasično oblikovani invertni LCD mjerni instrument ima suvremene značajke i postavljen je u prednji položaj radi bolje jasnoće i vidljivosti. Linije i položaj dizajnirani su tako da pristaju potpuno novom glavnom svjetlu i njegovim nosačima, dajući motociklu elegantniji izgled „prćastog nosa” na prednjem kraju.
Retroboje i grafički prikazi nadahnuti modelom XT iz „1981”
Jedna od najprepoznatljivijih značajki modela XT500, kojoj se pripisuje više od desetljeća njegove uspješnosti, bila je odvažan, ali nepogrešiv stil. Ovo djeluje kao nadahnuće za model XTribute, jer su aluminijski poklopci spremnika goriva oslikani sličnim grafikama. Blatobrani bijele boje i slavni naplatci zlatne boje upotpunjuju poviješću nadahnuti dizajn.
Agregat CP2 zapremnine 690 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
S povećanjem zrelosti modela XSR700 XTribute došlo je do nekoliko poboljšanja kako u performansama tako i u sigurnosti. Kao i modeli s istim CP2 agregatom, XSR700 ima karakterni agregat zapremnine 690 ccm usklađen s normom EU5. Dodatno poboljšava vožnju na modelu XSR700 – no zadržava svaki inč zabave uz višenamjenske performanse agregata.
Lagan i tanak cjevasti okvir
Za jednostavno upravljanje i preciznu okretnost, XSR700 XTribute ima tanak, lagani čelični okvir koji se lako može prilagoditi zahvaljujući dvodijelnom podokviru. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kompaktnim međuosovinskim razmakom i jednostavnim sustavom ovjesa pruža odzivnu i privlačnu vožnju.
Ručice terenskog upravljača i glomazni oslonci za noge koji dobro prianjaju
Za usvajanje stila terenskog motocikla modela XT500, XTribute je opremljen koničnim upravljačem. Ne samo da ovi upravljači daju odgovarajući urbani scrambler izgled, već i osiguravaju udoban i uspravan položaj za vožnju. Širi upravljač olakšava upravljanje motociklom, čak i pri nižim brzinama. Oslonac za noge i rukohvati dizajnirani su tako da se svojim glomaznim izgledom uklope u izgled skramblera.
Gume Pirelli MT 60 RS kvadratnog uzorka za vožnju ulicom i makadamom
Radi estetike i praktičnosti, lijevani kotači modela XSR700 XTribute s 10 krakova opremljeni su gumama kvadratnog uzorka, čime se dodaje urbani scrambler izgled. Gume osiguravaju izvrsnu razinu prianjanja i jednostavno rukovanje na ulici i neasfaltiranim cestama.
Posebno ravno sjedalo u stilu modela XT, zaštitne navlake za vilicu i integrirani nosači glavnog svjetla
Kako bi se poštovala načela dizajna modela XT500, XTribute je opremljen ravnim sjedalom s jedva primjetnim reljefnim logotipom modela XTribute na stražnjoj strani. Pruža izgled pravog terenskog motocikla iz 80-ih uz istodobnu suvremenu udobnost. Gumene zaštitne navlake crne boje postavljene su na prednje vilice kako bi naglasile potpuni osjećaj scrambler modela. Kompaktno LED glavno svjetlo s integriranim nosačima daje prednjem dijelu jednostavan izgled.
Lagan, kompaktan i okretan
Ukupne mase od samo 190 kg, XSR700 XTribute jedan je od najlakših scrambler modela u kategoriji. Čelični podokvir i kompaktno podvozje jedan su od najokretnijih i najpokretljivijih dizajna u klasi, što model XSR700 XTribute čini idealnim za gradsku uporabu, ali i za uzbudljivu vožnju otvorenom cestom.
XSR700 XTRIBUTE Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, CP2, 4-ventila |
Zapremina | 689 ccm |
Provrt x hod | 80,0 mm × 68,6 mm |
Omjer kompresije | 11.5:1 |
Maksimalna snaga | 54,0 kW (73,4 KS) / 8750 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | 35,0 kW (47,6 PS) @ 7.750 rpm |
Maksimalan okretni moment | 67,0 N-m (6,8 kgf-m) / 6500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | Electronic ignition (TCI) |
Sustav pokretanja | Electronic ignition (TCI) |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 4,3 L/100 km |
CO2 emission | 100 g/km |
Rasplinjač | Ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 24°30′ |
Predtrag | 90 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | (Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 130mm |
Hod ovjesa straga | 130mm |
Prednja kočnica | 298 mm |
Stražnja kočnica | 245 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR 17M/C (58W) bez zračnice |
Stražnja guma | 180/55 ZR 17M/C (73W) bez zračnice |
Track | nedostupno |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2075 mm |
Ukupna širina | 865 mm |
Ukupna visina | 1120 mm |
Visina sjedala | 855 mm |
Međuosovinski razmak | 1405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 190 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 14 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,00 l |