XSR900 GP
ROĐENA LEGENDA.
Uz izgled koji podsjeća na pobjedničke vožnje poznatih Yamahinih trkača iz 80-ih i 90-ih, koji su vozili model YZR500, XSR900 GP nikada je viđena posveta Yamahinu trkaćem pedigreu. Prednji oklop i izbočina na sjedalu, nadahnuti modelima YZR koji su se utrkivali za Veliku nagradu, evociraju uspomene na zlatno doba utrka za veliku nagradu – istinska posveta nekima od najpoznatijih trkaćih motocikala iz Yamahine prošlosti.
Neka vas stil naslijeđa ne zavara, jer ispod oklopa krije se najnovija vrhunska Yamahina tehnologija koja ovom stroju daje istinske mogućnosti koje oduševljavaju svakim zakretanjem gasa. Najnovije komponente kočnica i ovjesa poboljšavaju vožnju, dok integrirani načini vožnje i opsežan paket elektronike podižu ljestvicu još više.
ISTAKNUTI TEHNIČKI PODACI
BOJE S VN
Boje poznate 80. i 90. godina
KYB
Potpuno prilagodljiv ovjes
DELTABOX
Predvodnik tehnologije okvira
YRC
Ugrađeni načini vožnje
XSR900 GP Značajke
Upečatljiv dizajn podsjeća na modele koji su se 80-ih i 90-ih godina utrkivali za Veliku nagradu
XSR900 ima gornji oklop koji podsjeća na „zlatno doba” utrka za Veliku nagradu 1980-ih, a oklop u kombinaciji s odvojenim štitnicima za zglobove ne samo da odaje povezanost s modelom YZR500, već dodatni aerodinamični učinak povećava najveću brzinu i ubrzanje. Poklopac sjedala suputnika usklađene boje upotpunjuje trkaći izgled stražnjim krajem četvrtastog stila 1980-ih.
Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 ” koji ima mogućnost povezivanja
Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 ” smješten je u kokpitu retrostila. Možete birati između četiri teme zaslona koje pristaju nizu doživljaja vožnje, uključujući analogni brzinomjer nadahnut trkaćim motociklima prošlih vremena. Za obogaćeno iskustvo vožnje model XSR900 GP ima mogućnost povezivanja s pametnim telefonom kao standardnu opremu, tako da putem aplikacije My Ride možete ostati povezani tijekom vožnje.
Potpuno prilagodljivi prednji i stražnji ovjes marke KYB iznimne kvalitete
U skladu s mantrom o spajanju retrostila sa suvremenom tehnologijom, XSR900 GP može se pohvaliti najnovijom tehnologijom ovjesa uključujući potpuno prilagodljivu preokrenutu vilicu marke KYB i stražnji ovjes sa sponom koji su optimizirani za poboljšano upravljanje prilagođeno sportskom stilu vožnje.
Nove ručice upravljača sa spojnicama i prekidači na upravljaču
Kako bi se omogućio sportski stil vožnje koji pristaje njegovoj estetici nadahnutoj utrkama, XSR900 GP ima podiznu kopču na upravljaču pričvršćenu iznad gornjeg nosača. Ovo pomiče vozača na stroju dalje prema naprijed, povećavajući opterećenje na prednjem dijelu kako bi se ponudio precizniji osjećaj koji se očekuje od trkaćeg stroja, ali s dovoljno udobnosti za cestovnu vožnju.
Podvozje Deltabox veće krutosti
Yamaha je 80-tih godina prvi put predstavila okvir Deltabox na svojim motociklima koji su se natjecali za Veliku nagradu – uvodeći novu tehnologiju koja je oblikovala buduću proizvodnju sportskih motocikala. Okvir Deltabox ostao je osnova mnogih Yamahinih motocikala sve do danas, uključujući i model XSR900 GP. Kako bi pristajalo više sportskom položaju za vožnju na modelu XSR900 GP, podvozje je prilagođeno tako da poboljša stabilnost u vožnji zavojima i poveća povratne informacije na prednjem kraju.
Prerađeno glavno sjedalo nadahnuto 80-ima, novi bočni poklopci i odvojivi pokrov sjedala
Novo dizajnirano i udobno sjedalo za vozača dizajnirano je po uzoru na stil trkača iz 80-ih i 90-tih. Zatvorene bočne ploče dodane su ispod sjedala kako bi se nastavio trkaći izgled polovičnog oklopa, a pričvršćene su D-prstenastim zatvaračima u trkaćem stilu za brzo i jednostavno uklanjanje. Poklopac sjedala postavljen je preko prostora za suvozača i može se ukloniti kada se vozi suputnik.
Novi stil i položaji oslonaca za noge
Oslonci za noge lijevani postupkom kontroliranog punjenja dostupni su u dva položaja, u gornjem i donjem položaju. Položaji oslonaca za noge izmijenjeni su kako bi pristajali sportskoj ergonomiji prilagođenoj novom položaju sjedenja i spuštenim upravljačkim ručkama sa spojnicom.
Yamahin sustav nadzora vožnje YRC i IMU sa šest osi
Napredni IMU sa šest osi izveden iz modela R1 upravlja opsežnim paketom pomagala za vozača, uključujući, između ostalog, nadzor proklizavanja osjetljiv na naginjanje i ABS te nadzor klizanja i sustav nadzora podizanja prednjeg kotača. Yamaha Ride Control omogućuje vam odabir svojstva snage motora i razine intervencije iz pomoćnih sustava za vozača osjetljivih na nagib prema vašim željama i uvjetima na cesti. Tri unaprijed postavljena integrirana načina vožnje, „SPORT” (sport), „STREET” (cesta) i „RAIN” (kiša) imaju tvorničke postavke s različitim razinama intervencije koje pristaju različitim uvjetima nadopunjuju se ručno prilagodljivim postavkama za vuču „CUSTOM” (prilagođeno).
Tempomat i treća generacija sustava brzog mjenjača i pomoćne klizne spojke (A&S)
Uživajte u poboljšanom iskustvu vožnje zahvaljujući najnovijoj Yamahinoj tehnologiji, uključujući treću generaciju sustava brzog mjenjača koji omogućuje promjenu stupnja prijenosa bez kvačila pri prebacivanju i u viši stupanj prijenosa pri ubrzavanju i u niži stupanj prijenosa. Tempomat je ugrađen kao standardna oprema i njime se upravlja s pomoću novog intuitivnog prekidača kako bi se pojednostavila vožnja na većim udaljenostima, dok pomoćna klizna spojka (engl. Asist and Slipper, A&S) održava motocikl mirnim pri sportskoj vožnji.
Sofisticirani agregat CP3 visokog zakretnog momenta i zapremnine 890 ccm, koji udovoljava normi EU5
Agregat CP3 zapremnine 890 ccm visokog okretnog momenta u kombinaciji s laganim i okretnim okvirom Deltabox savršen je za više sportski položaj za vožnju na modelu XSR900 GP. Akustična harmonija zvuka triju cilindara pojačava osjećaj ubrzanja svakim zakretanjem gasa, pružajući najbolje sportsko iskustvo vožnje u asortimanu CP3.
Yamahini kotači imaju kružnim postupkom stanjenu stjenku i opremljeni su gumama Bridgestone Battlax Hypersport S23
Proizvedeni s pomoću Yamahine ekskluzivne tehnologije kružnog modeliranja, kotači modela XSR900 GP iznimno su lagani, omogućujući bolje reagiranje ovjesa zbog povećavane okretnosti i stabilnosti. XSR900 GP puno bolje reagira, osobito pri vožnji zavojima i kočenju, a prianjanje je maksimalno poboljšano najnovijim gumama Bridgestone Battlax Hypersport S23.
XSR900 GP Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 – cilindara |
Zapremina | 890 ccm |
Provrt x hod | 78 mm x 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119 KS) @ 10.000 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | Ograničena verzija A2 – 35,0 kW (47,6 KS) pri 6.000 o/min Neograničena verzija A2 – 70,0 kW (95,2 KS) pri 9.000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 93 Nm (9,5 kg-m) @ 7.000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 5 l / 100 km |
CO2 emission | 116 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 25°20′ |
Predtrag | 110 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | (Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 131 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulična jednostruka disk kočnica, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58 W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73 W) bez unutarnje gume |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.160 mm |
Ukupna širina | 810 mm |
Ukupna visina | 1.180 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1.500 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 145 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 200 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 14 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,5 l |