MT-09 SP
GOSPODAR TAME.
Doživite uzbudljiv okretni moment jedinstvenog CP3 agregata zapremnine 890 ccm, koji udovoljava normi EU5+ i ima poboljšane načine rada za vozača na stazi koji se mogu prilagoditi različitim stazama ili uvjetima. SP-ekskluzivna prednja vilica od 41 mm s DLC premazom, marke KYB, zlatne je boje i uparena je s potpuno prilagodljivim stražnjim amortizerom marke Öhlins za najprofinjenije Hyper Naked iskustvo vožnje dosad.
Dosegnite višu razinu učinkovitosti kočenja uz čeljusti Brembo Stylema, koje osiguravaju precizniji osjećaj kočenja od prvog dodira poluge. Ekskluzivni izgled nadahnut modelom R1M i vrhunske značajke, uključujući stražnju vilicu od brušenog aluminija, predstavljaju primjer SP kvalitete, dok novi sustav pametnog ključa označava novi korak u tehnologiji za asortiman Hyper Naked.
MT-09 SP Značajke
Boje nadahnute modelom R1M i vrhunska završna obrada
Viši status modela SP naznačen je njegovim ekskluzivnim bojama Icon Performance nadahnutim modelom R1M. Ove boje, pod utjecajem kategorije Supersport, pojačavaju sportski karakter MT-09 SP i ističu bliske tehnološke veze s modelom R1M – najnaprednijim motociklom iz redovitog proizvodnog programa kojeg je Yamaha ikada napravila. Vrhunska završna obrada kao što je stražnja vilica od brušenog aluminija dodatno podiže visoku kvalitetu izgleda i dojma ovog stroja.
Prilagodljive postavke Yamahina nadzora vožnje TRACK
Uz tri tvornički postavljena načina vožnje SPORT (sportski), STREET (ulični), RAIN (kišni) i dva dodatna prilagodljiva načina, MT-09 SP ekskluzivno ima dodatak načinima TRACK, koji vam omogućuju prilagodbu četiri dodatna uzorka koji pristaju određenim scenarijima na stazi. Pojedinačni načini rada TRACK dopuštaju profinjenije, specijalizirane postavke uključujući mogućnost odabira između dvije postavke upravljanja kočenjem agregatom i mogućnost promjene razine upravljanja kočenjem. Uz to, stražnji ABS možete isključiti kako biste dodatno poboljšali performanse na stazi.
Vrhunske čeljusti marke Brembo Stylema®
Nove čeljusti marke Brembo monoblock Stylema® poboljšavaju performanse kočenja najnovijom tehnologijom poznate talijanske tvrtke. U usporedbi s konvencionalnim čeljustima, ove čeljusti imaju tanji klip i površinu pločice za kočenje, a također su lakše, čvršće i pružaju poboljšani nadzor kočenja. Osim toga, prihvaćeni su klipovi većeg promjera za povećane sile kočenja što vam omogućuje da doživite višu razinu performansi kočenja.
Ekskluzivni i potpuno prilagodljivi sustav ovjesa
SP-ekskluzivni vrhunski ovjes osigurava upravljivost i preciznost na razini kategorije Supersport u klasi Hyper Naked. Vilica marke KYB od 41 mm s DLC premazom i stražnji amortizer marke Öhlins imaju veću oprugu koja pruža izvanrednu stabilnost tijekom energičnije, sportske vožnje. Možete fino ugoditi njihovu postavku kako bi pristajale različitim situacijama vožnje s vilicom potpuno prilagodljivom za predopterećenje, prigušivanje poskakivanja i kompresije, dok je amortizer marke Öhlins opremljen daljinskim regulatorom predopterećenja koji omogućuje brze i jednostavne promjene.
Sustav Smart Key
Sljedećim korakom u tehnološkom napretku MT-09 SP postaje prvi u klasi Hyper Naked koji ima Yamahin sustav paljenja bez ključa (engl. Smart Key). Agregat se uključuje pritiskanjem i okretanjem novog prekidača, pod uvjetom da je „pametni ključ” unutar navedenog raspona, primjerice u vašem džepu. Potpuno novi prekidač također ima opciju zaključavanja i otključavanja poklopca spremnika goriva, dodatno pojednostavljujući iskustvo vožnje.
Razvijen iz modela R1, kompaktni IMU sa šest osi nadzire tehnološki napredna pomagala za vožnju modela MT-09, uključujući tri načina rada sustava kontrole proklizavanja nadzorom snage (engl. Traction Control System, TCS), sustava kontrole proklizavanja nadzorom nagiba stražnjeg kotača (engl. Slide Control System, SCS), sustava nadzora podizanja prednjeg kotača (engl. LIFt Control System, LIF) i sustava upravljanja kočenjem.
Ova najbolja tehnologija u klasi sada ima regulator proklizavanja stražnjeg kraja (engl. Back Slip Regulator, BSR), koji pruža stabilizaciju pri blokiranju stražnjeg kotača u slučaju pretjeranog kočenja, nadzorom razine proizvedenog okretnog momenta.
TFT zaslon u boji dijagonale 5 ” koji ima mogućnost povezivanja i navigaciju
TFT instrumenti u boji dijagonale 5 ” omogućuju pet različitih tema, uključujući temu TRACK specifičnu za model SP, koje pristaju vašim pojedinačnim zahtjevima i situaciji u vožnji, a kroz koje se možete pomicati s pomoću potpuno novih prekidača na upravljaču. Novi TFT zaslon također možete povezati sa svojim pametnim telefonom putem aplikacije MyRide kako biste primali obavijesti o porukama, pozive i slušali glazbu*. Potpuna navigacija kartom također je dostupna putem besplatne aplikacije Garmin StreetCross kako bi svako putovanje bilo lakše. *Potrebne su slušalice povezane putem Bluetootha s modelom MT-09 SP. Slušalice nisu uključene.
Aktivniji položaj za vožnju
MT-09 SP poznat je po svojoj okretnosti i stabilnosti, a to je poboljšano boljom ergonomijom koja omogućuje da se vozač osjeća kao sjedinjen sa strojem te da ima veću slobodu kretanja za različite stilove vožnje. Kako bi se to postiglo, položaj upravljača sada je niži i ima dva prilagodljiva položaja, dok su novodizajnirani oslonci za noge također prilagodljivi. Novo dvodijelno sjedalo dodatno pojačava osjećaj slobode u vožnji.
Rešetke akustičnog pojačala za poboljšano iskustvo vožnje
Brujanje agregata CP3 koje mami osmjeh jedno je od njegovih najvažnijih svojstava koje izaziva osjećaj čistog adrenalina sa svakim zakretanjem gasa. MT-09 SP ima posebno dizajnirane kanale za usis zraka koji ističu zvukove visoke frekvencije, koji se zatim pojačavaju, osobito pri većoj brzini, s pomoću rešetke akustičnog pojačala na vrhu spremnika goriva, isporučujući živopisan zvuk agregata CP3 izravno vama.
Najnoviji CP3 agregat zapremnine 890 ccm koji udovoljava normi EU5+
Tekućinom hlađen trocilindrični agregat lagan je i snažan te pruža visoki okretni moment pri niskim o/min. Akustična harmonija koja proizlazi iz kombinacije indukcijskog zvuka i tona ispuha daje agregatu CP3 njegovo prepoznatljivo brujanje koje pojačava osjećaj ubrzanja. Brizgaljke goriva pružaju veću učinkovitost, a optimizirani omjeri mjenjača i poboljšana pomoćna i klizna (engl. assist and slipper, A&S) spojka podudaraju se s velikom snagom agregata.
Lagani aluminijski okvir lijevan metodom kontroliranog punjenja
Kompaktni dizajn okvira od aluminija lijevanog kontroliranim punjenjem (engl. controlled filling, CF)suvremeni je pogled na izgled poznatog okvira Deltabox, koji osigurava visoku razinu krutosti podvozja koje vozaču pruža izvrsnu povratnu informaciju i stabilnost. Njegova optimizirana struktura okretne stražnje vilice, lagano i tanko podvozje pružaju opušteniji osjećaj čineći MT-09 SP partnerom za sve vrste sportske vožnje.
Novi intuitivni prekidač, funkcije pokazivača smjera i signalizacija zaustavljanja u nuždi (ESS)
Ugrađeni novi sklopovi prekidača na upravljaču omogućuju rad sa širim rasponom funkcija modela MT-09 SP, uključujući povezivanje s pametnim telefonom, navigaciju i načine vožnje, kao i istraživanje daljnjih mogućnosti izbornika. Intuitivne nove funkcije pokazivača smjera dodatno poboljšavaju iskustvo vožnje. Laganim pritiskom prekidača pokazivača zasvijetlit će odgovarajući pokazivač smjera tri puta pri promjeni voznog traka, dok jačim pritiskom treperi neprekidno. Pokazivači smjera također će se sami isključiti nakon što prođe 15 sekundi, a motocikl prijeđe više od 150 metara. Novi signal za zaustavljanje u nuždi (engl. Emergency Stop Signalling, ESS) također će uključiti svjetla opasnosti kada sustav otkrije naglo kočenje.
MT-09 SP Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, In-Line Three-Cylinder |
Zapremina | 890 ccm |
Provrt x hod | 78,0 × 62,1 mm |
Omjer kompresije | 11,5 : 1 |
Maksimalna snaga | 87,5 kW (119,0 KS) @ 10 000 o/min |
Verzija sa smanjenom snagom | Ograničena verzija A2 – 35,0 kW (47,6 KS) pri 6 000 o/min Neograničena verzija A2 – 70,0 kW (95,2 KS) pri 9 000 o/min |
Maksimalan okretni moment | 93,0 Nm (9,5 kgf-m) @ 7 000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 5,0 l / 100 km |
CO2 emission | 116 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 24º 40′ |
Predtrag | 108 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska preokrenuta vilica promjera Ø 41 mm |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm |
Hod ovjesa straga | 117 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki disk, Ø 298 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 180/55ZR17M/C (73W) bez unutarnje gume |
Ukupna dužina | 2 090 mm |
Ukupna širina | 820 mm |
Ukupna visina | 1 145 mm |
Visina sjedala | 825 mm |
Međuosovinski razmak | 1 430 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 194 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 14 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 3,50 l |