MT-10
NAJMRAČNIJA ENERGIJA.
Kralj asortimana MT zahtjeva potpuno poštovanje, a prvo što će privući vašu pozornost kompaktni je sklop glavnog svjetla i agresivno oblikovan spremnik goriva koji naglašavaju izvanrednu mehaničku ljepotu modela MT-10. No, u trenutku kada čujete duboko brujanje koje izlazi iz usisa zraka agregata CP4 od 998 ccm, znat ćete kako je ovaj motocikl onaj pravi za vas.
Sofisticirani paket elektroničkih pomagala za vozača, skriven duboko u laganom Deltabox podvozju, osmišljen je kako bi vam pružio najviši stupanj nadzora. Uz prilagodljive tehnološki napredne sustave koji kontroliraju vuču, proklizavanje, podizanje prednjeg kotača, kočenje motorom i kočenje, možete učiniti da se vaš MT-10 ponaša upravo onako kako želite.
MT-10 Značajke
TFT mjerač od 4,2 ” s odabirom Načina vožnje
TFT zaslon u boji dijagonale 4,2 inča pruža jasan pregled svih podataka koje trebate u vožnji. Prekidač izbornika na desnoj ručki upravljača omogućuje vam brzo kretanje između različitih zaslona – a prekidač načina rada / odabira (engl. Mode/Select) na lijevoj ručki upravljača pojedinačno mijenja postavke na elektroničkim pomagalima za vozače – ili možete promijeniti sve postavke odjednom s pomoću četiri načina rada YRC-a.
Radijalni glavni cilindar marke Brembo
S pomoću sustava izvedenog iz modela R1 koji ima dvostruke plutajuće diskove promjera 320 mm i radijalno postavljene čeljusti s četiri klipa, MT-10 opremljen je s doista sofisticiranim kočnim paketom. Model je opremljen radijalnim glavnim cilindrom prednje kočnice marke Brembo za još precizniji osjećaj i nadzor, pružajući vam vrhunsku učinkovitost zaustavljanja.
Tempomat
Unatoč zapanjujućim performansama modela MT-10 postojat će trenutci kada se želite opustiti i uživati u krajoliku. Kada putujete brzinom iznad 50 km/h, lako možete uključiti tempomat i jednostavno uživati u vožnji. To je i odličan način za vožnju u skladu s ograničenjima brzine.
Limitator brzine
Bez obzira vozite li se po nepovoljnim vremenskim uvjetima ili na zahtjevnoj i zavojitoj cesti, ponekad je dobro postaviti ograničenje najveće brzine. MT-10 ima tehnologiju koja vam putem Yamahina promjenjivog ograničavača brzine (YVSL, engl. Yamaha Variable Speed Limiter) može pomoći. Jednostavno odaberite željenu vršnu brzinu, postavite je putem prekidača za Način/Odabir (engl. Mode/Select) i opustite se.
Agregat CP4 zapremnine 998 ccm
Ništa se ne može mjeriti s uzbuđenjem koje pruža snažan CP4 agregat modela MT-10, zapremnine 998 ccm. Dizajn tehnologije crossplane pruža mu jedinstven neravnomjerni redoslijed paljenja koji isporučuje senzacionalni okretni moment za izvanredno ubrzanje – a najnoviji motocikl ima fino ugođeni sustav usisa s većim usisnim kanalima i rešetkama za pojačavanje akustike postavljenima na spremniku goriva, koje proizvode duboku tutnjavu za doživljaj pri kojem vam zakretanjem gasa kralješnicom prolaze trnci.
Agresivan MT dizajn
Zadržavajući sirovi i zastrašujući karakter svakog Yamahina Hyper Naked modela i uklanjanjem svih nepotrebnih dijelova oklopa, izgled modela MT-10 usredotočen je na mehaničku ljepotu motocikla. Kompaktni sklop LED dvostrukog glavnog svjetla i veliki usisni kanali projiciraju snažnu i dominantnu prisutnost – a minimalna masa naglašava brutalno dobar izgled i mehanički prikaz motocikla.
Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
Yamahin sofisticirani zahvat senzora položaja akceleratora (APSG, engl. Accelerator Position Sensor Grip) najnoviji je sustav bežičnog gasa koji vam daje najprirodniji i najučinkovitiji osjećaj gasa za najviši stupanj nadzora. Reakcija gasa može se fino ugoditi s pomoću PWR sustava koji vam daje izbor od četiri načina isporuke snage, od blage reakcije za mokre površine, do agresivne vuče u dnevnim vožnjama.
Titanski ispušni sustav
Čim pritisnete gumb za pokretanje, čut ćete i osjetiti jedinstveni zvuk koji proizvode posebno fino ugođen titanski prigušivač i ispušne cijevi. Zajedno s fino ugođenim sustavom usisa, upotrijebljen je neravnomjerni redoslijed paljenja agregata kako bi se dobila jedinstvena i uzbudljiva nota ispuha koja zvuči drugačije od svih drugih motocikala!
Brzi mjenjač za mijenjanje naviše i naniže
Za brže i učinkovitije ubrzanje, MT-10 standardno je opremljen sustavom brzog mjenjača (engl. Quick Shift System, QSS). Ovaj elektronički sustav omogućuje vam prebacivanje stupnjeva prijenosa u više brzine, bez kvačila, pri punom gasu, kao i uglađenije i kontroliranije prebacivanja stupnjeva prijenosa bez kvačila u niže brzine što – zajedno s A&S spojkom – pomaže u održavanju stabilnosti podvozja pri usporavanju.
IMU žiroskop sa 6 osi i potpunim paketom pomoći za vozača
Unutar male crne kutije skrivena je 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja je osjetljiva na nagib, kotrljanje i skretanje, kao i ubrzanje naprijed/natrag, gore/dolje i lijevo/desno. ECU zatim upotrebljava te podatke za aktiviranje tehnološki naprednog paketa pomagala vozaču, uključujući nadzor prianjanja, nadzor proklizavanja (SCS), nadzor propinjanja (LIF), kočenje agregatom (EBM) i nadzor kočenja (BC) koji osiguravaju vrhunske postavke pri svakoj vožnji.
Guma Bridgestone S22
MT-10 ima gume Bridgestone Battlax Hypersport S22, prednju veličine 120/70-ZR17 i stražnju veličine 190/55-ZR17, koje osiguravaju vrhunsku razinu vuče za izvanredne performanse. Zajedno s potpunim paketom elektroničkih sustava pomoći vozaču, ovaj Hyper Naked motocikl opremljen je tako da pruži nevjerojatnu razinu učinkovitosti.
Zračni ventili na kotačima postavljeni pod 90°
Kako bi provjera i prilagodba tlaka u gumama bila lakša i praktičnija, lagani aluminijski 17-inčni kotači s 5 krakova opremljeni su ventilima postavljenima pod 90°. Ovaj dizajn jednostavan za pristup može se bolje prilagoditi različitim vrstama zračnih pumpi.
MT-10 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC |
Zapremina | 998 cc |
Provrt x hod | 79,0 mm × 50,9 mm |
Omjer kompresije | 12.0:1 |
Maksimalna snaga | 122,0 kW (165,9 PS) pri 11500 o/min |
Maksimalan okretni moment | 112,0 M (11,4 kg-m) pri 9000 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 6,83 l / 100 km |
CO2 emission | 159 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Okvir | Dijamant |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag | 102mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica Ø 320mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica Ø 220mm |
Prednja guma | 120/70ZR17M/C (58W) bez unutarnje gume |
Stražnja guma | 190/55ZR17M/C (75W) bez unutarnje gume |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2100 mm |
Ukupna širina | 800 mm |
Ukupna visina | 1165 mm |
Visina sjedala | 835 mm |
Međuosovinski razmak | 1405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 212 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 17 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 4,90 l |