PRObike – Yamaha

R3

Zove vas svijet modela R. No, kada vidite što sve R3 ima za ponuditi, znat ćete da je ovo vaša vrsta motocikla. Njegov agregat zapremnine 321 ccm velikog broja okretaja pruža vam izvanredno ubrzanje – a kvaliteta vodeća u klasi, shema boja Icon Blue sljedeće generacije i agresivan stil potvrđuju model R3 kao Yamahin vrhunski i lagani model kategorije Supersport.
Kategorija:

R3 – ZOVE VAS SVIJET MODELA R.

Tanka i atletska karoserija modela R3 ima središnji usis zraka nadahnut Yamahinim kultnim strojem M1 MotoGP® koji pobjeđuje na utrkama. Njegov radikalno dobar izgled, aerodinamični trkaći oklop i agresivna dvostruka LED glavna svjetla naglašavaju njegovu čistu DNK serije R, čineći ga najpoželjnijim modelom klase 300 na ulici ili stazi.

Preokrenuta prednja vilica marke KYB od 37 mm iznimnih je specifikacija i osigurava precizan osjećaj ovjesa i povratne informacije – a spoj niskog spremnika goriva i niskog upravljača osigurava modelu R3 ergonomski položaj za vožnju s puno udobnosti i preciznog nadzora. Sada ste spremni za ulaz u svijet modela R.

R3 Značajke

 

Agregat EU5 zapremnine 321 ccm s velikim brojem okretaja
Uz omjer kompresije od 11,2:1, dvostrukim bregastim osovinama (DOHC) i glavama cilindra s 4 ventila, 2-cilindrični agregat zapremnine 321 ccm dizajniran je za performanse brzog okretanja i učinkovitost pri visokim okretajima. Moćni agregat modela R3, koji udovoljava standardu EU5, maksimalne izlazne snage od 30,9 kW (42 KS) pri 10.750 o/min, osigurava fantastično ubrzanje, uzbudljivu vožnju i širok raspon snage.

Oklop u shemi boja Icon Blue nadahnut modelom M1
Radikalnog oklopa nadahnutog pobjedničkim modelom YZR-M1 – i dostupnim u shemi boje Icon Blue u dvije nijanse – ovo je najoštriji R3 ikada izrađen. Središnji usis za zrak u stilu modela M1 daje motociklu čisti trkaći izgled – a uz sveukupna iznimna svojstva i idealan raspored težine u omjeru 50/50, R3 spreman je da vas oduševi na cesti i trkaćoj stazi.

Agresivan izgled nadahnut modelom R1
Ovaj motocikl upadljivog izgleda čista je serija R, a opremljen je prednjim oklopom agresivnog izgleda i sportskim vjetrobranom koji je inspiriran legendarnim modelom R1. Dvostruki LED farovi i središnji kanal usisa zraka funkcioniraju zajedno sa slojevitim pločama oklopa kako bi maksimalno iskoristili strujanje zraka za hlađenje agregata usklađenog s normom EU5, što ovaj motocikl čini izvanrednim supersportskim modelom zapremnine 300 ccm koji ulazi u kategoriju A2 dozvole za upravljanje.

Lagani supersportski motocikl za vozače s kategorijom A2
Bez obzira jeste li vozač s dozvolom za kategoriju A2 ili osoba koja želi vrhunski lagani supersportski model, R3 ima tehnologiju, performanse i stil koji tražite. Razvijen korištenjem iste filozofije bez kompromisa koju koristimo za svaki model serije R, trkaći DNK ovog motocikla napravljen je za užitak.

Uska i lagana sportska šasija
Kompaktna i lagana šasija napravljena je od čeličnih cijevi velike vlačne čvrstoće koje pružaju optimalnu ravnotežu snage i krutosti. Kratki međuosovinski razmak modela R3 pruža izvanrednu okretnost, za sportske i okretne karakteristike upravljanja, a raspodjela težine između prednjeg i stražnjeg dijela od gotovo 50/50 i pristupačna visina sjedala pružaju pouzdanu i uravnoteženu vožnju.

Dvostruki LED farovi nadahnuti modelom R1
Prednji oklop opremljen je glavnim svjetlima u stilu modela R1 koja naglašavaju snažne genetske veze modela R3 s većim Yamahinim supersportskim modelima serije R. Uporabom svijetle i dugotrajne LED tehnologije, dvostruki farovi daju izvrsnu vidljivost i osvjetljenje pritom trošeći minimalne količine energije, a motociklu daju radikalan izgled trkaćeg modela.

Prednja USD vilica KYB od 37 mm
Model R3 opremljen je vilicom od 37 mm marke KYB s optimiziranim postavkama opruga i amortizera. Ovaj dizajn osigurava veliku površinu kliznoj cijevi što osigurava visoke razine čvrstoće vilice, omogućujući sportski osjećaj i upravljivost u prednjem dijelu bez gubitka udobnosti, a posebna gornja obujmica naglašava radikalni stil nadahnut modelom M1.

Nizak položaj spremnika goriva i upravljača
Zahvaljujući spuštenom dizajnu spremnika goriva i spuštenom upravljaču, ergonomija modela R3 pruža čisti supersportski doživljaj vožnje. Uz to što je iznimno udoban, položaj za vožnju olakšava držanje motocikla koljenima što će vam povećati samopouzdanje, osobito kada se čvrsto priljubite uz konstrukciju radi maksimalnog učinka aerodinamike.

Lagani kotači i supersportske gume
Kotači od 17 inča opremljeni su radijalnom prednjom gumom veličine 110/70-17 i širom radijalnom stražnjom gumom veličine 140/70-17 koje su postavljene na naplatcima s pet pari tankih lijevanih krakova koji nadopunjuju izgled serije R ovog motocikla. Ovi kotači od lijevanog aluminija s laganim šupljim osovinama čvrsti su i lijepog izgleda, a minimaliziraju ovješenu masu kako bi poboljšali upravljanje.

Snažan sustav kočenja s ABS-om
Prednja kočnica s plivajućim diskom od 298 mm osigurava izvrsnu snagu zaustavljanja i dobar osjećaj na ručici, a za performanse kočenja na stražnjem dijelu zaslužan je plivajući disk od 220 mm. Zahvaljujući ABS sustavu protiv blokiranja kočnica, vozač motocikla R3 može se pouzdano voziti, čak i pri smanjenom trenju, u mokrim i skliskim uvjetima.

Uravnotežena raspodjela težine – 50/50
Zahvaljujući položaju agregata i ukupnim veličinama stroja, R3 ima gotovo 50/50 raspodjelu težine sprijeda/straga – smatra se idealnom postavkom za supersportske motocikle – pružajući precizne performanse upravljanja, jednostavnu okretnost i mnogo povratnih informacija s ceste.

Višefunkcionalni digitalni instrumenti
Model R3 ima višefunkcijske LCD instrumente koji prikazuju informacije o položaju stupnja prijenosa, kapacitetu goriva, stvarnom vremenu i prosječnoj potrošnji goriva. Tu je i mjerač temperature vode, sat, indikator zamjene ulja i mjerač puta – a sve je prikazano na preglednom, suvremenom rasporedu.

R3 Specifikacije

 

Agregat

Tip agregata

4-takta, 2 – cilindara, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila

Zapremina

321 ccm

Provrt x hod

68,0 × 44,1 mm

Omjer kompresije

11,2 : 1

Maksimalna snaga

30,9 kW (42,0PS) @ 10.750 o/min

Maksimalan okretni moment

29,5 Nm (3,0 kg-m) @ 9.000 o/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Sustav paljenja

Električno

Sustav pokretanja

TCI

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

4,1 L/100 km

CO2 emission

94 g/km

Rasplinjač

Ubrizgavanje goriva

 

Šasija

Okvir

Dijamant

Kut prednje vilice

25° 00

Predtrag

95 mm

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopska vilica

Sustav ovjesa straga

Njihajuča ruka

Hod ovjesa sprijeda

130 mm

Hod ovjesa straga

125 mm

Prednja kočnica

Hidraulični jednostruki disk, Ø 298 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm

Prednja guma

110/70 R17M/C 54H bez unutarnje gume

Stražnja guma

140/70 R17M/C 66H bez unutarnje gume

 

Dimenzije

Ukupna dužina

2.090 mm

Ukupna širina

730 mm

Ukupna visina

1.140 mm

Visina sjedala

780 mm

Međuosovinski razmak

1.380 mm

Minimalna udaljenost od tla

160 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

169 kg

Kapacitet spremnika goriva

14,0 l

Kapacitet spremnika za ulje

2,50 l
Boja

Icon Blue, Yamaha Black