R1 – POVIJEST MODELA R. VAŠA BUDUĆNOST.
Svaki dio napredne tehnologije na modelu R1 razvijen je s pomoću znanja stečenog sudjelovanjem tvrtke Yamaha u utrkama na najvišoj razini. Izvanredan EU5 agregat neravnomjernog rasporeda paljenja, s 4 cilindra i zapremninom od 998 ccm, izravni je potomak jedinice M1 – dok aerodinamičan oklop dolazi ravno s trkaćih staza.
No, iznad svega, nevjerojatni niz inteligentne elektronike na modelu R1 čini ovaj motocikl tako posebnim. Opremljen svime, od elektroničkog gasa do sustava regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System), upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) kao i nadzorom kočenja (BC) i još mnogo toga, ovo je vrhunski Yamahin supersportski model izrađen da bude vodeći na ulici i stazi. Dostupan u sljedećim generacijama boja i grafika Icon Blue i Yamaha Black.
R1 Značajke
Aerodinamični oklop u stilu modela M1
Model R1 proizveden je po najvišim standardima kvalitete uporabom laganih materijala, uključujući titan i magnezij, što ga čini tehnološki naprednim motociklom kategorije Supersport koji izaziva najveće poštovanje i donosi istinski ponos vlasništva. Sljedeća generacija boja i grafike Icon Blue i Midnight Black naglašava vrhunski stil ovog prepoznatljivog motocikla.
Vilica marke KYB od 43 mm
Model R1 opremljen je vilicom marke KYB od 43 mm iznimnih specifikacija s lisnatim prigušnim ventilima. Zajedno s naprednim stražnjim amortizerom, ovaj sustav ovjesa daje vam osjećaj izravne povezanosti s površinom ceste, zbog čega se model R1 čini kao da je produžetak vašeg tijela.
Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
Tehnologija mijenja način vožnje, a R1 ima čak sedam elektroničkih kontrolnih sustava. S dva načina rada, sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control) analizira podatke kao što su kut nagiba i kontrola proklizavanja te modulira tlak hidraulične kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača.
Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
Kontrola je najbitnija kada ste na ulici ili stazi, a sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) omogućuje prilagodbu sile kočenja s pomoću agregata. S pomoću podataka s različitih senzora, EBM prilagođuje otvaranje gasa, vrijeme paljenja i količinu ubrizganog goriva kako bi vam omogućio odabir između tri načina kočenja s pomoću agregata koji pristaju različitim situacijama vožnje.
LED svjetla iduće generacije
Trkaći oklop u stilu modela M1 opremljen je LED glavnim svjetlima koja izgledaju oštro i prijeteće. Agresivni novi prednji kraj modela R1 ima i kompaktna pozicijska svjetla koja na cesti pojačano skreću pozornost na motocikl te naglašavaju njegovu čistu trkaću DNK i sofisticirani dizajn.
APSG “ride-by-wire” gas
Yamahin gas reguliran čipom (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) aktivira se visokotehnološkim sklopom twistgrip koji omogućuje prirodni osjećaj za precizni nadzor. Uz oprugu, klizač i zupčanik koji daju uglađen i progresivan osjećaj, sustav elektroničkog gasa APSG (engl. Accelerator Position Sensor Grip, zahvat senzora položaja akceleratora) twistgrip osigurava trenutačnu reakciju gasa.
Sustav regulacije pokretanja (LCS)
S pomoću podataka iz niza senzora, Sustav regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System) modela R1 omogućuje vam visoke razine nadzora tijekom starta utrka. Za najbrža i najagresivnija startanja, način rada LCS1 programiran je da se aktivira pri 9 000 o/min s otvaranjem gasa pod 41 stupnjem.
Kočione pločice za visoku razinu trenja
Dvostruki prednji diskovi promjera 320 mm s monoblok čeljustima poznati su po izvanrednom osjećaju kočenja i performansama, a R1 opremljen je pločicama od materijal s visokim stupnjem trenja koji ostvaruje još snažnije zaustavljanje – omogućujući vam da istražite sav potencijal ovog legendarnog supersportskog modela.
Gume Bridgestone Battlax RS11
Bilo da svojim modelom R1 agresivno ubrzavate, jako kočite ili ga vozite pod punim nagibom, morate imati potpuno povjerenje u svoje gume. Gume Bridgestone Battlax Racing Street RS11 imaju na utrkama razvijen posebno složeni uzorak s 200 odjeljaka straga, što vam osigurava najveće razine prianjanja i izvanredan osjećaj.
TFT instrumenti s EBM i BC
Vodeći u klasi LCD zaslon s tankom tranzistorskom folijom (engl. Thin Film Transistor, TFT) jedan je od najsofisticiranijih dostupnih panela mjernih instrumenata, a zaslon u boji prikazuje širok raspon podataka u formatu koji se lako prihvaća, uključujući indikatore za sustave BC i EBM. Kada želite podesiti bilo koju od elektroničkih kontrola, jednostavno se prebacite na YRC zaslon i odaberite željene postavke.
R1 Specifikacije
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, DOHC, 4-ventila |
Zapremina | 998 ccm |
Provrt x hod | 79,0 × 50,9 mm |
Omjer kompresije | 13,0 : 1 |
Maksimalna snaga | 147,1 kW (200,0 KS) @ 13.500 o/min |
Maksimalan okretni moment | 113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11.500 o/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos | Lanac |
Fuel consumption | 6,8 l / 100 km |
CO2 emission | 159 g/km |
Rasplinjač | Elektronično ubrizgavanje goriva |
Šasija
Okvir | Aluminijski Deltabox, Dijamant |
Kut prednje vilice | 24º |
Predtrag | 102 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Hod ovjesa straga | 120 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Stražnja guma | 190/55 ZR17M/C (75W) |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.055 mm |
Ukupna širina | 690 mm |
Ukupna visina | 1.165 mm |
Visina sjedala | 855 mm |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 201 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 17,0 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 4,9 l |