TMAX
RAVNO DO MAX-A
Opremljen je naprednim uređajima najviših specifikacija koji su ikada postojali na Yamaha skuterima. TFT zaslon u boji dijagonale 7 inča najbolji je u klasi i pruža vam mogućnost odabira između tri stila prikaza – a putem Yamahine aplikacije MyRide možete pristupiti značajki MyRide – vezi koja omogućuje povezivanje s modelom TMAX, pružajući pristup glazbi, vremenskoj prognozi, obavijestima i još mnogo čemu na pametnom telefonu. S pomoću Garmin navigacije s cjelokupnom kartom* dolazak na odredište brži je i lakši. (* Za Garmin navigaciju s cjelokupnom kartom potreban je ugovor o pretplati za uslugu i ne nudi se u svim zemljama. Neke značajke navigacije nisu dostupne u svim zemljama, dostupnost provjerite u tvrtki Garmin.)
Uz kompaktni i sportski oklop s radikalnIm dizajnom, TMAX je najdinamičniji i najsofisticiraniji sportski skuter ikada napravljen u tvrtki Yamaha. Aerodinamična prednja krila i tanka dvostruka glavna svjetla daju ovom tehnološki naprednom vozilu izgled nadahnut supersportskim modelima – a izmijenjena ergonomija čini ga najudobnijim načinom kretanja. Njegov snažni agregat od 35 kW, zapremnine 560 ccm i iznimno uglađen CVT prijenos pružaju vam motociklističke performanse i praktičnost skutera.
TMAX
Snažan agregat zapremnine 560 ccm
Snažni agregat zapremnine 560 ccm jedinstvenog je i kompaktnog dizajna u kojem se koljenasto vratilo pod 360 stupnjeva upotrebljava s vodoravno suprotnim uzvratnim klipnim uravnoteživačem za iznimne sportske performanse zajedno s iznimno učinkovitim pogonskim sustavom CVT za izvanredno uglađeni rad. Kako biste povećali svoje uzbuđenje u vožnji, pažljivo dizajnirani sustavi usisa i ispuha proizvode dubok i čist „ugođeni” zvuk koji je osobito svojstven liniji TMAX!
Dinamični, sportski dizajn oklopa
Svojim energičnim aerodinamičnijim oklopom dizajn modela TMAX približava se svijetu supersportskih motocikala. Tanja dvostruka LED glavna svjetla i prednja krila s velikim usisima zraka te bočni pokrovi u obliku bumeranga više izgledaju kao TMAX no ikada prije – a lagani kotači kojima je kružnim postupkom stanjena stjenka naplataka i kovane aluminijske ručice upravljača naglašavaju vrhunska svojstva ovog sportskog skutera.
Projektori glavnih svjetala, ugrađeni pokazivači smjera
Jedan pogled na prednji kraj i znat ćete kako bi to mogao biti samo TMAX! Tanja dvostruka glavna svjetla s ugrađenim pokazivačima smjera daju agresivniji izgled, dok dizajn projektora s monofokusnom lećom stvara snažan snop. Kako bi se naglasio dinamični izgled ovog legendarnog sportskog skutera, tu je stražnje svjetlo dizajnirano u obliku slova T s integriranim pokazivačima smjera.
Poboljšana ergonomija za vozača i putnika
Za više sportsku vožnju s višom razinom udobnosti vozača i putnika, TMAX je opremljen duljim sjedalom i produženim pločama za noge, a naslon za leđa vozača može se pomaknuti naprijed/natrag za 30 mm. Uža konstrukcija modela TMAX omogućuje bolji doseg nogu do tla, a oblik kovanih aluminijskih ručki upravljača doprinosi nešto nagnutijem položaju prema naprijed za bolju povratnu informaciju.
Povezani TFT zaslon, potpuna karta za navigaciju
Sofisticirani, povezani TFT zaslon u boji dijagonale 7 inča, kojim se upravlja jednostavnom upravljačkom palicom, ima odabir između tri stila zaslona. Putem Yamahine aplikacije MyRide možete pristupiti značajki MyRide – vezi koja omogućuje povezanost s vozilom i pruža pristup glazbi, vremenskoj prognozi, pozivima** i obavijestima vašeg pametnog telefona. Garmin navigacija s cjelokupnom kartom* olakšava svako putovanje – dok se tekst može prikazati kada je TMAX parkiran. (* Za Garmin navigaciju s cjelokupnom kartom potreban je ugovor o pretplati za uslugu i ne nudi se u svim zemljama. Neke značajke navigacije nisu dostupne u svim zemljama, dostupnost provjerite u tvrtki Garmin. ** Potrebne su slušalice povezane putem Bluetootha s modelom TMAX. Slušalice nisu uključene.)
Rukovanje Smart Key ključem
Uporaba modela TMAX tako je praktična uz Smart Key u džepu – a dizajnirani glavni prekidač s 2 gumba jednostavniji je za uporabu no ikada prije. Ova tehnologija bez ključa omogućuje pokretanje motora, otključavanje sjedala te jednostavno i brzo otpuštanje središnje nogare – a možete čak i otključati elegantni, u ravnini ugrađeni čep za gorivo aerodinamičnog stila.
Lagano aluminijsko podvozje
Kompaktno motociklističko podvozje modela TMAX od lijevanog je aluminija s konstrukcijom dvostrukog luka koja daje ogromnu snagu i malu težinu. Snažan agregat zapremnine 560 ccm postavljen je izravno u okvir kako bi se osigurala odlična centralizacija mase – a za više sportsko i preciznije rukovanje izmijenjene su postavke ovjesa. Iznimno lagani kotači kojima su kružnim postupkom stanjene stjenke naplataka kako bi se smanjila neovješena masa, opremljeni su gumama Bridgestone.
Sofisticirana elektronička tehnologija upravljanja
TMAX opremljen je najsuvremenijim Yamahinim elektronički upravljanim gasom (YCC-T, engl. Yamaha Chip Controlled Throttle) kako bi se postigla najbolja razina upravljanja agregatom – a za poboljšani osjećaj i smanjenje težine ugrađen je elektronički senzor očitanja položaja gasa (APSG, engl. Accelerator Position Sensor Grip). Sustav kontrole proklizavanja pomaže pri sprječavanju proklizavanja stražnjeg kotača tijekom ubrzavanja na mokrim ili nestabilnim površinama – a značajka D-MODE omogućuje vam odabir uglađenih ili sportskih performansi agregata.
Veliki prostor za pohranu
Uz jednostavan pristup bez ključa, u veliki prostor za pohranu ispod sjedala može staviti jednu integralnu kacigu kada ste parkirani – a kada ste u pokretu, to je idealan prostor otporan na vremenske uvjete za sigurno nošenje poslovne torbe, prijenosnog računala ili opreme za teretanu. Ima praktičnu automatsku unutarnju rasvjetu.
Središnja nogara sa zaključavanjem za zaštitu od krađe
TMAX je najpoželjniji sportski skuter u Europi, a za dodatnu sigurnost i bezbrižnost opremljen je središnjom nogarom koja se može zaključati i sprječava da ga neovlaštena osoba pomakne. Kada ste spremni za vožnju, jednostavno upotrijebite Smart Key za elektroničko otpuštanje nogare.
Agregat
Tip agregata | 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, Redna 2 cilindra |
Zapremina | 562 ccm |
Provrt x hod | 70,0 mm × 73,0 mm |
Omjer kompresije | 10.9:1 |
Maksimalna snaga | 35,0 kW pri 7500 o/min |
Maksimalan okretni moment | 55,7 Nm pri 5250 okr./min. |
Sustav podmazivanja | Suhi karter |
Napajanje gorivom | Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav pokretanja | Električno |
Sustav prijenosa | Automatski s V-remenom |
Fuel consumption | 4,8 l / 100 km |
CO2 emission | 112 g/km |
Šasija
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm |
Sustav ovjesa straga | Njihajuča ruka |
Hod ovjesa straga | 117 mm |
Prednja kočnica | Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 267 mm |
Stražnja kočnica | Hidraulička jednostruka disk kočnica, Ø 282 mm |
Prednja guma | 120/70R15M/C 56H bez unutarnje zračnice |
Stražnja guma | 160/60R15M/C 67H bez unutarnje zračnice |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.195 mm |
Ukupna širina | 780 mm |
Ukupna visina | 1.415 mm-1.470 mm (prilagodljiv vjetrobran) |
Visina sjedala | 800 mm |
Međuosovinski razmak | 1.575 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 135 mm |
Ukupna težina | 218 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 15 l |