YZ250
DVA TAKTA. 1. MJESTO.
Uz čisti trkaći DNK koji teče kroz njega, YZ250 nema premca. U nekom trenutku svoje trkaće karijere stvarno trebate vidjeti što ovaj motocikl može učiniti za vas. Nikada nećete zaboraviti svoju prvu vožnju 2-taktnog modela YZ250. Bilo da se radi o zadivljujućem ubrzanju, izvanrednoj okretnosti ili performansama koje izazivaju adrenalin, razumjet ćete zašto je stekao tako veliku popularnost u cijelom svijetu.
Uzbudljivi agregat od 250 ccm hlađen tekućinom daje vam trenutačni udar snage za nevjerojatno ubrzanje – a sustav povećanja raspona snage okretnog momenta (engl. YPVS, Yamaha Power Valve System) pruža vam obilje okretnog momenta u rasponu od niskih do srednjih okretaja. U industriji najbolji KYB prednja vilica i stražnji amortizeri daju iznimnu vuču s puno povratnih informacija s površine – a uski oklop i ravno sjedalo omogućuju brzo prebacivanje težine prilikom kočenja, ubrzavanja i u zavojima. Uz elegantne dvije nijanse boja i nove grafike, YZ250 spreman je za pobjede.
YZ250
Uska konstrukcija trupa
YZ250 isporučuje se s uskom konstrukcijom trupa koja ovom legendarnom dvotaktnom motociklu daje oštar i sportski izgled. Uski spremnik goriva i poklopci hladnjaka pružaju kompaktan položaj za vožnju koji vam omogućuje brzo prebacivanje tjelesne težine za najviše razine okretnosti u zavojima.
Snažan sustav kočenja
Prednja kočnica iznimnih svojstava ima disk promjera 270 mm i krutu dvostruku čeljust s klipovima velikog promjera, od 25,4 mm, koji osiguravaju optimalnu učinkovitost kočenja. Lagani stražnji disk od 240 mm minimizira neovješenu težinu i smanjuje težinu dok isporučuje trenutačnu snagu zaustavljanja s puno osjećaja.
Vodeći ovjes u klasi KYB
Prednja je vilica sa sustavom osjetljivim na brzinu (engl. SSS, Speed Sensitive System) bez premca. Model YZ250 ima u industriji vodeći ovjes marke KYB koji omogućuje meku amortizaciju pri niskim brzinama za učinkovitije performanse pri vožnji zavojima, pružajući vam stvarnu prednost. Bez obzira na vrstu staze, sofisticirani prednji i stražnji ovjes modela YZ250 čini stvarnu razliku i daje vam mogućnost da se nosite s konkurentima.
Iznimno učinkoviti usis zraka
Bočne ploče, stražnji branik, osnova sjedala i stražnji okvir modela YZ250 posebno su razvijeni kako bi se poboljšao protok svježeg zraka koji ulazi u kutiju za zrak i time osigurala optimalna učinkovitost usisa. Zajedno s iznimno učinkovitim ispušnim sustavom ovaj sustav omogućuje vam nevjerojatno ubrzanje i eksplozivnu snagu u cijelom rasponu broja okretaja.
Natjecateljska ergonomija
Svojim tankim spremnikom, uskim pokrovima hladnjaka i ravnim sjedalom YZ250 jedan je od najokretnijih i najupravljivijih terenskih motocikla. Čim se pokrenete na ovom legendarnom 2-taktnom motoru, vidjet ćete kako je lako prebaciti svoju tjelesnu težinu tijekom kočenja, vožnje zavojima ili ubrzavanja – što vam daje visok stupanj nadzora nad podvozjem.
Boja u dvije nijanse s novom grafikom
Uska konstrukcija trupa završno je obojana vrhunskom paletom boje s dvije nijanse, kombinirajući Icon Blue i tamno plavu boju te ukalupljene grafike otporne na habanje.
Dvotaktni agregat zapremnine 250 ccm sa značajkom YPVS
Izvanredni 2-taktni agregat modela YZ250 zapremnine 250 ccm isporučuje trenutačnu snagu na zahtjev. Ovo kompaktno i lagano postrojenje opremljeno je značajkom YPVS (Yamaha Power Valve System, sustav povećanja raspona snage okretnog momenta) i 5-brzinskim prijenosom te se jako voli utrkivati.
Lagano podvozje
Lagano aluminijsko podvozje proizvedeno je s fino ugođenom ravnotežom krutosti koja je dizajnirana da omogući određenu količinu savijanja što daje vrijednu povratnu informaciju i omogućuje vam da osjetite i brzo reagirate na različite uvjete površine.
YZ250
Agregat
Tip agregata | Hlađenje tekućinom, 2-takta, Membranski ventil s YPVS, Jednocilindričan |
Zapremina | 249 ccm |
Provrt x hod | 66,4 × 72,0 mm |
Omjer kompresije | 8,9 – 10,6 : 1 |
Sustav podmazivanja | Prethodno miješanje |
Tip kvačila | Mokro, Višestruki diskovi |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Nožno |
Sustav prijenosa | 5-brzinski, Stalan otvor |
Završni prijenos | Lanac |
Rasplinjač | Keihin PWK38S/1 |
Šasija
Okvir | Dvostruke grede |
Kut prednje vilice | 27° 40 |
Predtrag | 122 mm |
Sustav ovjesa sprijeda | Teleskopska vilica |
Sustav ovjesa straga | link ovjes, Njihajuča ruka |
Hod ovjesa sprijeda | 300 mm |
Hod ovjesa straga | 315 mm |
Prednja kočnica | Hidraulični jednostruki disk, Ø 270 mm |
Stražnja kočnica | Jednostruki disk, Ø 240 mm |
Prednja guma | Gume 80/100-21 51M |
Stražnja guma | Gume 110/90-19 62M |
Dimenzije
Ukupna dužina | 2.185 mm |
Ukupna širina | 825 mm |
Ukupna visina | 1.290 mm |
Visina sjedala | 975 mm |
Međuosovinski razmak | 1.485 mm |
Minimalna udaljenost od tla | 360 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) | 103 kg |
Kapacitet spremnika goriva | 7,0 l |
Kapacitet spremnika za ulje | 0,7 l |